poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1134 .



conceptia unui nebun ...
personale [ Gânduri ]
cugetari

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Claudel ]

2002-01-21  |     | 



1.FERICIREA ADEVARATA N-O ARE,NU POATE S-O AIBA DECAT ACELA CARE O DA... SI CA S-O DAI NU E NEVOIE S-O AI,IAR CA S-O AI TREBUIE SA INCEPI PRIN A O DA 2. PLACEREA ESTE UN PRODUS AL MORTII,NU O EVADARE DE SUB IMPERIUL EI 3.MATURITATEA NU ESTE O VARSTA,CI O STARE A CUNOASTERII DE SINE 4.SANSA ASTEAPTA MINTILE PREGATITE 5.AI TRAIT PREA MULTA VREME PE DEDESUBT.IUBIREA ARE NEVOIE DE OXIGEN.CURATATI VIATA DE CELULELE MOARTE 6. FEMEIA ESTE O PLANTA CARE SE HRANESTE DIN DRAGOSTE SI ARE NEVOIE DE TANDRETE,DAR NU UITA CA FEMEIA ESTE O PLANTA FRAGILA CARE NU SUPORTA ASPRIMEA SI DURITATEA COTIDIANA A VIETII 7. A PIERDE FERICIREA VISATA, ARENUNTA LA UN INTREG VIITOR,INSEAMNA O SUFERINTA MAI CRANCENA DECAT CEA PRICINUITA DE RUINELE UNEI FERICIRI TRAITE, ORICAT DE DEPLINA AR FI FOST SPERANTA NU ESTE OARE MAI PLACUTA DECAT AMINTIREA 8. A IUBI ESTE PRIMA DINTRE TOATE FERICIRILE, A FI IUBIT VINE ABIA DUPA EA 9. EXISTA FERICIRI IN CARE NU MAI POTI CREDE, ELE VIN CA TRASNETUL SI MISTUIE TOTUL 10. DRAGOSTEA ESTE SENTIMENTUL CEL MAI FRUMOS NUMAI PENTRU CA ESTE SENTIMENTUL PE CARE-L PUTEM STAPANI CEL MAI PUTIN 11. IUBIREA ESTE POEZIA SIMTURILOR.EA ARE SOARTA A TOT CE ESTE MARET IN OM SI A TOT CE SE NASTE DIN GANDIREA LUI.ORI ESTE CEVA SUBLIM ORI NU ESTE DELOC.CAND EXISTA, EXISTA PENTRU VESNICIE SI SE AMPLIFICA DIN CE IN CE ... 12. CINE IUBESTE SE SI TEME,IAR CEL CE SE TEME ESTE MAI APROAPE DE IUBIRE DECAT DE URA 13. A PLACE INSEAMNA A DA SI A PRIMI 14. BINEFACEREA CARE REUNESTE DOUA FIINTE IN UNA SINGURA ESTE O PASIUNE CEREASCA TOT ATAT DE NEINTELEASA TOT ATAT DE RARA CA SI ADEVARATA DRAGOSTE 15. NU EXISTA DRAGOSTE(CASATORIE) FERICITA DACA NU ESTE PRECEDATA DE O CUNOASTERE TOTALA A CELOR DOI IUBITI CA OBICEIURI,CARACTER ETC. 16. INTRE INDRAGOSTITI MANDRIA TREBUIE LASATA LA USA ANTICAMEREI `17. FERICIREA IN DRAGOSTE NU SE INTEMEIAZA PE INSUSIRI SI PE AVERE CAT PE PRETUIREA RECIPROCA 18.CASNICIA ARE IN VEDERE VIATA, PE CAND IUBIREA NU ARE IN VEDERE DECAT PLACEREA, DAR CASNICIA TRAIESTE CHIAR CAND DISPAR PLACERILE DAND NASTERE UNOR INTERESE CU MULT MAI SCUMPE DECAT CELE ALE BARBATULUI SI FEMEII CE S-AU UNIT 19. FERICIT SAU NEFERICIT OMUL ARE NEVOIE DE ALTUL SI NU TRAIESTE DECAT PE JUMATATE TRAIND NUMAI PENTRU DANSUL 20. A IUBI INSEAMNA SA FI TULBURAT DE IDEEA UNEI POSIBILITATI,IAR POSIBILITATEA ACEASTA SE PREFACE IN NEVOIE,SETE IMPERIOASA 21. DACA AI CADEA INTR-O PRAPASTIE TE-AI INTREBA DE NU CUMVA ARE FUNDUL CAPITONAT CU GRIJA SI PANA IN MOMENTUL SOCULUI AI FI LINISTIT 22. IN IUBIRE EU CAUT PACE NU RAZBOAIE 23. FRUMOSUL SE SIMTE ,NU INCAPE INTR-O DEFINITIE 24. FRUMUSETEA LA BARBAT(FEMEIE) NU-I NEAPARAT SI PECETEA BUNATATII 25. NIMENI NU RENUNTA FARA LUPTA LA FERICIRE ASA CA LUPTA SI TU PENTRU FERICIREA TA 24. IUBIREA ESTE ADMIRATIA CARE NU OBOSESTE NICIODATA 25.DRAGOSTEA NU FRUNZARESTE NICIODATA REGISTRELE DE STARE CIVILA, NIMENI NU SE INDRAGOSTES-TE DE O PERSOANA PT CA ARE VARSTA ASTA SAU ASTALALTA,PT CA-I FRUMOASA SAU URATA,PT CA-I NOSTIMA SAU TOANTA,PT CA-I LA DISTANTA ASTA SAU ASTALALTA OMUL IUBESTE PT CA IUBESTE SI ATAT TOT....

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!