poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1430 .



Iesire in adevar
personale [ ]
catre o pereche de ochi caprui

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [jucatorul ]

2005-05-05  |     | 



“...Nu stiu cat vom sta impreuna o luna, doua, trei, dar vreau sa fii sigura ca in acesta perioada voi fi doar al tau, universul tau, trandafirul tau, lacrima ta, zambetul tau, mangaierea ta, intr-un cuvant extazul tau.Voi avea grija de tine cum nu am avut grija de nimeni, te voi iubi cum nu am iubit pe nimeni si te voi saruta cum nu am sarutat pe nimeni in toata aceasta existenta mizera. De multe ori mi-a fost teama sa imi recunosc sentimentele pentru ca imi era teama sa nu te ridici pur si simplu si sa pleci fara sa te uiti chiar un singur moment inapoi. As fi fost profund ranit, as fi fost ca si un animal salbatic doborat de soarta cu atata bestialitate cum nici nu iti poti imagina, as fi incercat sa ma ridic dar in acel moment un glont m-ar fii doborat din nou lasandu-ma sa zac acolo pentru eternitate. De aceea am preferat sa ma ascund in spatele unui tip fara inima, fara suflet pentru care nu exista dragoste, nu exista iubire dar am fost total surprins cand m-am revazut pe mine in tine, ca si cum ai fi fost ecoul tau. Asta m-a facut sa fiu ranit chiar de durerea provocata de mine si in final m-am hotarat sa joc totul pe o carte si sa ma predau tie in adevarata fiinta, sa imi recunosc toate sentimentele si sa te las sa te joci cu ele pentru cateva minute, secunde pentru ca mai apoi sa iei o decizie si poate sa reuscesc sa te fac sa nu mai gandesti cu mintea ci cu inima. Sa ma strangi in brate si sa-mi spui ca m-ai placut din prima zi si ca m-ai iubit din a doua zi... Iti trimit un sarut, un sarut menit sa iti ramana pe buze pentru eternitate.”

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!