poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1522 .



Un concert
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [copita ]

2005-04-24  |     | 



Am fost de curand la un spectacol sustinut de Tudor Gheorghe la sala Palatului. Ajuns acolo cu inca cativa colegi care venisera si ei la fel ca mine (adica fara bilet), ne-am luat fetele de milogi si am incercat sa abordam fiecare persoana mai derutata, in speranta obtinerii tichetului izbavitor. Abordam in special persoanele mai in varsta, cu texte de genul: Suntem si noi studenti.........;sau : Haideti doamna se apropie Pastele, si trebuie sa fim cu totii mai buni.........in fine in 30 de minute am reusit sa strangem 7 bilete, adica cu 3 mai mult decat aveam nevoie (pe care le-am dat altor cautatori de cultura). Ne-am asezat strategic in primul rand, ca sa putem urmari pleiada de senatori, deputati si conbducatori sportivi, ce se perindau in primele randuri. In acest spectacol actorul a facut o scurta sinteza a ceea ce a insemnat sistemul comunist pentru cei ce au vrut sa se opuna, interpretand ironic si subtil texte din cei care s-au autointitulat poeti (dar prin ale caror vine curge tot sange comunist), si care in prezent si-au facut cuib intr-un partid nationalist. Spectacolul a fost diferit fata de celelalte prestate de Tudor Gheorghe el incercand astfel sa-i atinga pe toti comunistii care in prezent nu-si recunosc statutul. Am vazut langa mine batrani care plangeau la auzul acestor poezii, dar am vazut si pe acesti imbogatiti pe spinarea comunismului care se amuzau de situatie cu o indiferenta strigatoare la cer. Pe mine care nu am trait acele vremuri chiar m-au atins la coarda sensibila acele poezii.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!