poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1526 .



in mintea mea toate propozitiile incep cu\"de ce?\"
personale [ ]
81grame

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [alph ]

2005-04-13  |     | 



In mintea mea toate propozitiile incep cu ? Cu aceeasi curiozitate cu care intreb, cu aceeasi claritate si pasnica gandire ma resemnez, constient ca nu sunt raspunsuri. Tu crezi ca eu pierd vremea intrebandu-ma cine si de ce sunt, in loc sa-mi iau rolul de cetatean apartinand societatii cu multe obligatii? Tu crezi ca am numai fluturi in cap, ca daca nu sunt tonetar nu corespund termenilor. Ma cac pe societatea voastra, nici nu stiti cu cata ura scriu, nici macar imaginabil nu-mi atingeti ura. Ati muri instantaneu, fara lumanare. Nu sunt un geniu neinteles, nu sunt special ori alta eticheta pusa de voi pentru inlaturare. Nu, nu sunt asa ceva, sunt un om, un om care incearca sa gandeasca care incearca sa se cunoasca, care se fereste de instinctul de turma, care vrea sa traiasca prin suflet, sa fie liber. Care…, oricum nu intelegeti degeaba va mai zic.
Cand dracu v-ati mai bucurat de frunzele cazute in parc, de prima zapada, de cand nu v-ati mai dat ridurile jos de pe frunte? De cand nu ati mai visat la frumusetea interioara? Cu ce drept decideti pentru mine? Cu ce drept ma catalogati ?

O NOAPTE CU SIMTURI FELINE PLEACA SA-SI FACA PROPAGANDA PE ALTE GENURI DE DISTRACTII.

Imi este dor de o saptamana intreaga de scumpa mea iubita. Asta seamana cu o declaratie de multumire a uneia dintre sutele de vrajitoare multibinefacatoare. Eu totusi incerc sa analizez. Sa gandesc la singura solutie care o sa ma preschimbe dintr-un caine in calduri intr-un iubitor de feline. E grav ca hingherii libidinosi sunt pusi pe fapte eroice la un pahar de votca sau votka in stil rusesc.
Oare in patul Ludmilei cum se ajunge ? nu mi-am raspuns desi estul e mai aproape de mine decat primul chiosc de unde-mi iau tigari la bucata, e mai aprope de tara mea si totusi la departare da cliseul meu fata de Rusia. De fapt ar trebui sa scriu RUSIA cu r mic si totusi din cauza mentalitatii implementate de generatia actualilor fosti comunisti sunt nevoit sa ma conformez.
Imi aduc aminte de ziua mondiala a cravatei rosii puse fortat agale de gatul plapand al minorului inconstient de prestatia sa intr-o relicva de cetate prin Neamt fosta a unui domnitor mare propovaduitor pentru Romania. Cam mare fraza pentru minciunile afrodisiace spuse la un ‘spelea congres de multi fotofobici.
Monologuri stupide cu gust de implementare fortata in creere lucide si senile totodata.”am cravata mea sunt pionier”. O mandrie prea mare, atat de mare incat nu o sa putem intelege vreodata pierderea comunismului si faptului ca renegand socialsmul muncitoresc vom fi bantuiti mult timp da-acum incolo de mustrari si sloganuri cicalitoare .
Cu toate democratia asta, traim totusi in aceeasi mentalitate obscura, cu lenjerie de dama data pe sub mana, cu produse date la rude sub tejghea cu locuri de munca rezolvate de ruda rudei lu’ nepotul vecinei unchiului de vis-a-vis a batranei de la etajul doi din blocul din fata.
O compromitere in care o sa ne complacem mult timp de-acum si pana la adanci batranetile urmasilor nostrii.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!