poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1399 .



ca de ...
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Gptto ]

2005-03-08  |     | 



De multe ori multe ori începi lucruri doar așa din inerție, fără impuls, fără dorință, fără ceva mai de sus sau mai de jos, fără întrebări întrebându-se, doar așa pur și simplu. Începi și construiești, la început să fie oare încet, alert sau poate dulce, dar oare contează? Te îneci pas cu pas în limbi gângurind, adunări de părți umede strigând la cer. O pui de-o îmbrățișare, dar nu între doi, ci între câți se poate. Așterni o palmă peste o picătură din ceea ce tocmai a fost, rămâi cu urmă ce încet se încolăcește pe unghie. Și tu crezi că știu, eu știu ca pot, acum aruncăm unghiile să se atingă de după gât. Te privesc mare și dau drumul fricilor să năvălească ceea ce cred că se mișcă. Și oare iubito, cine nu se mișcă? Cutii îngropând și ele ce pot , te-ai gândi la resturi, aș spune că e mai mult. Îndopându-se de carne râncedă, atingând obiecte ce se vor vase, de când și până unde. Cât ai putea s-o ții așa ? Să cauți o ceva acolo care să te pună pe mâini și-n buze. S-o dau în chestii că vai eu sunt așa, iar tu pe dincolo, iar imaginile nu se întrepătrund, parcă e prea mare imbecilitatea, eu spun aruncă gâturile înainte poate vei prinde și-un dinte atârnând de-o limbă, buză sau tălpi arzătoare. Frigărui de fire răzlețe se sapă un rând plin de litere, un galben iubindu-se cu-o perdea, un geam tinzând în afară. Sa-mi fie oare de testament, dar parcă trăiești oare pentru ceva? Stai, întrebi, gândești și oare…

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!