poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1039 .



Vreau sa zbor
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [roxygen ]

2005-02-22  |     | 



Incep sa scriu pe tabla...o poveste.Vorbesc tare cu viata-mi.Toti trec pe langa mine si incearca sa stearga literele.Ar trebui scos din vanzare buretele indiferentei...strica tot .Macar daca nu ar fi gratuit...dar asa, toti dau navala.Incep sa-mi iubesc globul din sticla singuratica.Candva l-am ciobit,punandu-mi increderea in multe podele prietenoase...L-am trantit...dar s-a lovit si totusi nu s-a spart...Era prea dura ipocrizia.Poate doar imperfectiunea ramasa sa-mi aminteasca de o fericire efemera.Cu timpul m-am multumit cu ce ramasese.
Citesti si nu-ntelegi nimic.Ma-ntreb:ar trebui?Daca toata viata e un haos pe care multi se prefac ca-l inteleg,atunci mai exista vreo sansa?
Si daca mi-as transforma sansa unica-viata- in nimic si sa ma arunc asemenea lui Icar in zbor…Ar insemna sa-mi uit limitele si sa iubesc intr-atat moartea incat precautia sa mi se para mediocre.N-am ajuns inca la performanta asta.Si daca cineva ar lua in serios ceea ce zic, ar rade de mine…cum sa ma plimb de mana cu nebunia?Dar daca ti-as spune ca in fiinta mozaica a fiecaruia exista macar un centimetru patrat de ciudatenie m-ai crede?
Eu cred ca apropierea de eternitate mi se cuvine.Daca aici nu descopar ceea ce caut si nu-mi gasesc satisfactia decat in lucruri temporare…macar acolo sa fie altfel. Numai ca siguranta mea ca voi ajunge unde vreau e calcata in picioare.Si de fiecare data cand incerc s-o ridic si s-o scutur de praful inecacios este trasa inapoi de o forta mai mare decat mine.Sa ma lupt?N-am vointa necesara. Deja te-am plictisit….si eu m-am plictisit scriind ce simt.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!