poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2704 .



un alt EU
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Bee Kid ]

2005-02-19  |     | 



Te rog, salveaza-ma de mine, nu ma lasa in normalitate! Imbata-mi simturile, sufoca-mi rasuflarea, distruge tot ce pretuiesc, arunca-mi intr-o prapastie toate sperantele, deschide-mi ranile din inima, blesteama-mi existenta, ucide-ma incet…
Dar tu te stingi in fata mea si ma lasi singura intr-o lume necunoscuta… Ma vad inflorind, razand, cantand si traind ca toti ceilalti. Am invatat sa merg, sa vorbesc, sa ma imbrac. M-am nascut din nou-DE CE? Ii vad trecand pe langa mine; ma vad sau nu? Nu se comporta altfel, nu se intorc sa se uite la mine, nu ma urasc…ACUM, pot spune ca sunt normala. Dar noi suntem clone, asta suntem-toti la fel-aratam si ne comportam la fel. Un singur lucru ma deosebeste de ei-stiu ce se intampla, sunt perfect constienta de starea de profund dezgust care ma incearca (si in alte dati ma rugam sa nu cunosc ignoranta.) Acum o caut cu disperare. Vreau sa uit de tine, de cum ai murit: sa uit ce ai insemnat pentru mine…Dar mereu ma intorc la mormantul tau, te caut in piatra rece, iti vad chipul, te ating, iti vorbesc, dar tu nu imi raspunzi. Nu te mai simt. Sunt eu, insa tu nu ma recunosti. Din fata imbracata in negru, cu ghete prafuite, bratari de piele si parul prins ca nimeni altcineva, am devenit o tipa cu tricouri roz si pantalonii bagati in cizme,cu parul cu suvite blonde revarsandu-se pe umeri si cu bijuterii de aur-sunt moarta, am murit o data cu tine. Acum am multe prietene, cateva or sa vina sa ma ia de aici. Vreau sa imi iau ramas-bun, deoarece asta a fost ultima zi petrecuta in cimitir. Te iubesc si sper ca esti fericit, oriunde ai fi…Aud masina, au venit: “Ce stai in fata mormantului? Am auzit ca tipul asta s-a sinucis acum cateva luni, cu vreo saptamana inainte sa te muti la noi in liceu. Ingrozitor! Buchetul asta de ..lalele negre e de la tine? Nu il cunosteai, nu?!” Nu, nu…era cel mai bun prieten al unei tipe pe care o stiam, dar…si ea a murit. Hai sa plecam si sa nu mai discutam despre toate astea…mai bine spune-mi ce ai facut la intalnire! Cum ai fost imbracata? Te-a adus acasa? Povesteste-mi tot!








*In memoria unui drag prieten…





.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!