poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 5429 .



a vorbi despre tine
personale [ Gânduri ]
de mulțumire

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Nia ]

2005-01-27  |     | 



Dați-mi voie astăzi, acum, să fiu patetică, emoționată, să înșir vorbe și să contabilizez urările, să aduc mulțumirile mele tuturor, să mă expun pentru câteva clipe vouă, să fiu așa cum nu sunt de obicei, să fiu o altă "eu" pentru scurt timp:)
Ar trebui să încep cu scuzele de rigoare că nu am răspuns până acum însă sunt convinsă că mulți dintre voi știți că n-a fost o întârziere cu intenție. Un mesaj offline de pe ym suna cam așa: « fă bine și mișcă-ți fundul și fă-i pe cei de pe agonia să înțeleagă că tu îi primești ». Ei bine, mi l-am mișcat :)
Sper că mi-ați dat voie să lipsesc și eu două zile :)

Primul meu contact cu poezie.ro a fost prin 2001, primăvara. Mi-am făcut un cont (care există și acum), cont de pe care n-am postat sau comentat niciodată nimic și pe care, recunosc, îmi este milă să-l șterg. Mult mai târziu mi-am deschis contul nichitei victoria pe care am avut curajul să încep să-mi postez primele texte.
Dacă ar fi să mulțumesc cuiva pentru faptul că am continuat să postez pe poezie.ro ar trebui să-i mulțumesc Silviei Caloianu, care nu întâmplător este și poeta mea favorită, și mai apoi amicului Liviu Nanu, de care mă leagă amintiri trecute care nu au nici o legătură cu poezie.ro.
Pe Radu l-am cunoscut intr-un KFC. "cum îmi dau seama că ești tu ? o să am un hanorac albastru și gluga pe cap. o să mă vezi când intru". Cam așa l-am cunoscut. Fără poeziști. Cred că atunci a fost al doilea moment când mi-am spus că n-o să plec curând de pe poezie.ro
Sunt mulți cei pe care îi îndrăgesc și pe care îi simt aproape. Aș fi nedreaptă dacă m-aș apuca să-i înșir aici.
O să încerc să mulțumesc fiecăruia pentru dedicație, surprize, urări și pentru toate gândurile lăsate iar dacă o să omit pe cineva sigur nu va fi cu intenție:)
Am să încep cu Maria Prochipiuc căreia îi mulțumesc în mod deosebit pentru toată munca depusă, pentru surpriză, pentru că nu mă așteptam, ferm convinsă că numai o singură persoană știa ziua mea de naștere, precum și celor care au lăsat un gând acolo: Ioan Ravel, Dana Stefan, Cristiana Miu (această olteancă atât de dragă mie), Claudiu Banu, Anda Andrieș, Lucian Preda, Alin Pop, Daniel Dinescu, Andrei Florian, Farcău Pavel (Paul, cum ii zic eu), Andrei Horia Gheorghiu ( tânarul care m-a cucerit de la prima întâlnire), Kandinski (ridicat la rang de prieten cu doua id-uri la mine pe ym:)).
Nu știu, e greu de exprimat ce-am simțit, vreau doar să știți că m-am bucurat enorm să vă știu aproape.
Apoi se cuvine să mulțumesc tuturor celor care au lăsat un gând sau o urare și rog să fiu iertată dacă nu reușesc să-mi găsesc cuvintele potrivite. Am fost atât de uimită și de emoționată să găsesc atâtea nume: Elia David, Silvia Van, Florin Rotaru, Dana Popa, Carmen Botoșaru, Ioana Cheregi, Rădulescu Florin (un personaj destul de drag mie), Ion Diviza, Bianca Iulia Goean, Stefan Livia, Vali Nițu, Chakass Iuliana Elena, Gabi Schuster Cărăușă, Lucia Popescu, Marinela Preoteasa, Petrescu Ionuț Mihai, Stănica Ilie Viorel, Camelia Petre, Monica Voinea, Carmen Mano, Vlad Cătălin, Alexandru Dan-Alexandru, Viorel C. Phoenix (finul meu, cum îi place lui să se alinte), Bulgar Loredana, Dumitru Cioacă-Genuneanu (alt oltean drag mie), Anca Anghel Novac, Bogdan Groza, Irina Popa, Diana Rizoiu, Moțoc Lavinia (care mi-a intrat în suflet fără de veste), Anni-Lorei Mainka si Silviei Duțu (de care n-am crezut c-o să-mi placă atât de mult din prima clipă).
Mai departe...
Mulțumesc și celor care mi-au lăsat mesaje prin alte părți :)
Jupp B. Itter, care-și are locul lui bine stabilit prin gândurile mele și căruia îi mulțumesc și acum pentru acea primă întâlnire demnă de filmele cu James Bond :)
Adriana Popp&restul familiei, oameni care mi-au devenit dragi peste noapte, cum s-ar spune și în fața cărora mă făstâcesc, recunosc :)
Florian Silișteanu, care știe bine cam de câte ori plâng și cum și care n-a uitat să-mi spună asta când mi-a zis de la mulți ani
Mae Stănescu, toate mulțumirile mele
Ioan Peia, cel care imi spune Katiușa. Aici dați-mi voie să nu mai zic nimic
Diana Iepure, o doamna dragă cu care vorbesc atât de rar, dar bine :)
Liviu Nanu, pe care deja l-am pomenit. Inutil să spun ce prietenie mă leagă de capriciosul domn
Geta Adam, special lăsată la final, ființa pe care o percep undeva înainte de poezie.ro, când nici nu activam pe aici, și căreia îi mulțumesc pentru tot.
Am lăsat la urmă de tot pe cei care mi-au dedicat cotă parte din gândurile lor, cei cărora chiar nu știu cum să le mulțumesc îndeajuns.
Zabet Mihai, Ioana Barac Grigore, Simona Marcu, Albu Vladimir, Anghelina Andreea, Silvia Caloianu, Virgil Titarenco, Florina Daniela Bordieanu, Daniela Luca, Monica Mihaela Pop, Cristina Hasse, Adrian Munteanu (să fii sigur că am citit textul și mesajul sosit cu puțin timp înainte de miezul nopții), Ionela Van Rees, Ioana Bolba, Thais Teodorescu, Daniel Bratu, Tănăsescu Nicolae Constantin, Vasile Munteanu (care de multe ori m-a perceput exact așa cum sunt), Ioan Peia și, ultima lăsată, Alina Manole. Despre Alina Manole aș putea să scriu multe, să vă povestesc multe, să vă spun "că chiar" ne zicem zilnic bună dimineața și de mai multe ori bună seara, că sunt născută la 5 min. diferență dar câțiva ani mai devreme, că în ciuda tuturor aparențelor facem o echipă grozavă, că nu mi-aș fi imaginat vreodată ca fata asta o să-mi fie atât de dragă, că o rog să mă ierte dacă nu știu să-mi găsesc cuvintele exact atunci când trebuie :)
Tuturor, toată recunoștința mea și mulțumiri pentru această explozie emoțională :)




.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!