poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1366 .



Prostia dăunează grav sănătății
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [unhappy ]

2007-06-05  |     | 



Prostia dăuneaza grav sănătății!

Asta ar trebui să găsim scris nu numai pe tot mai scumpele pachete de țigări, ci pe toate pancartele vizibile ale aglomerările urbane sau de tip rustic. Simptomele sunt asemănătoare și pot fi întâlnite atât la indivizii curățători ale căilor de evacuare a fecalelor, cât și la posesorii monitoarelor de 19” ce își fac veacul în spatele unui birou mahonic acoperiți de cererile mult prea pline de praf ale contribuabililor . Cel mai des întâlnit este prostul cu bani, care își descarcă povara averii fie în politică, fie în televiziune. Posesor legal a unei cocote dotate mult prea mult fizic decât intelectual, dar și a unui parc de mașini mult prea înguste pentru lungimea picioarelor celei mai sus amintite, începe să se plictisească. Și ce își poate dori un ins după ce le are pe toate(lucrurile)? Să se laude cu ele! Atât i-a mai rămas, și cum altfel decât cu televizorul, că doar el a prostit mai întâi poporul. Pe un loc secund găsim prostul fudul, ce de obicei a ajuns din greșeală într-o funcție de așa-zisă conducere și căruia nici măcar un flacon de Brut nu poate să îi acopere izul făloșeniei. Acest exemplar trăiește de obicei în haită, și poate fi recunoscut foarte ușor, fie după reacțiile injuste față de foștii colegi, fie după gesturile făcute la apropierea mai mică de un metru de orice fel de sex feminin, că am uitat a preciza, fudulul de obicei nu are consoartă! Însă cel mai rar întâlnim pe cel ce face pe prostul. Exemplarele unicate folosesc strategia capului plecat sabia nu-l taie și au de obicei un succes enorm în multinaționalele noastre și nu numai. Întotdeauna cu zâmbetul fals pe buze, nu poate fi scos din starea sa nici cu un banc, nici cu o atenționare, dar întotdeauna e foarte atent la partea materială. Momentan nu se cunosc remedii împotriva acestor boli, dar sunt așteptate cu nerăbdare. Dar oare chiar avem nevoie de tratament sau ne complacem din ce în ce mai mult în situație, pentru a nu atrage prea multe țepe-n mici. Poate am avea totuși o șansă de vindecare. Găsirea unui vraci ce ne poate scoate din aceste stări letargico-sinistre. Iar dacă asta e cea mai bună soluție, să ne pregătim atunci hainele bune de pe rafturile înghițitoare de praful naftalinei și să ne alegem un prim-vindecător ?!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!