poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2094 .



Lecția de înțelegere
eseu [ ]
Nu am...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [[email protected] ]

2007-05-03  |     | 



Viața m-a învățat că primim ceea ce merităm și că merităm ceea ce primim.Tot viața m-a învățat că nu ți se dă decât atât cât poți duce și ceva în plus aș zice eu...Dar, cine știe să ne invețe ce valoare au toate câte le primim și de ce nu ne spune nimeni cum putem păstra ceea ce primim nealterat?!
Am încercat să fac de-a lungul timpului o clasificare a lucrurilor, întâmplărilor, să evaluez fiecare zi și fiecare ceas peste care am trecut, cum am putut eu mai bine.Mi-am construit o scară de valori pe care a trebuit din când în când să o repar ici și colo și să încerc să nu cobor decât pentru a putea urca o treaptă în plus mai târziu.A trebuit să învăț să trăiesc cu fiecare din monștri mei și să fac în așa fel să nu mă domine, să nu mă sperie și mai ales să nu mă determine să mă feresc sau să mă ascund.Nu am ales calea ușoară, nu am călcat peste cadrave.Nu am încercat să fac decât ceea ce era de făcut și poate să fac ceva în plus pentru a creea o stare de bine celor din jurul meu. Am reușit să trec cumva mai departe și să las în urmă zile și nopți care mi-au produs durere și pe care încerc să le uit.Am făcut promisiuni pe care le-am respectat sau nu, am fost nevoită sau determinată să mint. Am crezut și m-am îndoit de oameni, am fugit sau am stat pe loc. Am trăit sau m-am prefăcut că trăiesc, am avut sau nu am avut timp să-mi clădesc fericirea...Am plâns și am râs, am țipat sau am vorbit în șoaptă, dar nu am reușit niciodată să mă reinventez, să mă identific, nu am reușit măcar o zi să plec, să fug de mine însămi, să trăiesc măcar o zi pentru mine, așa cum probabil mi-aș fi dorit!!Nu pot regreta pentru că mi-aș petrece restul vieții regretând și nu știu dacă îmi ajunge timpul!Acum nu pot să mă prefac că înțeleg pentru că nu e deloc așa...Nu pot să mă prefac că totul este așa cum ar trebui să fie, pentru simplul motiv că nici măcar nu știu cum ar trebui să fie!Și mă tot intreb cine ar putea să mă ajute să înțeleg de ce, cum și când ar trebui să apară cineva și să-mi dea lecții de ințelegere?!
Oare există o persoană care să știe, să mă învețe
lecția de înțelegere?!
De ce oare nu s-o fi gândit nimeni să introducă în școli ca materie de studiu..."Înțelegerea"?!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!