poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1478 .



Viziune
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [manson15 ]

2006-04-03  |     | 



Din sufletul, ce de durere nu mai putea trai, a izbugnit o iubire ce a fost distrusa de lumina soarelui arzator.Acum din ea nu a mai ramas decat scrumul ce se va pastra inauntrul persoanei ce odata a purtat-o. Lumina s-a dus la fel cu s-a pierdut si dorinta de a trai, de a fi fericit. Frunzele in caderea lor infatiseaza o moarte a sufletului, sufletul ce odata plin de viata acum este cazut la pamant distrus de toate relele lumesti, distrus de soarta neiertatoare si pieitoare. Viata nu mai are sens, fara vocea celui care ti-a dat odata un motiv de a fi fericit. Realitatea nu poate pastra nimic, deaceea e mai bine s-a nu afli adevarul niciodata.Sangele inca curge dar in loc de viata el aduce gandul rece al mortii, sinucidere este singura care mai poate schimba ceva….ce? nu stiu!Dar stiu ca va schimba ura ce acum stranguleaza sufletul odata gasit acum pierdut pentru todeauna, ii va usura povara greselilor comise, il va sterge din sufletul celorlati in care el se oglindea cand era inca in viata. Pulsul continua dar tu nu mai vezi nimic ai orbit din cauza lumini produse de intunericul in care te scufunzi si din care nimeni nu mai incearca acum sa te scoata, caci cine te-a scos odata nu o va mai face si a doua oara deoarece acela sa consumat prea mult sa te scoata ca tu sa cazi din nou, dar asta e menirea omului el trebuie sa cada. Asta ne-a fost dat si asta avem si vom avea pana ce oameni vor disparea “NU MAI E MULT” dar oricat de putin ar fi acelui om I se va parea destul de mult caci el e deja terminat, sensul vieti nu mai are nici o logica in ochii acestuia “DUREREA ESTE PREA MARE SI PREA PROFUNDA”.
Satanica lumina da mi putere s-a imi inving dragostea, numai moartea ne poate ajuta sa ne invingem ceea ce ne mistuie pe noi toti.
Cine a iubit vreodata cu o iubire pura in care doar atingerea persoanei iubite ii producea un sentiment de cutremur sufletesc, in care doar un cuvant spus de acel cineva, vocea acestuia care graia adevarul, a insmnat mai mult decat un cuvant. Atunci acel cineva va putea spune ca a iubit cu adevarat.
Imi doresc ca oamenii sa vada adevarul “DUMNEZEU NU EXISTA EL ESTE LA FEL DE INEXISTENT CA IUBIREA”, sau daca aceasta a existat vreodata ea nu isi poate continua existenta ci moare transformandu-se in indiferenta.
Ingerii sunt gelosii pe noi caci noi inca mai purtam in suflet viata cat de putina dar este, ea se manifesta prin fiecare gand, prin fiecare sentiment care ne roade si ne doare. Acestia si-ar dorii sa simta si durerea si pacea si iubirea, dar ei nu simt decat regretul ca nu sunt oameni. Cu soarele in ochii noi gasim o iesire dar de multe ori gresim si platim cateodata prea scump pentru aceste greseli “EU AM PLATIT CU SUFLETUL”.
Ca sa poti intelege un om trbuie se traiesti in el acest lucru este posibil prin citirea ideiilor scrise de cineva care te atrage nu atat fizic cat psihic. Toti avem asemenea persoane, dar niciodata nu le vedem. Asteptam sa treaca timpul si atunci ne dam seama ca nu mai poate exista nimic intre noi si ei, gresim ne intoarcem suferim si murim. Sau daca ii vedem Dumnezeu va gasi mereu un lucru care sa-l starneasca impotriva noastra: varsta, regulile, moartea, pana si distanta.
Poate ca despartirea de cel drag si iubirea lui ca un simplu amic poate aduce ceva mai mult decat o simpla relatie, dar nimeni nu iti poate sterge lacrimile si durerea dupa chipul, inca tanar si inca pur, dar care a trecut printre atatea. Totul este viata, chiar daca tu crezi ca vei muri. Iubirea este un sentiment care poate lua mai multe forme, de la iubirea de tovaras de viata, la amic. Doar tu trebuie sa stii ce simti pentru fiecare dintre ei, doar tu poti alege pe cel care merita cu toate ca iti va fi greu sa il indepartezi pe unul sau altul, vei vedea ca iubirea este cea mai logica putere a omului, ea ne desparte de animale” CATEODATA AS VREA SA FIU UN ANIMAL, MI-AR FI MAI USOR.”. Pana si animalele simt si sufera dar suferinta lor nu se poate compara cu a unui om.
Cand esti om totul ti se pare predestinat, caci un om trebuie sa se comporte dupa mai multe reguli impuse de ceilati care prin evolutia lor au ajuns din nou animale.
Nimeni nu evolueaza niciodata ei doar se intorc de unde au plecat dar pe o alta cale, poate mai grea sau mai usoara depinde de mentalitate. Este mai greu sa ajungi la inceput, daca gandesti prea mult, daca te consumi cand vezi ca altii decad sa ajunga de unde au plecat. Incerci sa-i ajuti dar ii scapi printre degete, le dai mana, dar ei nu pot s-o apuce. Atunci tu incepi sa te crezi vinovat de toate relele lumii si sa te pedepsesti singur, incepi sa prevezi viitorul…Eu cred ca toti am mai trait odata viata asta, dar ni sa mai dat o sansa sa reusim sa schimbam ceva “AM PUTEREA DE A VEDEA IN VIITOR, MI SE ARATA SEMNE NUMAI DE MINE STIU-TE!”, nu stiu de ce, dar am impresia ca sunt prea multe coincidente. Poate toti trebuia sa reusim sa ne schimbam, dar daca acesta este adevarul atunci noi va trebui sa traim de mii de ori aceasta viata, caci numai unii si-au dat seama de adevar.
Pana ce toti indiferentii, marionetele si intolerantii vor vedea adevarul va trebui sa treaca mai mult timp, decat a trecut si nu stiu daca viata mai are acest timp. Cineva mi-a dat puterea sa scimb vietile oamenilor ,cu care intru in contact, daca as stii cine las ruga sa-si i-a darul inapoi, caci eu nu vreau sa mai sufar nu mai vreau sa visez vreau sa fiu indiferenta.
Cateodata cred ca sunt blestemata, am prevazut adevarul si viitorul de atatea ori, iar de fiecare data cand o faceam stiam sa deosebesc visul de previziune, caci ceva dinauntrul meu imi spunea ca ceea ce am visat era adevarat”DE CE IUBESC ATAT DE MULT OAMENII, NU STIU…”



Cand nu vei mai avea pe nimeni si te vei simti singur si poate vei dori sa visezi si sa te ridici atunci sa stii ca eu voi fi mereu aproape de tine prin cuvintele pe care le scriu in momentul acesta. Iar daca vei avea norocul sa citesti aceste cuvinte cat eu inca voi mai fi in viata sa nu eziti sa ma cauti caci eu stiu sa inteleg si sa ascult, urechea mea tanjeste dupa cuvinte, iar sufletul meu dupa sentimente.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!