poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 5080 .



Cum mi-am căutat de muncă
eseu [ ]
De la lume adunate și-napoi la lume date

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ancris73 ]

2005-10-05  |     | 



M-am determinat azi să-mi caut un job: editor de text, manager assistant sau assistant manager - că-i totuna - sau poate promoteriță sau chiar merchandiser sau baby sitter, chiar și part-time, dacă altceva nu găsesc. Că de make-up artistă sau hair-stilistă n-am stofă, nici nu am calificare. Shame, că e rost de cash și e foarte trendy. Aș încerca și un job ca bartenderiță, dar nu pot jongla în dreapta și-n stânga cu sticlele și cu shakeru'. De fapt, cu specializarea mea, aș putea fi foarte bine și ofițer de credit sau chief accountant, dar nu-mi place să lucrez la bancă, în general nu-mi plac business-urile în domeniul financiar…
Mi-am redirectat, deci, atenția, de la toate task-urile mele zilnice și am început să surfez pe net.
Am găsit pe un site un job de area manager care mi se potrivea foarte bine, dar locația firmei era prea departe.
Pe un alt site, specializat în joburi online, am vrut să aplic, dar am fost banată pentru că am uitat passwordu' de logare.
Nu-i nimic, mare e grădina netului. Așa că mi-am făcut un nou account, pe alt sit, și am lăsat o aplicație pentru un job de web researcher. Dar nu m-am oprit aici, of course. Mai multe aplicații, mai multe șanse!
Pe un alt sait, m-au lăsat să-mi aploadez direct CV-ul, cool, n-a mai trebuit să stau să completez toate câmpurile. Deci, la cover letter, am pus ca atașament CV-ul și gata.
Am găsit și un job ca office manager, dar nu știu ce s-a întâmplat cu browserul meu, nu mai voia să enableze java-urile. Poate trebuie să-l apdatez sau să-l apgradez, că nici ActiveX-urile nu merg. Deci, n-am mai aplicat.
Totuși, la următorul site s-au reenablat toate applet-urile, așa că am dedus că site-ul anterior avea o eroare de script, poate fusese făcut de vreun moron fără pregătire. Uite, pe ăștia nu-i dă nimeni în judecată pentru malpraxis!
Pentru orice eventualitate, mi-am și printat CV-ul, nu se știe la ce interview mi-l cere.
Ei, în cele din urmă m-am plictisit de surfat, m-am plictisit să tot dau searchuri pentru joburi, așa că m-am dus pe un sait de entertainment și am găsit pe mapa saitului niște muzică de daunloadat. Am și cetuit un pic pe diverse topici cu diverși useri pe care îi cunoșteam de mult, dar mi-am schimbat nick-ul, ca să-i induc în eroare, să mă distrez un pic pe seama lor. Mare mi-a fost mirarea când unul dintre ei m-a invitat la mare, cică are el o ofertă lest minit supercool. Așa că i-am restrictat accesul în room-ul meu de chat, nu vreau complicații d-astea…
Una peste alta, a fost o zi bună. De abia aștept răspunsurile la aplicațiile mele!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!