poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2402 .



Întru
eseu [ ]
Colecţia: texte si poezii religioase

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [marius niþov ]

2018-01-28  |     | 



Credința nu se încadrează în noțiunea de economie de piață, nu e în acest caz cerere și ofertă. E mai mult de limitele mercantile, încrederea fără ezitare că poți să lucrezi cu Rațiunea vindecătoare. Și Creatorul ființei nu are nevoie de ofrande bănești sau alte bunuri materiale pentru a ne asculta gândurile. Când te rogi cu credință pentru cineva aflat în situație critică, la strâmtorare, e suficient să taci și să-ți trimiți gândul unde trebuie. De ce evidențiez aceste idei? Sunt foarte mulți care au un mod de a crede primitiv, submedieval și fără să înțeleagă, mai rău își complică situația. Dacă în adânc nu ai schimbat percepția despre Dumnezeu și îl vezi ca pe un bătrânel de la serviciile către hotelul civilizației banilor, nu ai realizat nimic cu vizite la mănăstiri, preoți, duhovnici, pastori. În adâncul nostru trebuie să facem curat, am mai scris cum, prin eliberarea de vicii. Viciile sunt slăbiciunile prin care se leagă de noi forțele demonice, distructive. Prima etapă în vindecare este să ne facem curat în suflet, în gândire și astfel, fără a mai gândi rău la adresa cuiva, fără a mai bârfi, discuta despre slăbiciunile și necazurile cuiva, punem ordine în modul nostru de a controla energiile, duhurile. Doamne, cum ar zice cineva care nu crede, ce înseamnă duhuri? Duhurile sunt energii cu putere mai mare din moment ce nu posedă un trup ca al nostru, dar se pot folosi de slăbiciunile noastre pentru a ne distruge. Așa că, până vin alte ființe din galaxii îndepărtate să ne distrugă planeta, ar fi bine să avem mai mare atenție la ce se petrece în jurul nostru! Și ce se petrece cu noi când vrem să realizăm totul singuri, când alergăm după o viață fără probleme, un trai de întreținuți ai sorții, după câștigul financiar care ne fură liniștea și claritatea gândirii? Că sunt foarte mulți care gândesc eronat că bogăția materială îi scoate din tot felul de probleme. Dacă nu ai și bogăție în suflet, în modul de a te raporta le ceilalți cu credință, ești cel mai nevoiași, chinuit! Ba, au concepții mai tâmpite, să dea bani la tot felul de vindecători de ocazie sau ghicitori pentru: sănătate, succes în dragoste și spor la bani, alții incluzând în cerere și blesteme! Din nefericire, asta e lumea din care suntem chemați să ne ridicăm, prin credință și nu pe necazurile altora. Mai pe înțeles, tot ce căutăm în alte părți avem în adâncul nostru, necesită puțină căutare în liniște. Mulți preferă compania cuiva, fug de singurătate, dar un om credincios cu adevărat nu e singur!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!