poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3382 .



A visa
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Gabby ]

2010-03-21  |     | 



Visul este lumea mea. Eu mănânc vise, respir vise, beau vise, fumez vise. Trăiesc într-un vis din care nu aș mai vrea să ies. Într-o lumină puternică, puternic umbrita mereu de aceleași gânduri necurate din fire. Nu mă lasă să alerg, așa cum vreau, pe pajiștea plină de flori, care mai de care mai parfumate și colorate. Să stau sub razele soarelui ce mă mângâie cu fiori de fericire constantă.
Iarba, să mă gâdile în talpă iar copacii să îmi zâmbească când trec pe sub ei. Și să fie și ea. Și un râuleț micuț cu apă cristalină și peștișori aurii. Și în depărtare, o căsuță. Nici foarte mare, nici foarte mică; doar potrivită. În ea să ne ascundem de ploaie. Să stăm dezbrăcați, în fața focului, cu o sticlă de vin bun, și să povestim despre poezie și artă. Despre cât de frumoasa e viața și că merită trăită din plin. Apoi, când ceasul arată 1, să îi ating ușor, cu buzele degetelor coapsa, să o mângâi în sus, pe spate, apoi să o sărut. Să mă las încet peste ea. Să facem dragoste până dimineață când răsare soarele. Iar când se crapă de ziua, să ne ridicam, și să ieșim afară, să vedem răsăritul îmbrățișați.
E atât de bine să visezi. Să te lași dus de zborul binefăcător al fericirii.
Lumea a uitat să viseze. Au uitat toți cum e să mergi în acel loc cald, unde te simți cel mai împlinit muritor. Sau te poți simți o divinitate. Poți să te simți exact așa cum vrei. E visul tău...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!