poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2871 .



Iubire
eseu [ ]
Constitutia...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Agentu ]

2010-03-14  |     | 



Good bye my love good bye...Este o parte din refrenul unei melodii interpretate de catre Demis Roussos.O melodie atat de frumoasa incat poate sa ridice moralul si unui om care nu a mai zambit de saptamani intregi sau sa-l faca sa puna capat tuturor socotelilor cu lumea aceasta...Dar...
Iubirea este un subiect atat de delicat incat nici chiar in ziua de astazi nu i se poate explica adevarata natura.S-au scris sute de mii de lucrari care incearca sa explice ceva ce nici Dumnezeu nu a definit.Exista oameni care se ocupa de studiul schimbarilor la nivel cerebral atunci cand un om este cuprins de aceasta emotie extraordinara.Acestia spun ca totul este provocat de diferiti hormoni.Bineinteles ca noi oamenii,lipsiti uneori de interes si informatii corecte,facem o mare greseala atunci cand credem ca iubim pe cineva, de fapt aceasta fiind doar o atractie fizica.Acest lucru il va dovedi doar timpul.Timpul va fi si cel care va face diferenta dintre o casnicie fericita si una nefericita.Oamenii au mult mai mari asteptari de la o casnicie,in comparatie cu oamenii care au trait in trecut.Fiecare spera sa fie fericit desi asteapta ca totul sa mearga de la sine,ei neincercand sa faca nimic in acest sens.Fac copii care la randul lor vor face aceleasi greseli ca si ei.Totul este un cerc vicios...
Oare iubirea este doar o alta modalitate de a ne face viata mai grea si dificil de suportat?Dumnezeu ne cere sa-L iubim.Daca Il iubim primim...?!Dispret din partea oamenilor.Cu cat esti mai aproape de Cuvantul lui Dumnezeu cu atat esti mai departe de lucrurile lumesti.Cu cat iubest mai mult un om,disparitia acestuia iti provoaca o suferinta pe care o s-o simti,mai mult sau mai putin,toata viata.Daca iubesti viata pe care o ai,fiind pus in fata situatiei de a o pierde,iti este naruit totul.Esti pierdut.Cu cat iubesti mai mult un lucru cu atat iti este mult mai greu sa-l pierzi...
Exista un moment in viata in care te simti atat de bine incat ti-ai dori ca timpul sa se opreasca.Sunt oameni care si-ar vinde sufletul diavolului pentru cateva clipe de iubire si apreciere.Si nu sunt putini.Avem atata nevoie de iubire si apreciere incat nici nu ne mai dam seama de acest lucru.Totusi,exista oamenii care nu au fost apreciati,iubiti.Au fost marginalizati si au trait in conditii mizere...Si-au dedicat intreaga viata muncii lor chiar daca au fost orbi,surzi sau nu s-au putut misca cativa pasi.Acestora le spunem genii...
Oare toti oamenii care au cu adevarat de ce sa fie mandrii sunt marginalizati?Oare nu apreciem ceva la adevarata valoare doar daca il pierdem?Intrebarile acestea au raspunsuri.Doar Dumnezeu le stie.Indiferent de cat de multe exemple ne sunt oferite in aceasta viata,la randul nostru facem aceleasi greseli ca si oamenii care ne inconjoara.
Chiar daca iubirea si aprecierea sunt diferite,ele au ceva in comun:natura umana.Ceva ne spune ca mult timp va trece pana cand omul se va intoarce la inceputuri...la viata pe care a pierdut-o,incercand sa cunoasca binele si raul.Incercand sa devina nemuritor...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!