poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2281 .



Însingurare
eseu [ ]
19.12.2008

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Marianuss ]

2009-10-09  |     | 



Ieri eram sus și mă uitam la cei de jos compătimindu-i, azi sunt jos și uitându-mă la cei de sus îmi aduc aminte de ziua când eram sus și mă uitam în jos, compătimindu-mă. Ce mutări face viața. Când ești la bine crezi că așa va fi mereu și când ești la rău crezi că nu va mai dura mult. Dă-te la o parte încredințându-te că rămâi în același loc pe care nu-l vei pierde niciodată. Destul sunt împiedicate gândurile nemulțumitului care-și dojenește rănile ce-l urmează în tot locul, pe unde să umble și să găsească liniște, până când se însingurează ca un măr stricat aruncat de cineva. Degeaba încearcă copilăros să-și încurajeze pe un ton tăios neputințele la speranța că va ieși odată la lumina tuturor, la lumina de care ceilalți se bucură neostenindu-se vreun pic, are cu el în acest drum neumblat de nimeni întreaga-i amintire a trecutului vesel, își ține în desagă puținele chemări ale iubirii ce o avuse odată, pășind parcă se afundă în țărâna pietroasă, încet pășește, gândul lui neluindu-o înaintea piciorului lui, privirea așteaptă pașii lui obosiți să o ajungă din urmă, lacrimile îi intoarse spatele tocmai acum când avea mai mult nevoie de ele iar părul se încurcă în sudoarea uimirii și a neînțelegerii la care a ajuns. Noaptea cade pe umerii lui îngreunându-i suferința, el știe că ea îi va aduce liniștea ce nu a putut-o găsi în învortoșatele lacrimi. Înnoptează într-un târziu în desișul primitor care-l așteaptă ca pe unul ce îi va alunga singurătatea înfiptă în rădăcinile liniștitoarei poieni, nu se aștepta să fie primit cu atâta dragoste care începe să înlăture neliniștea ce nu-l lasă să spere, știe că va fi bine dar acesta este binele la care nu se aștepta să-l găsească ca pe fiind eliberatorul ostenitelor poveri pe care le-a purtat atâta timp în gâtlejul său, care l-au înfometat atâta timp în dorul său, care l-au îndepărtat atâta timp de apropiații săi în inima sa, care l-au înfrigurat zdrențuindu-i cămașa, acum în întunericul agasant al nopții ele îl părăsesc trezindu-l ca pe un viteaz adormit de vin.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!