poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2662 .



daruire
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [kmlia ]

2005-07-23  |     | 




Culpabilitatea existențială îi apasă doar pe cei slabi. Suntem pentru a experimenta dorința instinctivă sau puterea interioară de a spune nu.
Trăim în latitudini diametral opuse, ne împrăștiem cugetul în fărâme care nu au nimic comun cu zâmbetul inocent al copilului. El face ochii mari, mai mari, cât pentru a cuprinde tot universul deodată. Particule din strămoșii noștri invadează irisul.
Povestea e veche, doar raftul pe care se va odihni volumul de aici înainte este proaspăt vopsit. În roz. În timp rozul se va metamorfoza încet, încet, în întreg spectrul solar.
Culori pastelate. Doar aripi de pterodactili vor umbri temporar anotimpul viselor.
Ne dorim ca parfumul suav al plenitudinii vitale să ocupe pe nesimțite locul duhorii conștiințelor pătate de ură.
Apropierea de semeni pentru unii este simplu moft. Pentru alții însă este fără egal. Se pare că nu pot respira; dulcea povară a vieții nu le este suficient de grea decât prin împlinirea celor din jurul lor. Dăruirea de sine pentru binele altuia poate părea ca o nebunie, de neințeles.
Presupun că aceasta este cheia fericirii, e ceea ce mulți caută dar nu gasesc.
Și în timp ce unii se străduiesc din răsputeri să găsească macar un ciob, chinuit colorat cu bunăvoință, cei care o posed știu atât de bine să o împartă cu ceilalți, intr-un mod atat de natural,încât li se pare că este propria lor trăire.


Probabil că de fapt nici nu am dreptul să gândesc atat de mare…

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!