Comentariile membrilor:

 =  radu
Cosmin Dodoc
[13.May.04 13:39]
foarte buna ideea. cred totusi ca ai fu putut limita intr-un fel domeniile pentru a reusi sa faci mai multe concursuri (ex. filosofie, sexualitate imberba samd). stiam si eu de chestia cu descrierea intr-o propozitie si cred 150 de cuvinte e putin cam mult. nu-i mai bine 75-100?


 =  Subscriu
Andu Moldovean
[24.Jun.04 14:24]
De acord cu Cosmin la lungime :-) 100 de cuvinte ar ajunge. Tematica zic sa ramana libera, cel putin la inceput. Daca se buluceste lumea, merita "ingustat" ulterior. Idee buna de mancat.

 =  .
Farcău Pavel
[13.May.04 15:17]
și eu zic că sunt de ajuns 100 de cuvinte, totuși problema e că ar fi cărți(eg. A. Pleșu - Despre îngeri) care nu ar putea fi introduse în nici un meniu, ca să nu mai vorbim de cărțile de poezie...aici treaba se complică rău de tot

 =  so far, so good
Radu Herinean
[13.May.04 16:34]
eh, eu zic ca se va descurca fiecare, de-aia nu vreau sa impunem nici un fel de structura. BE CREATIVE!
si eu tot 100 de cuvinte am zis initial dar am numarat la ce am scris eu si s-ar putea sa fie nevoie de mai mult.
asa ca pregatiti-va cu 100...

 =  te citesc, Radu
Elena Malec
[13.May.04 16:46]
îți admir entuziasmul și energia, spiritul de înnoire. Dar mă întreb dacă putem face una ca asta lui Sadoveanu, lui Rebreanu, lui Zaharia Stancu ? Dacă e neapărat necesar să o luăm pe urmele culturii occidentale și îmbrăcam postmodernismul în straie mioritice ; ori dacă o facem de ce atunci nu am alege texte proaste, literatură de duzină și nu ceea ce cultura românească are mai frumos și valoros?! Îți spun sincer, nu e decît o obiecție pur personală și regret să o fac, dar simt că ne pierdem și respectul și încrederea în cultura română și rolul ei de a ne mai nutri spiritual, dacă începem a o zeflemisi în capodoperele ei. Îți dau un exemplu, am primit la București, de la sora mea cartea lui Octavian Paler, Don Quijote e in Est; nu o pot citi și nu o voi citi prin faptul ca e scrisă din punctul de vedere al unui român rușinat și inhibat de condiția lui de ne-occidental. Aș putea propune o ridiculizare a ei și autorului, dar nu o fac, prin faptul că vreau să reușesc am-i aduna energiile să creez ceva mai înainte de a distruge. De ce să ne lăsăm cotropiți de moda asasinărilor culturale, intelectuale, artistice. Dărîmare a falșilor idoli, prea bine. Haideți să-i distingem pe cei falși de cei adevărați, mai întîi.
Mult succes și sincere urări de bine, Elena

 =  Elena Malec
Radu Herinean
[13.May.04 17:09]
Elena, am scris in propunerea mea asta, putem face "retetele" si pentru operele care nu merita citite. experimentul asta este oricum complet deschis, si cred ca indiferent de forma pe care o va lua in final, un experiment e intotdeauna binevenit.
nu stiu daca putem inghiti orice literatura, tocmai de-aia putem sa incercam aceste "retete" si sa vedem ce iese.
de pe site nu lipsesc nici recenziile pozitive, nici critici ce desfiinteaza, si de aceea nu vad de ce ne-am retine in niste limite pe care "cultura occidentala" a reusit sa le depaseasca si a reusit sa faca CULTURA mai accesibila si mai agreabila.
si atata vreme cat reteta pe care o vei scrie il va determina pe x sa citeasca Sadoveanu, Rebreanu sau Zaharia Stancu, mie mi se pare ca metoda prin care ai realizat lucrul asta devine complet irelevanta.

 =  hai să te cred
Elena Malec
[13.May.04 17:33]
că cei care au citit "rețeta" vor merge la sursă. Dacă ai fi studiat ca mine programele scolare ale Europei occidentale din ultimii douăzeci de ani, ai înțelege temerile mele. Noile generații nu mai digeră decît "rețete" mai nou, clasicii sînt literă moartă sau ceva "burghez", cele mai bune școli europene, ca cea franceză de pildă, au renunțat la propria cultura în învățămîntul public și de masă. Vreau să te cred cu admirația culturii simpatice și pe înțeles, dar te-ai gîndit ce va rezulta peste sa zicem 20 de ani? Probabil un șantier de culturi dezmembrate, pe care niște salahori ignoranți(prin refuz de a înghiți clasici sau culturi elitiste) vor tropăi cu cizme de limbaj postmodern înjurînd și scuipînd venin peste Voltaire, Kant, Thomas Mann, Dante, Unamuno, Cehov,Iorga, Byron, etc.
Aș vrea tare mult să greșesc sau să pot avea optimismul tău.

 =  una si buna
Laurențiu Orășanu
[13.May.04 19:49]
Sustin orice idee care concerteaza siteul.

Ideea de concurs e foarte buna.

Fiind vorba de departajari (e concurs, nu ?) un rol important va avea cunoasterea de catre cititorul/votant a operei "gatite". Ca sa fiu mai clar, cineva care n-a citit Baltagul nu va "gusta", sau nu va simti toata savoarea exemplului prezentat.

Vrem nu vrem, ne vine in minte parodia. Cu cat ne apropiem de spiritul textului initial, cu atat mai buna performanta.

Concluzia ? As propune concurs pe tema (carte) data. Mai explicit, se da cartea (UNA)(mai cunoscuta, pe cat se poate), concurentii vin cu "retetele".

Ce pierdem ? Pierdem ideea de a incita la citirea multor carti. Dar acea idee presupune deja ca acea carte e mai putin cunoscuta. Cum va fi votata in acest caz "reteta" ?

Ce castigam: unitate de masura pentru a evalua concurentii.

E doar o propunere.

Ghiocel

 =  piata libera
Elena Malec
[13.May.04 22:14]
Ma-ntorc si zic. La gastronomie ma laud cu un site de retete personale fotografiate, orientale si nu numai.
De ce nu as face un ghiveci calugaresc (din citeva legume literare), asa cum am mincat la Agapia si Manastirea Neamtului?!
Dar daca e sa fiu ober sef pe bucataria mea, vreau libertatea de a-mi alege singura "ingredientele". La urma urmei nici nu trebuie sa intru in concurs daca nu ma vreti. Voi traduce "reteta" si afisa pe limba franceza la "ratatouille".
S-ar putea sa-mi pice in satir
vreun spirit fin, vreun belfer sorbornard
si-n loc de frigarui
sa-l fac pilaf de pui.
Atentie sa nu-l ard!

 =  ii dam drumul ?
Radu Herinean
[14.May.04 19:16]
concluzii:
- aproximativ 100 de cuvinte.
- fara texte sau subiecte impuse fiindca ar fi prea limitativ si ar nega scopul concursului: promovarea cartilor; si in plus, am risca sa nu fi citit suficient de multi cartea/cartile respective.
- recomandarea pentru notare sa nu fie legata atat de calitatea cartii sau de respectarea subiectului cartii, cat de originalitatea si calitatea retetei, fiindca ea este subiectul concursului, nu cartea pe care o recomanda.


Daca sunteti de acord, mai am o propunere: sa existe din nou si un vot paralel al unui juriu, juriu care sa fie alcatuit din cei care au comentat pana acum la aceasta propunere de concurs:

Cosmin Dodoc
Andrei Moldovan
Farcău Pavel
Elena Malec
Laurențiu Orășanu
cu mentiunea ca membrii juriului pot participa si ei la concurs insa lor nu li se va aplica decat votul popular, nu si votul juriului.

dacă sunteți de acord și nu aveți obiecțiuni majore aș putea lansa concursul chiar în această seară.

 =  OK si precizari necesare din motiv de zi grea
Laurențiu Orășanu
[14.May.04 22:37]
E OK. Bine si liber.

Vei face vizibile textele inca de la inceput, pe masura postarii ? Sau toate odata ?

Cu juriul nu mi-e clar, dar am si avut o zi grea, poate asta e cauza. Fiind in juriu, respectivul voteaza la juriu. Daca are texte in concurs, nu e bine. Sau nu mi-e clar mie. Ce face cu textul despre care stie ca-i apartine ?

Nici la votul popular nu e bine sa participe concurentii.

Concluzia ar fi ca in juriu sa nu fie cei care au de gand sa vina cu retete.

Sau cum e ?




+ atentie ! mare concurs ! incalziti tigaile !
Laurențiu Orășanu
[15.May.04 00:08]
Tot eu. Ce-ar fi sa-i dai drumul fara juriu ? Inclin (si-n maneca) sa faci textele vizibile abia la terminarea perioadei de postare.

Daca mentii totusi juriul, scoate-ma din el te rog. Nu ca ideea e rea, dar poate gatesc si eu ceva.

Castigatorul sa dea de baut. Ca mancarea e deja asigurata.

Ghiocel

 =  A început concursul.
Radu Herinean
[15.May.04 00:38]

Ok. Sa-i dam drumul atunci și ne lamurim pe parcurs ce facem cu juriul :D dacă facem ceva..

Textele nu vor fi vizibile pe perioada înscrierii pentru a stimula originalitatea în detrimentul surselor multiple de inspirație.

Succes tuturor... la gătit!!

 =  altă idee
Elena Malec
[15.May.04 00:38]
Citindu-l pe Ghiocel, văd se conturează ideea mai bine. De ce graba asta? DE ce juriu, de ce concurs?
Ideea era sa fie un experiment.
Cind vom căpăta experiență putem trece la concurs.
Concurs inseamna reguli, iar noi înca nu cunoaștem jocul. Aș zice să scrie cine vrea și cine poate, ce are mai picant, exotic sau scăzut în calorii pe tema dată, anume de a trata culinar un subiect literar.

Și de vrem democrație, inclusiv pentru căței(citește cei cu nivel scăzut) atunci fiecare e liber să-și dea cu presupusul căci asta e adevărata creație, explozia liberă de idei.
Oare postmodernismul nu e renunțarea la autoritate,
la jurii, la peruci?
Un vot popular e ceea ce, cred eu, nici un artist, creator, inventator nu poate ignora.

Eventual,se pot oferi niște calificative, de pilda, original, clasic, absurd, mai ziceți și voi...

Peruzele

 =  Cum înscrieți rețetele?
Radu Herinean
[15.May.04 00:39]
Nu uitați că pentru a înscrie un text în concurs trebuie să folosiți formularul special care se află mai jos în pagina mare.
Această zonă este rezervată pentru comentarii legate de concurs.

 =  atentie la detalii.
Radu Herinean
[15.May.04 14:05]
Revin cu o precizare.
Atunci cand inscrieti textele pentru concurs NU faceti nici un fel de precizare in text sau in subiect din care sa se poata ghici autorul, fiindca concurentii trebuie sa ramana anonimi pana la terminarea votarii.
Voi avea eu grija sa elimin respectivele mentiuni din textele inscrise pana acum asa ca nu e nevoie sa imi raspundeti la acest comentariu, din acelasi motiv: ca sa pastram ascunsa identitatea participantilor.

In alta ordine de idei trebuie sa va anunt ca au fost deja inscrise cateva texte si pot sa spun din ce am vazut ca va fi un concurs foarte reusit si foarte disputat, iar textele rezultate vor fi pe masura.

 =  rețetari din toate țările...grăbiți-vă!
Elena Malec
[16.May.04 23:42]
Mai sînt trei zile pînă la închiderea concursului, ora anunțată (GMT, bănuiesc) și bucătarii încă nu dau năvală cu
rețetele de carte.
Cum vom putea alcătui un meniu pentru banchetul de absolvire? Dați-i zor, jupîni și jupînițe!

 =  ???
Ina Simona Cirlan
[22.May.04 11:12]
Unde sunt dom'le retetele alea? Am socotit si cu betisoarele cat fac 24 de ore dupa 19 mai si tot imi da ceva cu zecimala! Mi-a scapat ceva? Bag de seama ca as mai putea inca inscrie...

 =  cu foamea-n gât
Flaviu Rizeanu
[22.May.04 11:59]
22.06.2004
Ca-m greu cu retetele astea domle'.
Bucataru' n-are viteza...eu zic sa-l facem varza :p ... calita. Vrem retetele! ca murim de foame nenicule' :P


 =  erata "cu foamea-n gat"
Flaviu Rizeanu
[22.May.04 14:49]
cam in loc de ca-m
dom'le in loc de domle'


 =  bucataria lui Radu
Andrei Neagu
[23.May.04 09:52]
hai bre ca dam in clocot!

 =  240 de ore mai tarziu
Elia David
[24.May.04 10:16]
"Înscrierea în concurs se încheie miercuri 19 mai, ora 12. Începerea votării se face 24 de ore mai târziu."

De corectat : 240 in loc de 24. :)



 =  Deschid un nou concurs! + Propunere schimbare regulament
Flaviu Rizeanu
[24.May.04 12:23]
hyp1 va anunta ca incepe sa se obisnuiasca fara mancare. Viseaza doar la retete, dar nu mai vrea sa manance nimic.

Inainte sa mor de inanitie deschid un nou concurs!
Concurs de rabdare prelungita si observare a dorintelor de a vota retete! Inscrierile se fac in

3



2




1


...



timpul a expirat!


si totusi...




Esti castigatorul concursului! Ai dreptul sa postezi un comentariu prin care sa-ti descrii frustrarea in cel mai dragut mod cu putinta.

Cel mai frumos comentariu va fi premiat dupa ce (daca) se va finaliza concursul de retete, prin dreptul de participare la alt concurs cu rezultatele la termen. Frumusetea comentariului va fi stabilita EXTREM de OBIECTIV in functie de numarul de stelute acordate (pe bune de data asta) de oamenii cu greutate de pe site, nu de niste semidocti ca mine (a se citi noi, care nu stim ce e aia arta... cine suntem noi - nu-i asa Anca? - :)) sa va spunem cum se acorda stelutele, chiar daca scrie clar in regulament) Nu se acorda dobanda chiar daca rezultatele sunt la termen ! :p
Nenorocitii fara acces care vor sa voteze..ghinion nu se poate :P. Prima data cica invatati sa fiti placuti si sa suflati pene sau cumparati-va periute sau pregatiti-va buzele (sau...)scriind cum se face pe acest site, nu cum stiti voi (aia e gunoi, clar!?), si dupa, poate primiti un amarat de acces de 50 (amintesc ca 100 este user normal :P )
Daca nu va convine nu aveti decat sa mai puneti un comentariu! Oricum nu-l baga nimeni in seama! Cel mai frustrat utilizator va fi premiat cu un acces mai mare decat al detinatorului site-ului dar pe care nu il va putea folosi si va fi doar "onorific", asa ca va fi nevoit sa astepte in continuare ca preacultii editori sa stabileasca daca ceea ce au postat ei e arta sau e "gunoi", sau dupa caz, sa-si publice anunturile care trebuie puse la Comunitati in alta rubrica pentru ca nu au suficient acces.

Ce mult imi place pe poezie.ro!
Stiu ca si voua va place!

Altii au plecat de pe site... Eu nu plec! ;)
Haiducii lupta pana la capat!

Va veni vremea cand Radu (a se citi God of poezie.ro) caracterizat de celebra-i flexibilitate in gandire si increderea in potentialul creator al omului (asta e partea cu periuta, ca asa merge si eu ca un utilizator care am deja acces, am invatat asta), ne va remarca stradaniile de a modifica un inceput de dogma tot mai solid pe poezie.ro (sau "balcanism" cum l-a descris Vladimir) si va da posibilitatea si altora sa aprecieze ce este arta.

Pana atunci... Felicitari inca odata iubit utilizator al site-ului NOSTRU si preafericit castigator al concursului de rabdare!

Acum te simti mai bine pentru ca cineva a spus ceea ce tu nu indraznesti sa pui de mult de frica sa nu fii catalogat si marginalizat. Asculta aici! Oricum nu da nimeni doi bani pe tine! Asa ca macar spune-ti punctul de vedere si ai incredere in ceea ce creezi si nu te lua dupa intelepciunea netarmurita care iti dau retete de scris... Ar vrea ei sa poata sa scrie cum scrii tu!


Propunere modificare regulament pentru acordarea stelutelor

Bucura-te de faptul ca scrii si arata-ne si noua! Nu te crampona de stelute si de faptul ca unii au 3,4,5 stelute pe niste texte atat de ... hmm... de... hmmm... subtile ca si continut si atat de bine construite incat nu le observi forma (dar suntem noi prosti ca nu le vedem)... deci nu te crampona ca ei au stelute pe un text SLAB si tu nu ai nici una pe unul de departe mult mai bun! nu te frustra! Stelele nu conteaza. Nu conteaza? :))))))))))

Propun sa fie inlocuite cu un sistem de vot liber accesibil oricarui detinator de cont. La 50 de voturi se acorda o stea. Nu se poate vota de pe acelasi IP de mai multe ori acelasi text. Daca implementezi asta Radule, ai toata viata stelute de la toti utilizatorii cu acces zero!
Flaviu Rizeanu (hyp1)

PS:
Asa stand lucrurile, solicit acces suficient pentru a putea da stelute celor care considera personalitatea mea nemultumita ca merita si nu doar atat si si suficient de mare ca sa pot pune articolul direct la comunitati! Daca nu primesc, tot nu plec de pe site! :)

Poezie.ro merita atentia noastra! Haideti sa-l facem impreuna asa cum vrem NOI!


 =  Deschid un nou concurs! + Propunere schimbare regulament
Flaviu Rizeanu
[24.May.04 12:27]
hyp1 va anunta ca incepe sa se obisnuiasca fara mancare. Viseaza doar la retete, dar nu mai vrea sa manance nimic.
Pacat ca atunci cand se va fi obisnuit fara mancare va fi deja mort. :)

Inainte sa mor de inanitie deschid un nou concurs!
Concurs de rabdare prelungita si observare a dorintelor de a vota retete! Inscrierile se fac in

3



2




1


...



timpul a expirat!


si totusi...




Esti castigatorul concursului! Ai dreptul sa postezi aici un comentariu prin care sa-ti descrii frustrarea in cel mai dragut mod cu putinta.

Cel mai frumos comentariu va fi premiat dupa ce (daca) se va finaliza concursul de retete, prin dreptul de participare la alt concurs cu rezultatele la termen. Frumusetea comentariului va fi stabilita EXTREM de OBIECTIV in functie de numarul de stelute acordate (pe bune de data asta) de oamenii cu greutate de pe site, nu de niste semidocti ca mine (a se citi noi, care nu stim ce e aia arta... cine suntem noi - nu-i asa Anca? - :)) sa va spunem cum se acorda stelutele, chiar daca scrie clar in regulament) Nu se acorda dobanda chiar daca rezultatele sunt la termen ! :p
Nenorocitii fara acces care vor sa voteze..ghinion nu se poate :P. Prima data cica invatati sa fiti placuti si sa suflati pene sau cumparati-va periute sau pregatiti-va buzele (sau...)scriind cum se face pe acest site, nu cum stiti voi (aia e gunoi, clar!?), si dupa, poate primiti un amarat de acces de 50 (amintesc ca 100 este user normal :P )
Daca nu va convine, nu aveti decat sa mai puneti un comentariu! Oricum nu-l baga nimeni in seama! Cel mai frustrat utilizator va fi premiat cu un acces mai mare decat al detinatorului site-ului dar pe care nu il va putea folosi si va fi doar "onorific", asa ca va fi nevoit sa astepte in continuare ca preacultii editori sa stabileasca daca ceea ce au postat ei e arta sau e "gunoi", sau dupa caz, sa-si publice anunturile care trebuie puse la Comunitati in alta rubrica pentru ca nu au suficient acces.

Ce mult imi place pe poezie.ro!
Stiu ca si voua va place!

Altii au plecat de pe site... Eu nu plec! ;)
Haiducii lupta pana la capat!

Va veni vremea cand Radu (a se citi God of poezie.ro) caracterizat de celebra-i flexibilitate in gandire si increderea in potentialul creator al omului (asta e partea cu periuta, ca asa merge aici si eu ca un utilizator care am deja acces, am invatat asta), ne va remarca stradaniile de a modifica un inceput de dogma tot mai solid pe poezie.ro (sau "balcanism" cum l-a descris Vladimir) si va da posibilitatea si altora sa aprecieze ce este arta.

Pana atunci... Felicitari inca odata iubit utilizator al site-ului NOSTRU si preafericit castigator al concursului de rabdare!

Acum te simti mai bine pentru ca cineva a spus ceea ce tu nu indraznesti sa pui de mult de frica sa nu fii catalogat si marginalizat. Asculta aici! Oricum nu da nimeni doi bani pe tine! Asa ca macar spune-ti punctul de vedere si ai incredere in ceea ce creezi si nu te lua dupa intelepciunea netarmurita a celor care iti dau retete de scris... Ar vrea ei sa poata sa scrie cum scrii tu!


Propunere modificare regulament pentru acordarea stelutelor

Bucura-te de faptul ca scrii si arata-ne si noua! Nu te crampona de stelute si de faptul ca unii au 3,4,5 stelute pe niste texte atat de ... hmm... de... hmmm... subtile ca si continut si atat de bine construite incat nu le observi forma (dar suntem noi prosti ca nu le vedem)... deci nu te crampona ca ei au stelute pe un text SLAB si tu nu ai nici una pe unul de departe mult mai bun! nu te frustra! Stelele nu conteaza. Nu conteaza? :))))))))))

Propun sa fie inlocuite cu un sistem de vot liber accesibil oricarui detinator de cont. La 50 de voturi se acorda o stea. Nu se poate vota de pe acelasi IP de mai multe ori acelasi text. Daca implementezi asta Radule, ai toata viata stelute de la toti utilizatorii cu acces zero!
Flaviu Rizeanu (hyp1)

PS:
Asa stand lucrurile, solicit acces suficient pentru a putea da stelute celor care considera personalitatea mea nemultumita ca merita si nu doar atat ci si suficient de mare ca sa pot pune articolele despre Comunitatea Timisoara direct la comunitati! Daca nu primesc, tot nu plec de pe site! :)

Poezie.ro merita atentia noastra! Haideti sa-l facem impreuna asa cum vrem NOI!

 =  update
Radu Herinean
[24.May.04 13:40]
scuze pentru intarzierea lansarii votului.
se va intampla astazi.
sper ca asa au avut mai multi ocazia sa inscrie retete.

voi revedea si celelalte comentarii si revin cu un mesaj pe larg.

 =  flaviu cel viteaz
Andrei Neagu
[24.May.04 13:49]
vox populi vox dei!
ai visat precum Gigi Becali, ca ai dat mana cu Mihai Viteazul!?
coane, nu se urneste nimic p-aici dar eu sunt "PENTRU!"

 =  exercitati-va dreptul la vot
Radu Herinean
[26.May.04 15:12]
toti cei care au un cont si nivel minim 50 sunt invitati sa voteze.
poate fi un exercitiu bun pentru alegerile locale, asa ca aveti grija cu ce si cu cine votati, aici respectiv acolo.
puteti vota o singura data, asa ca trebuie sa fiti foarte atenti la fiecare nota acordata si sa completati toate notele pentru ca votul sa fie inregistrat.
succes si spor.

 =  propunere de concurs
Ionela-Jeni Grigore
[26.May.04 16:38]
Dumnezeule, cum suna 'exercitati-va'...! ce verb ciudat. nu l-am mai auzit de atat de multa vreme, ca nici nu mai stiam ca exista. e corect 'exercitati-va'? banuiesc ca da. sigur e, altfel n-ar fi trecut de cenzura.

oricum, pe mine ma interesa, de fapt, urmatorul concurs. am o idee. ce-ati zice (voi toti, nu numai Radu...) de concursul "In dulcele stil clasic al celuilalt"? aici, parodiile ar fi la ele acasa. ar fi distractiv, relaxant, educativ...
scriu serios. ganditi-va! dup-o masa copioasa, o siesta majestuoasa. sau haioasa.

ioana


 =  re: concurs de parodie a stilurilor de pe poezie.ro
Flaviu Rizeanu
[26.May.04 17:16]
OOOO.... ce provocare Ionela!
Accept! Radu ce zici? Restul site-ului?
Concurs de parodiere a stilului!!! suuuuper! ard de nerabdare sa scriu poezie fara rima si fara continut si fara.. si fara..si fara.. :)))))))))))))) si cu cuvinte care mai de care mai ciudate puse unul langa altul!! E super ideea! Propun ca doar autorul poeziei parodiate sa aleaga cel mai aproape poem de stilul sau... respectiv ceilalti sa voteze cea mai buna parodie la adresa poeziei...
!! bine Ionela! Sa vedem daca citeste cineva si mai vine lumea cu idei.

 =  tot despre concurs
Ionela-Jeni Grigore
[26.May.04 17:36]
este a 2-a oara astazi cand ma indoiesc de inuitiile mele. eram convinsa ca, dupa comentariu meu se va trage linie. mai am o incercare si merg sa ma culc...
multumesc, Flaviu! nu stiu, insa, daca este o idee buna cea cu votarea. cine crezi ca isi cunoaste cu adevarat stilul? si cati au unul, de fapt...?! cred ca, daca se va intampla sa se intample acest concurs, va fi nevoie de un set strict de reguli.
Ioana

 =  exercitati-va
Radu Herinean
[26.May.04 21:24]
da, ideea e foarte buna, o dezbatem pe urmatorul anunt de concurs :) care cu siguranta va fi un concurs de parodii.

pana atunci concentrati-va (e corect?) pe concursul curent si exercitati-va :P dreptul la vot cat mai aveti timp.

 =  Lasa-ti-ma sa plec, punct!
Cristina Știrbu
[27.May.04 11:58]
Adica cei care au drept la vot, nu?
Vreau si eu sa stiu cum imi desfiintez contul de pe acest site de... geniu! Ca nici asta nu ma lasati sa fac!
M-am saturat de voi si de ifosele voastre de poeti si scriitori... si nici macar nu-s de mult timp aici!
Ma lasati sa plec sau tre sa floodez, sa injur, sa... ce?

 =  Cristina Stirbu: doare ?
Radu Herinean
[27.May.04 12:04]
Cristina, n-am prea inteles ce vrei. Ai trei texte din care doua sunt de prost gust. Deci nu aveam cum sa iti acord nivel mai mare fiindca nu indeplinesti conditiile de promovare. Orice lucru la timpul lui.
Si ca sa ajung la problema ta majora: Nu te tine nimic pe acest site, in afara de propria vointa. Retrage-ti textele, inchide site-ul si nu mai intra niciodata. Astia sunt cei trei pasi pe care ii poti incepe in exact 2 minute si apoi sa ii aplici tot restul vietii.
Nu inteleg deloc cum facem noi sa nu te lasam sa pleci ?!?!
Daca o sa injuri si o sa "floodezi" nu se va intampla nimic, vei fi pur si simplu ignorata, lucru care e evident ca te va deranja si mai mult. Probabil asta e si motivul pentru care te-ai suparat.

 =  iată câștigătorii!
Radu Herinean
[31.May.04 01:28]
iată câteva informații despre acest concurs pentru amatorii de statistici și calcule:
- au participat 16 texte
- au votat 17 membri ai site-ului
- nota minimă pentru un text a fost 1, nota maximă 7 (note: 1,3,4,5,7)
- punctajul minim era deci 17 si maxim 119

concluzii:
- luptă strânsă și toate textele concurente au fost de calitate.
- locul 1 e detasat, locul 2 si 3 sunt la egalitate, iar locurile urmatoare despartite chiar si doar de un singur punct.

eu personal am gustat retetele de la "revoluție și reformă" și de la "Seniorii Războiului", însă nu am votat deoarece pe parcursul operării concursului nu am putut evita aflarea autorilor și cred că e mai bine oricum ca eu să nu votez.

vă felicit pe toți pentru materialele trimise și voi posta foarte curând anunțul nou de concurs de PARODII.

 =  zic si eu
Laurențiu Orășanu
[31.May.04 05:45]
Felicitari castigatorului, celor de pe podium, curajosilor concurenti, organizatorului care ne-a oferit o "problematica" generoasa. Asteptam concursul urmator. Si nu uitati, in iulie, fiti pregatiti pentru open-ul de poezie "Anotimpuri" editia de Vara.

Apreciez si eu calitatea textelor. Criteriul dupa care le-am evaluat eu este insa diferit. Am vrut sa vad umor, jocuri de cuvinte, expresii la tema, stilul succint in care se prezinta o reteta. Exemplul lăsa deschise optiunile, umor si literaturizare. Dar chiar si la umoristi consacrati umorul a cam lipsit. Cele mai multe texte au "poetizat", sau literaturizat, lucru care a fost punctat bine la vot.
Personal consider ca locul doi (Nexus) a imbinat cel mai bine cele doua "ingrediente". O reusita dupa "gustul" meu si locul patru (Elena Malec).

De aceea eu cred ca am concurat in alt concurs.

A, nu va grabiti, nu e vorba de locurile ocupate de mine. E un lucru pe care e bine sa-l stie cine se incumeta la un astfel de concurs. Publicul e suveran, ca si votul lui. Si eu aici scriu ca public (ca n-am votat, nu ?)

Iarasi mai cred ca necunoasterea unor carti a facut ca "retetele" lor sa nu fie votate pe masura. Aspectul il semnalam inca inainte de concurs. De aceea eu am mers pe "lucrari" cunoscute.

Hai sa vedem si alte pareri.

Oricum, de la placerea de a concura nu m-as lipsi pentru nimic in lume. Daca-l rugati pe Gabi Nita, va spune ce am comis si la concursul de "haiku" (un gen de care nu ma ocup decat daca stiu ca se da la examen!)

Astept concursul de parodii. Ii sugerez din nou lui Radu o tema fixa.

Ghiocel


 =  cerere politicoasă
Elena Malec
[31.May.04 07:03]
Rog să mi se acorde posibilitatea, consfințită de legea internațională a dreptului de autor,să-mi trec textul rețetei din acest concurs în pagina personală de pe poezie.ro.
De asemenea, mai solicit eliberarea unui text ce a fost permanent refuzat de sub tutela administrației și facilitarea accesului la formular spre a dispune de el ca autor(mai exact vreau să-l șterg din cont cum stă degeaba pe site)
Mulțumiri

 =  Elena Malec
Radu Herinean
[31.May.04 13:11]
Salut Elena,
așa cum e gandit acum sistemul de concurs, soluția este să înscrii tu din nou textul tău și în profilul tău.
cat despre textul refuzat, se pare ca a fost "refuzat permanent" din greseala. intentia editorului se pare ca a fost alta, si anume sa il refuze pentru corectura, fiindca e formatat gresit.
ti l-am refuzat pentru corectură acum, și rămâne alegerea ta dacă îl corectezi și îl publici sau dacă îl retragi.

 =  WOOOW
Dragos Rosca
[31.May.04 13:24]
Ce pot sa zic?
Nu ma asteptam nici in ruptul capului sa castig eu concursul, insa le multumesc celor care m-au votat.
Daca nu ma insel este primul concurs de acest gen la care particip.
Intr-adevar toate textele au fost bune.
Am remarcat "Rabdarile prajite" si "Cocktail Zenobia", insa nici pe celelalte nu le uit.
Multumesc inca odata!

 =  Concurent
simionescu adriana-marilena
[02.Oct.05 19:06]
Stiam ca sint multi autori care se vor exprima cu mult mai mult talent decat mine, dar de ce sa mint, mi-ar fi placut sa fiu eu pe locul intai, altfel de ce m-as fi inscris cu un meniu intreg ( aperitiv, fel principal si desert )... A se intelege foarte bine, nu contest clasamentul, fiecare reteta are savoarea ei si inventivitatea celui care a propus-o, vreau numai sa semnalez ceva si anume: am fost constransi prin chiar regulamentul concursului intai la 150 de cuvinte, apoi la 100, ceea ce ingradeste mult posibilitatea unei combinatii de efecte asa cum bine spune colegul meu Ghiocel ca ar fi dorit sa vada, tot respectul pentru al sau comentariu "zic si eu"...
Totusi dupa cum usor se poate observa si ochiometric la incadrarea in pagina, Dragos Rosca = 130 cuvinte, Radu Tudor = 165 cuvinte, Ion Diviza = 127 cuvinte, Elena Malec =peste 200 cuvinte, Andrei Neagu = 109 cuvinte si nu cred ca are rost sa mai continui... Data viitoare nu ma voi mai chinui atat sa scriu cu sablon, mai rau decat pe o planseta la proiectare si voi veni nu cu un meniu, ci cu o intreaga Carte de Bucate, ca doar bucataria este si ea o arta ca si multe altele, de-asta cred ca-i si spune Arta Culinara. Daca intereseaza pe cineva, facand abstractie de toate celelalte pe care le-am insirat aici, eu as fi votat asa pentru podium: locul 1 Rabdari prajite ( Laurentiu Orasanu ), locul 2 Pesmeti dietetici { Elena Malec }, locul 3 Colaci cu mac a la Petre Tutea ( Irina Iacovescu }.
Felicitari pentru toti participantii si pentru mine care se pare ca m-am calificat chiar pina in sferturile de finala.
in rest, 1, 2, 3, 4, 5, 6 ..... suta, cine nu e gata il iau cu lopata... Aplauze va rog... Multumesc!

:) Amadriada


 =  hai sa fim seriosi la concursuri neserioase
Andrei Neagu
[01.Jun.04 12:20]
Amadriada: eu am credeam ca am reusit sa fac o reteta din 100 de cuvinte dar nu m-am gandit ca o sa le numeri si pe cele din titlu (cele 9 peste 100). daca tot te-ai apucat de polemici de ce nu ai contestat si rezultatul concursului? eu l-as contesta dar nu am probe:)

 =  stați pe aproape
Radu Herinean
[01.Jun.04 12:59]
da Adriana, intr-un fel ai dreptate, doar ca in textul principal care anunta concursul e oricum vorba de "aproximativ" X cuvinte. practic nu era vorba de o limită ci de o recomandare, indiferent că se referea la 100 sau 150 de cuvinte. cât despre clasamentele personale, le putem afișa toți fără nici un fel de problemă, mai ales dacă nu am avut voie să votăm.
eu consider oricum concursul foarte reușit și voi încerca să vă "instig" chiar azi la noul concurs, de parodii. stay put.

 =  si cele 9 din titlu ? hahaha
Chakass I.Elena
[08.Jul.04 07:18]
Este clar,ori eu m-am tacanit ori altii,Incerc sa-mi imaginez ce reactie a avut Andrei Neagu cand a inteles ca i-au fost numarate si cele 9 cuvinte din titlu.
Desi a trecut mai bine de 6 luni de atunci,eu care sunt doar de o luna pe site si abia acum am reusit sa citesc,nu pot spune decat ca.......la un moment dat ma intrebam daca rad sau...plang.
;-)




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0