Comentariile membrilor:

+ idee
Ynightmare
[03.Feb.03 17:50]
Nu stiu daca te-ai inspirat de undeva, insa mi-a placut ideea. Bine, bine...

Felicitari!

 =  ...
magul
[03.Feb.03 22:27]
M-a inspirat citira "Taofizicii" de Fritjof Capra. Atunci am inteles cum sta traba de fapt.Pana atunci intuisem. In rest totul a venit din inima.
Multumesc pentru rabdarea de a fi citit pana la capat si pentru...tot:))
Urmeaza Anticamera II

 =  !
Roa
[04.Feb.03 20:08]
Frumos si dur:)

+ piramidon
kopilotu
[13.Feb.03 11:31]
Am citit ambele părți. După o primă citire nu prea am prins legătura dintre cele două. Prima mi se pare o scenă de sine stătătoare, iar a doua un monolog. Apropierea ar putea consta în analiza condiției omului. De aici limitarea: zidurile fără uși și fără ferestre; lanțurile.
În această primă parte aș putea spune că zăresc o anume tentă de eșec esoteric. Legând-o de partea a doua... eșecul aflării Pietrei Filosofale.

N-am înțeles însă titlul. Apoi, forma combinativă nu se potrivește din păcate. "Raiului" și "Răului": ai punctat numai "i"-ul... dar nu și căciulița de pe "ă".

Steluță pentru această scenă a primei părți.

+ bravos, foarte placut
a nimanui
[13.Feb.03 12:06]
excelent, a placut si discretia mesajului si derularea filmului.
parca e o pelicula veche, alb-negru, care vorbeste de lucruri mari si in care Sergiu Nicolaescu e copil.

cateva imagini sunt memorabile:
"A fost unu-unu, acum după sistemul meu de gândire ar trebui să fie unu-zero"
"Trebuie să reușim a da cu zarul șase-șapte, opt-cinci, oricum mai sus de doisprezece. Așa a fost înțelegerea, ăsta e rostul nostru și al căutării noastre. Nu avem nevoie de lumea de afară, de uși sau ferestre. Nu avem nevoie de judecata altora. "
"căruța istoriei e trasă prin ființele lor"
"într-o zi vom stârpi asta. Oamenii, sătui de dureri, vor înțelege"

in general, plin de simboluri.place topirea asta in forma noua a unei povesti vechi de cand lumea

 =  re la piramidon
magul
[14.Feb.03 02:08]
kopi, pai titlul asta iti spune: orice anticamera spre rai poate fi si o anticamera spre iad, iar spatiul de aco;o eo astfel de anticamera. am subliniat (i) pentru ca scriind fara diacritice aparea jocul acesta sugestiv rai si rau. tocmai in acest fel de anticamera traieste paradoxul: cineva, nu spui cine, il ajuta pe copil sa actualizeze chenoza la picioarele crucii, piramidonul (inexistent astazi) e un motiv inocent, credinta de copil ca o durere poate fi tratata usor (dar nu si moartea pe cruce).
cineva, nu spui cine reuseste sa dea un zar pe care inteleptii aceia de carton, pozitivistii, sau cum vrei sa ii iei, il numara si azi inca.
va multumesc tuturor pentru rabdare si spirit de observatie




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !