Comentariile membrilor:

 =  un fel de protest
silviu viorel păcală
[21.Apr.07 20:17]
achiesez la atitudinea ta

 =  Tovarase Pacala
carmen mihaela visalon
[21.Apr.07 20:21]
Daca va arde de comentarii sa stim si noi. Daca va arde de gluma va pun in discutia biroului executiv. Oricum ati vorbit neintrbat si nu ne este clar cu cine votati?

PS: la iesirea din schimb va rog sa treceti pe la securitate sa dati o declaratie. Ce aschiati? De ce aschiati? Pentru cine aschiati? Ce credeti despre Pinocchio. Bine?

 =  Condica de sugestii și reclamații
Alberto Marin Popesco
[21.Apr.07 20:27]
mai mult o "personală" decât o poezie, textul conține o serie de întrebări, mai mult sau mai puțin incomode. la unele dintre întrebări răspunde chiar autorul, în stilul deja celebru pe agonia, wikipedistic.
în concluzie, Carmen pune la dispoziția tuturor o condică de sugestii și reclamații.
p.s. partea de început are un rol bine determinat în această "personală", se urmărește... se urmărește... de fapt carmen arată cu degetul împotriva cuiva: "el a fost! el e vinovatu! arestați-l!" :D

 =  poezie de pierdut si ce-a mai ramas din nivelul 120
carmen mihaela visalon
[21.Apr.07 20:34]
Alberto, ma bucu ca ochiul securitatii vegheaza. Da, de ceea ce mi se intampla mie intotdeauna este vinovat cineva. Acel cineva, creaza o frustrare, ingradindu-mi un drept. Uneori acel cineva c'est moi, alteori viata, pe Agonia, de multe ori cineva-ul care ma inspira este un putrenic al zilei, care vine si mai ia la palme pentru ca spun ce gandesc.
Da! ai dreptate. Este o personala din Salonul Literar Agonia. Voi modifica:)

 =  le calculatorule + erata
carmen mihaela visalon
[21.Apr.07 20:39]
Sunt un luptator pentru drepturile omului asa ca te intreb: de ce nu numeri hiturile si comentariile si nu faci ceea cetrebuie facut?

Erata
ma bucur ca , nu ma bucu ca, iertare!

 =  chiar nu-l putem uita pe Ceaușescu?
Judea Claudiu Horațiu
[22.Apr.07 10:04]
Dragă Carmen
Nu sunt în măsură să judec poezia ta, dar nu mă pot abține să îți comunic că tovarășul și partidul nu au avut niciodată tangențe cu arta poetică. Pot spune că suntem de-un leat și la fel de marcați de ceea ce am trăit. Dar răspunsurile la frumoasele tale întrebările, trust me, nu le vei găsi în discursurile de la congresele PCR. Datorită titlului poezia ta nu o pot considera în totalitate boierească, deși fără această asociere ar merita această medalie.

 =  Și după ce-oi muri, voi mai iubi odată.
carmen mihaela visalon
[22.Apr.07 10:25]
Horatiu,

enigmatici si cuminti, rai nostri ex parinti
nu pot fi uitati
pentru ca ei au consolidat o mentalitate
"cine nu-i cu noi, e impotriva noastra"
"cine este impotriva noastra trebuie marginalizat
umilit, penalizat, lichidat"
noi Comitetul Central detinem adevarul suprem
noi Cabinetul 1 si 2
suntem mai credibili ca Budha
voi, populatie amarata de clovni
trebuie doar sa munciti
sa nu indrazniti sa ganditi
sa nu indrazniti sa exprimati o opinie contradictotie
sa nu indrazniti sa priviti dincolo de varful nasului
ca va dam pe mana Securitatii Statului
si spuneti si laptele pe care l-ati supt.

PS1: Multumesc pentru medalie. Pentru ca poezia mea nu este la inaltimea capadoperelor care se publica pe site, o inmanez celor care zi de zi se promoveaza unii pe altii.

Cat despre legatura lui Ceausescu cu arta si directivele plenarelor, poate ai drepatete, poate nu?

Vom trai si vom vedea ce se va mai intampla cu lupul si cu naravul.

 =  revoluția de catifea
Alberto Marin Popesco
[22.Apr.07 11:04]
e dimineață și Carmen e deja pe baricade. Are pistolul mitralieră atârnat de gât, la brâu poartă un pistol Carpați și în mână ține un manifest; din portavoce strigă: "Jos comunismu'! Jos ăla! Jos ălalatu'! Sus poezia!"
idealism poetic combinat cu revoluția de catifea. dar nu sunt decât niște lamentări patetice.
părerea mea :D

 =  Alberto draguta,
carmen mihaela visalon
[22.Apr.07 11:22]

Mai grav era daca ramaneam pe baricade toata noaptea punand tara la cale:)
Ceea ce nu intelg este ce castigi tu daca eu tac? O coronita? O stea? Un prieten? Stima si mandria unei poete nubile?

 =  *
mihai zabet
[22.Apr.07 11:34]
sa nu taci mika
asa te vreau luptatoare

mie imi place teribil cum s-a facut de rahat "marele pictor sabin balasa" uite ce draguta si tanara e "academicianca" iar el ce privire inteligenta are

din pacate lumea uita sau poate tocmai de aia uita ca am fost condusi 25 de ani de doi tarani parveniti doi tarani de la coada vacii au stat in fruntea statului si si-au batut joc de o tara intreaga

cum s-a putut? pai e simplu
toti cei care voteaza azi cu iliescu vadim becali basescu si asa mai departe sunt urmasii celor care au acceptat ca un troglodit un lumpenproletar si o taranca proasta si rea sa conduca

poporul are intotdeauna conducatorii pe care ii merita

 =  zabet
carmen mihaela visalon
[22.Apr.07 11:52]
Zabet,
Sa strig acum este usor. Sa strig atunci a fot mai greu. Dar nu despre usor si greu este vorba ci despre Pinocchio.
Daca o papusa de lemn a putut sa intre in burta lui chit si sa iasa de acolo OM, eu de ce nu am puterea sa lupt, mine si ma complac sa ma bat cu Dan Mihut, X, Y, Z pentru libertatea cuvantului, agonizand.
Stii de ce, pentru ca sunt lasa. Drumul spre Dumnezeu urca pe treptele rugaciunii iar eu in loc sa fiu la biserica sunt pe site, in loc sa citesc psaltirea scriu poezii, in loc sa aleg viata vesnica aleg lanturile karmei.
De ce? Cine sunt eu? Un idiot?

 =  parere
mihai zabet
[22.Apr.07 12:18]
mika
agonia nu este agora
agonia nu este hyde park

dar daca tu vrei sa te lupti cu un editor lupta-te mika

eu sincer daca as fi in locul lui radu as proceda mult mai radical

de ce?
simplu
ideea cu agonia este a mea?
da
este pe banii mei?
este
logistic cine o sustine?
eu

deci eu pot sa imi aleg ce oameni doresc in staff
si asa iti dau multe chestii gratuit posibilitatea sa te exprimi liber ( evident in cadrul regulamentului facut tot de mine ca e pe banii mei ) si asa mai departe

eu zic ca lupta ta este fara rost mai bine ti-ai canaliza energia in poeme eseuri articole talent ai har domnului si energie pe masura

dar inca o data asta este parerea mea
tu faci ce doresti mika

 =  completare
mihai zabet
[22.Apr.07 12:32]
un contra exemplu
pe deviantart unde postez de un an fotografii platesc o taxa de 29.90 usd pe an ca sa scap de reclame si ca sa pot vizualiza absolut toate sectiunile site-ului

evident ca pot contra sumei respective sa fiu un fotograf de mana a zecea fara talent si asa mai departe dar nimeni nu ma poate impiedica sa pun poze proaste deoarece sunt subscriber

preferi asa mika?
agonia sa se transforme intr-o afacere?
cu reclame la gulas
la paste fainoase si ulei pentru bunica sau sprite?

siteurile de fotografie gratuite au de exemplu 2 mega de storage maximum daca vrei sa pui mai mult platesti

eu zic ca e bine asa cum e agonia cu plusurile si minusurile ei deoarece nu te arde la buzunar

dar inca o data asta e parerea mea mika

 =  Mihai Zabet
carmen mihaela visalon
[22.Apr.07 12:44]

Pregatiti o executie publica de genul jos dusmanca Agoniei Visalon, personaj subversiv care trebuie umilit si redus la tacere.
Mihai, Mihai, stii deseori mi-am imaginat ca singurul om care ma sustine pe mine pe site este chiar Radu. El mi-a dat nivelul de stelutar, e drept, s-ar putea ca tot el sa mi-l fi luat:)) Ceea ce stiu este ca de mult tu, domnul Carlea, Domnul Peia si o parte din editori ma conidera un personaj incomod care trebuie redus la tacere.
In ceea ce priveste pozitia lui Radu, ai dreptate. Agonia este proprietatea lui si poate face ce doreste, inclusiv sa te sculte pe tine si sa fie mai radical.
Pana in momentul in care el va fi radical si eu voi decide daca ma voi retrage sau nu, lupt pentru mine, pentru poezie pentru autorii care scriu bine si nu-i baga nimeni in seama, impotriva textelor care nu merita sa fie recomnadate, etc. Civilizat, argumentat.
Un presedinte care asculta doar de guvern si nu tine legatura cu poporul va avea mari surprize asa ca un staff editorial dictatorial nu foloseste nimanui. Dovada este scaderea in audienta a siteului si plecarea unor autori de real talent care nu au acceotat ca sa le spuna Dan Mihut: "vezi-ti lungul nasului!"
Acum, ca sa-l citez pe Dan Mihut care m-a facut clovn, voi spune asa: Cel mai bun aliat al regelui este bufonul sau. Clownul este singurul care are curajul sa-i spuna ce se intampla in cetate, pentru ca oricum este mic si urat, si daca i se taie capul nu-i mare pierdere.
Discutia despre legatura dintre poeti si bufoni ar putea continua, dar voi scrie intr-o zi eseu asa ca acum tac.
In ceea ce priveste critica constructiva si transparenta pentru care eu ma lupt civilizat si argumentat nici ele nu sunt de lepadat. Nu degaba, orice guru din marketing recomanda ca sa se acorde o atentie deosebita "criticilor si reclamatiilor". In lipsa lor, totul pare bine si furmos dar "plopul face pere si rachita micsunele" si firmele pired bani, oamenii ies in piata sau trec la sarbi cu riscul de a fi impuscati.

 =  sunt pentru introducerea unei taxe de 29.90 usd
carmen mihaela visalon
[22.Apr.07 12:47]
Daca taxa ne va ajuta sa fim mai transparenti si sa nu mai promovam cultul personalitati, o accept.

 =  mika
mihai zabet
[22.Apr.07 12:52]
eu recunosc ca am gresit in ceea ce te priveste si daca vrei imi cer inca o data iertare public la o ora de maxima audienta

e putin important daca au plecat x y si z poeti talentati din punctul tau de vedere sau din punctul meu de vedere
pierderea este a lor nu a agoniei si apoi cimitirul este plin de oameni de neinlocuit

eu zic ca agonia este singurul loc unde oricine poate sa spuna ce vrea in anumite limite desigur fara sa plateasca si fara sa aibe un tratament discriminatoriu ca accesul pe club literar de exemplu

crezi ca e mai bine cu taxa?
pai toate poeziile de la atelier ar trona in prima pagina la recomandate deoarece oamenii platesc mika si daca platesc vor audienta de prima pagina

daca pleci tu daca ameniti cu plecare crezi ca vei schimba ceva? sincer te intreb

in trei luni dar ce zic eu trei luni in doua saptamani nu mai stie nimieni nimic de tine esti uitata si ce ai rezolvat cu asta?
nimic

 =  Lui Barncusi, Romania i-a dat cu flit, cine a pierdut???
carmen mihaela visalon
[22.Apr.07 13:09]
Scuzele sunt accpetate si le intorc la randul meu. dar nu despre asta este vorba ci despre un principiu. Un site de top se tine cu autori de Top.
Nimeni nu poate sa fie inlocuit. Spune-mi te rog, cine va putea sa-l inlocuiasca spiritul lui Nichita in literatura romana?
Cine poate sa inlocuiasac seratele lui Iosif Sava in televiziunea romana?
Cine poate sa-l inlocuiasaca pe Brancusi?
Nimeni. Talentul autentic si maretia sufletesca sunt de neinlocuit.
Pe Ceausescu poate sa-l inlocuiasca orice. Pe fotoliile MAN se poate aseza oricine? Stii de ce? Pentru ca exista oameni nascuti si oameni facuti.
Artist te nasti si daca pleci nu te poate inlocui nimeni.
Cimitirele sunt pline de oamnei de neinlocuit.
Un exeplul este Belu un altul www.pere-lachaise.com.
Deci nu mai pleda pentru totalitarism ci pentru POEZIE.

 =  eu
mihai zabet
[22.Apr.07 13:14]
mika
eu scriu mai bine ca nichita si nici nu am facut compromisuri jenante nu am cerut de la securitate bani sa imi iau o vodca in carciuma
sa beau vodca pe banii castigati prin denunturi josnice

iosif sava? mor de ras - alt colaborator fidel al regimului pe vremea cand televiziunea avea 2 ore el avea o emisiune de o ora si ne impuia capul cu prostii
eu cred ca felics ar face o emisiune de 10 ori mai buna ca iosif sava

eu zic ca pledez pentru poezie mika
noi suntem mai buni decat hahalerele promovate de un regim cretin idiot si asa mai departe

 =  Draga Mihai, tu cu Felix, Eu cu Nichita si Sava
carmen mihaela visalon
[22.Apr.07 13:24]
Poeziile tale sunt uneori remrcabile, in plus ai doua calitati:
1. ai curaj
2. ai simtul imaginii
lucruri pe care le respect si le promovez. Dar, in ceea ce priveste gusturile noastre in materie de poezie si talk show, nu o sa fim niciodata in aceeasi barca.
Eu am un cult pentru Nichita si ceea ce ai afirmat tu este calomine. Eu am o admiratie deosebita pentru Iosif Sava. Pe Felix nu l-am citit decat o data sau de 2 ori. L-am vazut o data sau de doua ori la DEKO si pot sa spun cinstit nu a reusit sa ma emotioneze si/sau sa ma convinga asa cum au facut-o cei doi.



 =  *
mihai zabet
[22.Apr.07 13:29]
problema e ca tu ai fost spalata pe creier mika si nu e vina ta ci e performanta unei propagande abil instrumentate
la fel cum a fost cu cenaclul lui paunescu toti cei care au fost la acel cenaclu au fost spalati pe creier si nu mai accepta alte instante artistice

imi pare rau pentru tine mika dar ce sa facem ramai cu iosif sava sinichita stanescu ramai la adoratia pentru ei ramai cantonata in proiectul securitatii ce sa zic

agonia tocmai asta incerca sa faca
sa scoata pe piata si altceva decat ce ne da uniunea scriitorilor

dar aste inca o data este parerea mea
tu ramai la iosif sava cel care a lins curul lui ceausesc si apoi curul lui iliescu si daca mai traia lingea curul lui basescu

 =  ...
dan mihuț
[22.Apr.07 13:32]
mihaela visalon,
ai respectat punct cu punct pașii scenariului și, cum am și anticipat, faci circ. abia aștepți să vină cineva să-ți pună întrebări care te supără ca să începi să țipi că nu ești lăsată să-ți spui părerea, că ești o victimă, că tot universul complotează împotriva ta. și când comentariile de sub texte nu-ți mai ajung, te defulezi prin texte pe care mă abțin să le cataloghez. modul disproporționat în care vezi lucrurile nu e treaba mea, sunt oameni care se ocupă cu studiul comportamentelor. te rog doar să nu deturnezi în mod grav lucrurile. cine nu știe de unde au plecat lucrurile ar crede că ai stat vreme îndelungată prin închisorile comuniste și-acum ești cenzurată de un nenorocit de ceaușescu pe care n-au reușit românii să-l împuște. de fapt, singura care nu era de acord cu recomandarea textului mădălinei nica erai tu. ți-ai spus o dată părerea, ai văzut că nu se zărește nicio replică, ai repetat manevra. doar-doar răspunde unul din rahații aia de cenzori ca să începi să țipi că nu ești lăsată să-ți spui părerea, că ăștia recomandă pe cine vor ei, că bubuie, că fulgeră, etc. nicidecum nu poți admite că greșești, că acel text a fost apreciat de câțiva oameni și că, admițând faptul că aprecierile sunt greșite, ne putem spune părerea decent, nu cu rea intenție evidentă cum ai făcut-o tu: " atrag atentia editorilor ca rubrica recomndate nu este o gazeta de perete unde ei trebuie sa puna ce le place, sau pe cine iubesc". nu eu am recomandat textul, doar că m-a deranjat modul în care puneai problema. s-a văzut intenția ta de a sădi acolo semințe de scandal. inconștiența îmi aparține. am intervenit și ți-am dat prilejul de a te automartiriza și de a-mi dedica un text cu asociații morbide și deplasate. nici măcar citatul acela nu te-ai străduit să-l reproduci întocmai. eu spuneam "să NE VEDEM lungul nasului", ceea ce e cu totul altceva. dacă tu spui că reprezint mentalitatea ceaușistă pe acest site, de ce nu te întrebi cum de te poți exprima nestingherită. demagogie, mihaela visalon!
dar, cum pe tine te caracterizează un anumit mod de a distorsiona ceea ce se scrie... nu e prima dată când comiți scandaluri pe site, mai pot menționa o mulțime. în unele ai avut, evident, dreptate, dar și atunci ai făcut un spectacol trist și inutil. eu îmi cer scuze pentru orice lezare pe care aș fi putut să o produc și-ți promit că voi face tot posibilul să nu mai existe nicio polemică între noi. cea de față o regret și-mi ajunge. scuzele mele încă o dată.

semnează,
un alt ceaușescu.


 =  mihai, fiecare gandeste ce poate.
carmen mihaela visalon
[22.Apr.07 13:38]
Hai sa nu batem campii. Agonia este un spatiu pe care noi cei care nu am trimis niciodata o poezie la o revista sau la o editura, publicam pentru ca nu dorim sa facem plecaciuni. Dar, daca ma voi decide ca vreau sa fac plecaciuni, ei bine, afla ca i le voi face lui Manolescu.
Punct.


 =  dan mihut
carmen mihaela visalon
[22.Apr.07 13:41]
Nu am citit dar sunt sigura ca aveti dreptate.
Dumnevoastra sunteti un om puternic, eu sunt un clovn.
Daca ma apar si argumetez nu-mi vad lungul nasului.
Iertare pentru ca nu ma las lapidata si incerc sa ma apar.
Multumesc.




Autorul acestui text nu mai acceptă comentarii la acest text
(sau şirul de comentarii a fost oprit de un editor)