= știi destul de bine:) | Andrei Cornea [06.Mar.07 15:05] |
interesantă ideea asta de deschidere față de celălalt. ne spui ceva și încerci să surprinzi mai multe ipostaze. drăguț! nu înțeleg cum e cu camera aia de palme. nu o pot vizualiza. această incursiune în cotidian, această imagine cu cei care se știu,se caută, se pierd. mișcător dar nu destul. | |
= domnule Andrei Cernea | Bogdan Gagu [06.Mar.07 18:45] |
poate ca aceea camera de palme nu a iesit asa cum ma asteptam, o sa mai lucrez. dar parca niciodata nimic nu e destul... mersi de trecere cu drag inoni | |
= ... | Andrei Cornea [06.Mar.07 19:28] |
numele meu este Cornea dar prefer Andrei.:) textul tău mi-a plăcut dar în camera aceea nu am înțeles ce și cum. atât și nimic mai mult. am trecut iar, andrei | |
= zupps | Bogdanovici Andreea [06.Mar.07 19:55] |
Nu înțeleg de ce "știu că" este rupt de corpul poeziei, impune un ritm ciudat de lectură cititorului. "înghesuit după geamuri fumurii", geamuri fumurii a devenit deja un clișeu iar acel înghesuit acolo creează o imagine forțată. În primul vers adresarea către cititor, "citești acest poem după ce pleci de la birou", apoi "citești stând în picioare întro librărie", nu mi se par a fi versuri asumate, sunt redundante, unul dintre cele două distorsionează mesajul, pentru că există o contradicție în spațiul poetic. "zi mohorâtă" este clișeu, deja s-a folosit în literatură, de zeci de ani... "îndurând timpul de nămol" prețiozitate și nimic mai mult, nu tranmite nimic, este o imagine redundantă. "cameră de palme cu pijamale șerpuite" prețiozități, încercărcări de a impresiona cititorul prin crearea de imagini nu știu cum, în nu știu ce fel, care să sune mai mai... "un fel de a iubi nepermis", în psihologie, iubirea apare ca un sentiment care se formează în timp și care nu depinde noi, este o stare care se formează în subconștient, și cel mai împortant este că ea în subconștient este permisă și posibilă, așadar versul nu prea are logică, o formulare "fake". "lumină fluorescentă de plicitis" ???? prețiozitate, altă formulare fake. Acum în continuare urmează un șir de contradicții și de contrucții, de explicări peste explicări. Sunt încercări de a întări ideea, dar ideea este puternică, și cu atât mai mult în care folosești imagini naturale ca " lângă sobă încălzind o cană de lapte ". "citești acest poem în altă limbă ghicind cuvinte" citesc sau ghicesc?, două acțiuni în același moment, să fie o chestiune de timp, nu, doar o altă construcție nereușită. De la cap la coadă, eu zic că poezia este slabă, pe lângă faptul că se lungește prea mult, lungind o idee, cu formulări nefericite dar și cu fragmente naturale, puține ce este drept. Prea explicită și scrisă clișeic și prețios. Așadar nu mi-a plăcut. Numai bine! | |
= Andrei si Andreea | Bogdan Gagu [06.Mar.07 20:34] |
imi cer scuze andrei Andreea, ma simt onorat ca ai pierdut atata vreme pentru analiza si iti multumesc pentru parere. cliseele sunt asumate iar despre redundanta nu comentez, e parerea ta si o respect, dar atat... cu prietenie inoni | |
= safety | felix nicolau [06.Mar.07 23:12] |
eu as fi ramas la excelenta concizie si sugestie a primelor doua strofe, lipsite de sentimentalism | |
= felix | Bogdan Gagu [08.Mar.07 08:37] |
da, felix, sa stii ca ai dreptate, dar o sa las poemul sa i se puna praf si cand va fi momentul ma voi gandi, daca o tai sau nu... mersi de sfat cu prietenie inoni | |