Comentariile membrilor:

 =  ioana
cornel stefan ghica
[18.Jan.07 19:38]
"jos palaria" pentru a 2-a strofa.
desi nu este ceva nou... tu ai reusit sa o spui altfel, definindu-te (parca) intr-un context.
fain

cu stima, blueboy

 =  pe sub borurile palariei
Ioana Petcu
[18.Jan.07 19:56]
pe care intre timp am ridicat-o... stefan, multam de lectura si ma bucur sa te stiu a-mi citi textele, textele astea in care absentele unui m. gemelar se mesteca unele pe celelalte pina la nimic.
triturare.

 =  intre clipe
Ioan-Mircea Popovici
[18.Jan.07 20:01]
tocmai ca aici pot sa scriu fara diacritice, e loc sa-mi spui, ca de la fotograf la autograf, cum vine asta: hidos de angelic?

 =  raspunsurile pe care le cauti sunt in tine
Ioana Petcu
[18.Jan.07 20:26]
ioan-mircea (rostesc ambele nume, caci imi place mai mult asa), sa-ti treaca supararea cu diacriticele, e o observatie pe care le-o fac tuturor, si stii ca-mi place calitatea si-s eu mai pretentioasa.
bon, revenind, risul pentru mine are intotdeauna ceva foarte curat si ceva foarte profan, iar risul ingerului e intotdeuna ambivalent. toata teoria medievalilor in privinta apararii in fata risului e tare interesanta, si mie imi pare grotesc chipul unui inocent care ride. plus ca ma simt atrasa de tropii care intrunesc contraste puternice. ar fi mult de spus...
...si e seara :)

 =  ai punctat miezul
Ioan-Mircea Popovici
[18.Jan.07 20:41]
tocmai pentru ca e seara si noaptea tainele-s mai colorate, am simtit mai bine nodul contrastelor. in gama aceasta, ai punctat miezul...

 =  insatiabil
Ela Victoria Luca
[18.Jan.07 21:23]
contraste ce izbesc, asimetrii, jocuri fantastice, devorare fără sațietate, percepții în micro, totul ca-ntr-o secvență de teatru absurd. da, creed că te-ar provoca și pe tine devoratorii (în sens de perforatorii), vei surprinde o asemănare cu acest text.

Ela

 =  Ca într-o piesă de Eugen Ionesco
silviu viorel păcală
[18.Jan.07 21:43]
Realizare de mare teatralitate. Părerea mea. Bine realizată.Din aceeași părere.

 =  Între...
Ioana Geacăr
[18.Jan.07 23:19]
Între Dali și ludicul tip desen animat în a doua strofă, iar în ultima - o secvență dramatică suprarealistă! Și un surâs oximoronic! Fain!

 =  Parere
Negru Vladimir
[19.Jan.07 07:16]
Suprarealismul si foamea pentru detalii contureaza un poem dinamic la nivelul imaginii insa cu sincope in plan logic... sau poate ca lectorul, in acest caz, nu a participat la toate cele scrise printre randuri.

 =  ela / ioana
Ioana Petcu
[19.Jan.07 09:39]
E misto, Ela, ca ai gasit asemanarea. Imaginea devorarii propriului trup, vine pe mai multe cai simbolice (de la ouroboros / saturn pina la actul poetic creator) si multe zile am stat s-o "coc". Am optat pentru o forma mai scurta, sintetica (decit sa fac o proza extinsa doar pe aceasta actiune), gindind ca socul ponderat e cea mai dreapta cale spre cititor.
Si apoi ma gindesc la imaginile alea din cartea de biologie/anatomie, care ai ceva foarte suprarealist in ele si naiv, aste pentru a face trecerea spre ceea ce spunea Ioana G. in comentariul ei, bine dibuit.

 =  silviu / vlad
Ioana Petcu
[19.Jan.07 09:44]
da Silviu, doar ca Ionesco e mai "noctambul" decit mine.

Vlade, eu am incercat tripticul asta asa: 1. apropierea (persoana a II-a), de katarina, pe care daca nu stii ce am scris acum juma' de an, e mai fada lectura; 2. intrarea in "eu", vederea sinelui (persoana I); 3. detasarea si proiectarea unui nou persoanj pe care incerc sa-l reiau (geamanul-calau).




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !