Comentariile membrilor:

+ nimic trucat
emilian valeriu pal
[03.Jan.07 09:58]
Am sa incep mai intii cu obiectii. Personal, as fi renuntat la citeva versuri care mi se par in plus, cum ar fi alegerea liniei punctate, insa, presupun ca totul are un sens, un efect voluntar de vinil. Apoi as fi preferat o oarecare ordine in curgerea textului, dar poate e numai impresia mea.
In schimb, ma impresioneaza avalansa de imagini, fiecare traita, nimic trucat, frinturi autentice. Inclusiv titlul mi se pare foarte potrivit pentru combinatia asta, un fel de english lady, stind cu un pahar de brandy pe fotoliu, ascultind o piesa care a legat-o cindva de acel wrong man.
Nu mai vorbesc de eleganta cu care imaginea completeaza cuvintele si invers. O traire in delir care-mi aduce aminte putin de virginia woolf ori de o starleta din anii 50, care se hraneste cu amintirea fostelor iubiri.
Autentic si foarte bine realizat, dincolo de nota usoara de patetism pe care ar putea s-o imprime finalul.
Felicitari pentru un text bun, dun punctul meu de vedere.

 =  the shop around the corner
zabet mihai
[03.Jan.07 10:34]
lipseste james stuart sau poate meg ryan cine sa mai stie

Photobucket - Video and Image Hosting

o deconstructie exista si aici in poema asta
placut mult

 =  marlene dietrich's favorite poem
dan mihuț
[03.Jan.07 13:30]
ba, mie mi se pare tocmai trucat. un text butaforic, celuloidulvinil care încercă să impună o meta-realitate. partea cea mai robustă mi se pare cea regizată, când straturile acțiunilor tind să arunce tot acest efort de rearanjare în inefabil. restul textului e compus din ceea ce s-a înregistrat pe celuloidulvinil. cred că aici îmi place atmosfera frivolizată. mereu prezența unui alt ochi (poate camera de filmat) care butaforizează până și cuplul prin indicații ce merg deseori spre artificial. totuși, nevroza se spală în speranța marelui bal al marelui joc. real sau transpus. text complex care manifestă o atracție stranie. nu spun ce-aș schimba pentru că l-aș personaliza... așadar împing textul într-un spațiu personal, într-o conotație peter murphy.

+ îmi place
olga stefan
[03.Jan.07 13:30]
îmi place mult pentru că punctează câteva coordonate ale sensibilității "poetice" feminine, bine înțelese și frumos descrise aici, prectic, fără teoretizări, fără ieșiri din spațiul textului și trimiteri autoreferențiale enervante, ieșind astfel din tiparele textelor afirmative, genul care-și agresează cititorul cu fraze și atitudini suprapuse, colaje kitsch de lamentouri și înjurături printre dinți. aici e o curgere de la un capăt la altul, o peliculă puțin patinată, atât cât să dezvolte o dimensiune a nostalgiei în care te miști cu dezinvoltură. textul se pretează bine la estetica receptivității, pe care o folosești bine, fără stângăcii și ezitări care-i pot conferi poemului un un ton sâcâitor sau redundanță.

 =  erata
olga stefan
[10.Dec.18 14:27]
"fără ieșiri din spațiul textului și trimiteri autoreferențiale" a se citi "fără evadări..."- ca SÃ EVIT REPETIȚIA SUPÃRÃTOARE:)

 =  "fericirea ...
Cătălin Al DOAMNEI
[03.Jan.07 22:47]
...ta frivolă",absolută distincție în aceste versuri,parcă l-aș reciti pe S.J. Perse,voi mai reveni

 =  some quote marks
tania cozianu
[04.Jan.07 00:10]
ma simt oarecum coplesita de trecerile voastre instelate. am ezitat mult pana sa ma hotarasc sa postez textul in forma in care apare aici.
intrucat, da, emilian, m-am gandit si la faptul ca dintr-o anumita zona a salii cineva va surprinde foarte bine partea lui melodramatica. o anume privire poate dezosa cu abilitate si fara prea mult efort teaca de cinism din jurul ochiului plans. dar ma bucur daca s-a vazut (si) asta. imi asum latura patetica. multumesc pentru ca ai venit primul si-ai lasat usa, apoi lumina deschisa aici. fiindca intr-un fel tin la textul asta.
olga,
trebuie sa-ti spun ca mi-e foarte pretioasa incizia ta de-aici, intrucat aveam nevoie sa stiu cum au fost percepute de un ochi feminin anumite sensibilitati, slabiciuni, nevralgii, zone vulnerabile lasate la vedere. ma gandeam ca e un text precum unul din filmele acelea de la care se iese din sala dupa zece minute si pe care apoi il poti vedea linistit.
da, multumesc mult, olga. pentru rafinament si concizie.
mihai,
deconstructie matuschek '40 style si
mda, weird, mi-amintisem zilele trecute de shop around the corner. dar am zis ca trebuie sa fie vreun new year movie syndrome. asa ca pun coincidenta in my top 100 bizarre things.
//
(...) trucat sau netrucat, nu stiu, nu pot stabili niciodata prea bine care-ar fi raportul optim intre cenzura/ autocenzura/ noncenzura.
asta in masura in care ar exista sau ar fi necesar un astfel de raport. la asta ma gandeam cand citeam cronica ta, dan mihut. hm, ochiul care vede dincolo de decoruri, de recuzita, de indicatiile regizorale. cel care percepe nu doar tehnic mecanismul rotii dintate din pelicula. cu un singur gest poti voala pelicula, stii. totul se poate rezuma la o chestiune strict matematica si-atat. unghiuri, timpi de expunere, numar de frame-uri pe minut sau dimpotriva, pot abera pe tema jocului de lumina dintre retina si obiectiv, iar tu, ca receptor, sa accepti cu buna-stiinta asta. asa incat devine prea putin important ce rol ai sau alegi sa ai in marele joc. restul - sunt doar detalii. care pot deveni importante sau nu.
acum intelegi de ce sunt curioasa sa stiu ce modificari ai aduce textului, chiar personalizandu-l, dar nu te voi intreba care sunt ele. iti multumesc pentru eleganta..
ps: the spotless mind, da. e cu mult mai bine asa.

catalin, multumesc pentru apreciere si intentia de-a reveni

______________

 =  frumoase ironii
Mihai Moise
[06.Jan.07 13:06]
am observat si mi-a placut contrapunctul care traseaza un spatiu de o consistenta imanenta. problema, din punctul meu de vedere, e ca spatiul acesta contradictoriu nu se poate rezema decat in convingerea poetului de a-si desavarsi creatia. in aceste conditii, punctul de fuga se cere a fi macar sugerat in lectura poeziei, si nu in scrisul ei.

(acum, ma gandesc ca a raspunde acestui comentariu inseamna a intelege acest comentariu)

 =  dar numai asa, din condescendenta
Amalec Sevrlontiu
[08.Jan.07 13:09]
o poezie de dragoste care imi place si mie pentru ca ii place olgai stefan

 =  to the point
tania cozianu
[10.Jan.07 01:06]
pentru amalek condescendentul, personal: careful with that axe, eugene
[Waters blowing into the microphone]
[light screaming from Waters] and more.
so. bine ca ti-a placut.
mecanismul 'placutului' tau ma intereseaza mai putin (spre deloc).

pentru mihai moise pe care l-am rugat sa revina peste cativa ani. actualizare: peste cateva sute de ani, mon ami.
apreciez spiritul tau intuitiv si deopotriva apetitul pentru parabole cu puncte, extrapuncte, memory points, match points, geometrical or phenomenological points, dar
aici nu e nicio anomalie de structura
nu am dorit sa dau indicii, help-point-uri, check point-uri.
restul e sugestie.
asta probabil o sa-ti para un raspuns nesatisfacator.
dar poti considera ca n-am inteles comentariul.

 =  nu se lasa, nu, nu, nu
Amalec Sevrlontiu
[12.Jan.07 15:56]
e sarcastic0-poetica da-l are pe vino-ncoa




Autorul acestui text nu mai acceptă comentarii la acest text
(sau şirul de comentarii a fost oprit de un editor)



Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0