Comentariile membrilor:

 =  bun text, oribil titlu
Doina Ștefănescu
[23.Jul.06 22:43]


N-am inteles nimic din titlu, imi cer scuze pentru sinceritate. Strica absolut tot. Inteleg ca poate vrei sa pastrezi ideea de duritate in exprimare, dar nu se leaga deloc de textul poeziei, care, de altfel, e cat de cat dragut. Si simplu.

 =  oh my god!!!
Corina Cretu
[24.Jul.06 01:34]
desi in prima instanta am crezut ca voi citi o satira politica sau macar o poezie, cand am accesat un titlu destul de frivol, mi s-a dat sa citesc o non-poezie! un text superficial, simplist, ce denota nepasare... macar incearca sa scrii ceva poetic, dupa titlul ales, ai valente poetice...............

 =  ups...
Ruse Andrei
[24.Jul.06 01:34]
uite ca tot ma intreba dan mihut de fracturism prost inteles si oameni care nu au ceva de spus. felicitari.

 =  f
Mihai Drăghicioiu
[24.Jul.06 10:37]
Ruse: da-mi detalii, ca nu inteleg
:|

 =  pe aici ploua normal, cu picaturi
Anghel Pop
[24.Jul.06 11:38]
Mai bun titlul ca poezia...
:)
Ideea ploii ca si cascada e buna, dar putea fi exprimata in 5 cuvinte. Cat despre oamenii urati, asa e, strica perfectiunea universului, dar aici se ridica niste probleme: sa militam pentru cosmetica gratuita pentru toti?
sa cerem eutanasierea uratilor? sa ii izolam in lagare ca sa nu ne mai deranjeze de la scrierea poeziilor prin uratenia lor? sa ii obligam prin taxe si amenzi sa isi faca operatii estetice? sa ne organizam noi, frumosii, in partid politic a carui platforma-program sa fie obtinerea de drepturi pentru minoritatea sexuala persecutata a frumosilor?
S-a terminat la voi ploaia aia in cascada?

 =  parere
Corina
[24.Jul.06 15:18]
nu ca m-as pricepe...dar se presupune ca titlul trebuie sa aiba legatura cu textul...ori in cazul de fata ori nu are...ori nu vad eu bine...textul e relativ bun...simplu...si simplitatea e un lucru bun in lumea asta complicata in care traim...

 =  aaaaa, te cam repeți :D
Mihai Drăghicioiu
[24.Jul.06 12:58]
să-i izgonim de sub pământ

 =  trecere
Boanta Gabriela
[24.Jul.06 14:12]
nu pot sa zic decat bravo... Andrei Ruse pentru com :))

Pe langa faptul ca titlul n-are nici in clin nici in maneca cu ... "poezia", textuletul asta, sincer iti spun (si fara intentia de atac la autor), il "crea" si fetita mea de trei anisori. Nu simplitatea ma deranjeaza ci lipsa unui mesaj... Cat despre "și oamenii urâți n-ar trebui să existe" - ce sa spun... e bine ca te vezi atat de frumusel mai Mihai.

 =  de asemenea, atelier, ca si fratiorul lui
Dan Carlea
[24.Jul.06 14:32]
Nu exista figuri de stil si nicio idee de fond, care sa sustina textul.

Atunci cand un poem nu are nicio idee, trebuie sa fie scris intr-o maniera incantatoare, sa contina niste figuri de stil demne de luat in seamna.

Pe unele persoane cu inclinatii spre snobismul literar cu parfum de "fracturism", ii poate pacali titlul, e ca si cu unele tablouri care fac parte din arta abstracta :
putini au curajul sa spuna
"niste culori aruncate, domne, nu inseamna nimic, ceea ce proiectezi in el aia vezi",
de frica sa nu fie considerati nepriceputi.

acest text e de atelier ma mir ca nu se vede din avion cu motor, ia-ma si pe mine-n zbor, sa m-arunc in cap sa mor.

 =  Altceva...
Silvia Miler
[24.Jul.06 16:22]
Ca experiment, si-a atins scopul: titlul a muscat ochiul, dorinta de senzational a "deschis" textul si subiectul a infierbantat... Lectie de jurnalism sau de advertising pentru incepatori. Altceva? Altceva... ce?!

 =  sa incercam (alt fel de comentariu, dar comentariu)
Alina Livia Lazăr
[24.Jul.06 16:38]


de fapt, Mihai zice ca efemeritatea nu are nici in clin, nici in tiv, cu rezistenta (in fata furtunilor, in fata uraganaelor, in fata cascadelor).

Mihai e ironic.

Mihai nu zice ca vaginul e otelit, ca e intarit, ca e rece.

Mihai zice ca e durabil.

Cum adica, Doamne, durabil?!

Adica stie ce vrea.

Ai innebunit, li?!

Oh, nu, desigur ca nu, orice vagin destept stie ce vrea, asa cum orice ploaie stie ce este.

Bun, m-ai convins, cu toate astea, care e legatura dintre titlu si text?!

Pai, orgasmul.

Orgasmul?!

Da, ma, orgasmul. Cascada orgasmica. Furtuna. Ejaculare naturala si, eventual, totala.

Pleaca, ma, de aici.

Plec, dar eu asa cred.

Bine, hai, atunci zi-mi ce e cu oamenii urati.

Eh, cu oamenii urati e un pic mai complicat. Oamenii urati sunt oamenii care nu pot fi fericiti, tocmai pentru ca au vagin efemer sau penis de fier. Adica exact invers decat in titlu.

Ma, ma lasi?! Asa au toti oamenii...

Asa e. Si inca pe toata intinderea lumii. Dar numai unii escaladeaza cascadele...hihi

De ce iti place tie incercarea asta, ma, li?!

Pentru ca mi-a cerut mai mult. De aia.

 =  intreb
Dana Mușat
[24.Jul.06 16:56]
cumva titlul e pus ca sa atraga cititorii?
hai, spune-o, ca si eu am cazut in capcana:)

 =  .
Enache Ionut Laurentiu
[24.Jul.06 17:00]
m-am bronzat.

 =  text cuminte și politicos
Dana Banu
[24.Jul.06 17:11]
mi se pare a fi un experiment pe ochiul cititorului, voind a șoca intenționat, reușind prin titlu, textul în sine e cuminte și politicos, contrastul atrage dar nu e îndeajuns susținut

 =  and then...
Mihai Drăghicioiu
[24.Jul.06 19:14]
nu. titlul l-am pus că n-aveam ce titlu să-i pun :)

 =  și are legătură cu cealaltă
Mihai Drăghicioiu
[24.Jul.06 19:18]
acum uși d-acia!

 =  Titlu pornografic
Angela Dinu
[24.Jul.06 21:30]
Titlul este pornografic si nepotrivit cu continutul poeziei

 =  ...
Paul Bogdan
[24.Jul.06 21:33]
Problema lui Mihai este phiposophia... numai el știe de ce a realizat chestia asta dar sunt convins că are o explicație cât se poate de logică... după el. Acuma sunt curios să aflu care este aceea.

 =  explicație rezonabilă
Romeo Rostas
[24.Jul.06 22:20]
Măi oameni buni, da' omu' are mult umor, de ce nu vreți să înțelegeți? El stă undeva și se amuză, da' rău de tot. Și cum să nu facă asta, că, eu când am intrat aici, m-am spucat de râs și încă râd...

E simplu, lasă-mă autorule să fac și eu un comentariu de analiză, te rog frumos. Așa cum știu eu să mă pricep să te explic, la o adică. Așa, comentariu:

Acesta este un text interactiv. Un text care pornește de la titlu și se întoarce, bumerang, tot la el. Oamenii, adică cititorii, trebuie musai să interactiviteze, colaborând prin stimularea imaginației la scrierea textului, care nu prea există. Dați-mi voie să vă explic ce e și cu titlul acesta aruncător de ustensile de tip australian care face parte din curentul apartenent bumerangologismului.
Acuma, titlul este momeala și corpu' poeziei este ca și treaba aceea, din titlu, feroasă adică. Omu' vine săracu', cititorul, adică, tot ca ceva din titlu, adică efemer și se holbează și tot așteaptă ceva de la poezia asta. Ceva care nu mai vine. Așa că iese omu', se miră de efemeritatea lucrurilor și a fenomenelor care se pot întâmpla dacă poți cunoaște o gagică de fier, o țeavă în ger, o statuie dotată cu toate cele sau ceva care rimează cu "-er" și cât de efemeră va să fie treaba aceea din titlu'. Tot omu', săracu' se mai gândește că cine l-a pus să vină pe pagina asta, timp în care autorul stă în colțul său pândicios, contorizând intrările și ieșirile comentatorilor săi. Numărul vizionărilor de oameni curioși crește considerabil, iar el, autorul râde, vă zic eu, în mod cert, cu mai sus pomenitul umor, că le-a făcut-o la curioși. De aici încolo, textul se scrie la alegerea fanteziei sau a trimiterilor pe care conexiunea cuvintelor din titlu, terminate cu "-in" și "-er", un fel de "yn" și "yang" al curioșilor-haioși-sexoși-imaginativoși-nervoși-bengoși vor fi stimulate interactiv de acest text care nu se susține decât pe ceea ce este susținut. V-am pupat, curioșilor și hai salut!

Romeo explicatoru'

 =  o explicație rezonabilă
Romeo Rostas
[24.Jul.06 22:20]
Măi oameni buni, da' omu' are mult umor, de ce nu vreți să înțelegeți? El stă undeva și se amuză, da' rău de tot. Și cum să nu facă asta, că, eu când am intrat aici, m-am spucat de râs și încă râd...

E simplu, lasă-mă autorule să fac și eu un comentariu de analiză, te rog frumos. Așa cum știu eu să mă pricep să te explic, la o adică. Așa, comentariu:

Răspuns lung (argumentat)

Acesta este un text interactiv. Un text interactiv care pornește de la titlu și se întoarce, bum-bumerang, tot la el. Oamenii, adică cititorii, trebuie musai să interactiviteze, colaborând prin stimularea imaginației la scrierea textului, care nu prea există. Dați-mi voie să vă explic ce e și cu titlul acesta aruncător de ustensile de tip australian care face parte din curentul apartenent bumerangologismului.
Acuma, titlul este momeala și corpu' poeziei este ca și treaba aceea, din titlu, (trimitere la un cuvânt anume din titlu) feroasă adică. Omu' vine săracu', cititorul, adică, tot ca ceva din titlu, (o altă trimitere, la celălalt cuvânt rezonant din titlu) adică efemer și se holbează și tot așteaptă ceva de la poezia asta. Ceva care nu mai vine. Așa că iese omu', se miră de efemeritatea lucrurilor și a fenomenelor care se pot întâmpla dacă poți cunoaște o gagică de fier, o țeavă în ger, o statuie dotată cu toate cele sau ceva care rimează cu "-er" și cât de efemeră va să fie treaba aceea din titlu'. Tot omu', săracu' se mai gândește că cine l-a pus să vină pe pagina asta, timp în care autorul stă în colțul său pândicios, contorizând intrările și ieșirile comentatorilor săi. Numărul vizionărilor de oameni curioși crește considerabil, iar el, autorul râde, vă zic eu, în mod cert, cu mai sus pomenitul umor, că le-a făcut-o la curioși. De aici încolo, textul se scrie la alegerea fanteziei sau a trimiterilor pe care conexiunea cuvintelor din titlu, terminate cu "-in" și "-er", un fel de "yn" și "yang" al curioșilor-haioși-sexoși-imaginativoși-nervoși-bengoși vor fi stimulate interactiv de acest text care nu se susține decât pe ceea ce este susținut. V-am pupat, curioșilor și hai salut!

Romeo explicatoru'


piesie: Răspuns scurt: vizionări, reclamă, amuzament

 =  Acum m-am prins
Alin Adal
[24.Jul.06 22:31]
Era să mor prost, noroc de explicația lui Romeo. Dar eu încerc să aprofundez acum științific explicația. Această poezie este o bâză. Bzzzzzz!!!

 =  manierism postmodern
catalin afrasinei
[24.Jul.06 22:46]
manierismul e intotdeauna binevenit,uratul e o categorie estetica -numai ca el se refera la urat ca la cel care face raul cu intentie,raul moral care misuna etern printre noi... Poezia ,daca nu scimba lumea,cel putin lasa sentimentele sa vorbeasca,precum politicienii!...Succes!"Un om din Tecuci avea un motor/dar nu i-a folosit la nimic"(Mihai Ursachi)

 =  titluri fierbinti
Anghel Pop
[25.Jul.06 01:32]
Penisul efemer in vaginul de fier suna freudian a femeie castratoare.

Io dzic ca ie mai bine ase:

In vaginul efemer
acest penis ca de fier!

Sa vezi ce rasturnari psihanalitice...

 =  h
Mihai Drăghicioiu
[25.Jul.06 08:37]
sunteți nebuni. lăsați-mă în pace. textul e trist. am vrut să ilustrez sufocarea care o simt de la oamenii urâți de la metrou și din alte părți. dacă plouă continuu n-ai cum să respiri. iar titlul are legătură cu cealaltă poezie
și e vorba de respingere și dragoste neîmplinită.

trebuia să dau cheia?

 =  .
ioana barac grigore
[25.Jul.06 08:51]
da, stiu cum e cu sufocarea, iarna, la metrou, dar si vara, in itebe. de-aia zic ca si tine: ori rasi, ori - la naiba! - sa iasa in ploaie sa se spele (oamenii rai, rai si urati si cam murdari).

si eu m-am intristat
stii ce zicea unul in metrou, mihai? asta: "sa moara toata lumea sa scape de mine" (trist, trist)

stiu ce e in sufletul tau

 =  erata
ioana barac grigore
[25.Jul.06 08:52]
am gresit titlul comentariului de mai sus. iartare. este asta: "s"

 =  sa ploua odata ca mor da cald
no ca mie mi-o placut poezia just bicoz m-o facut sa rad. cand am accesat-o ma asteptam sa apara mesajul ala cu esti sigura draga ca vrei sa mergi mai departe? m-am mirat ca n-o aparut. si-apoi cetesc poezia si nicaieri pasarica si puta.
ca v-o fraierit nu v-ati gandit, pohetilor? ca o pus si mihaita un titlu la care sa vie lumea iar nu v-ati gandit, hobsedatilor? :D am vazut poezele si mai slabe.
si da mah li, ai inebunit. de carlea cu figurinele lui de stil nu mai zic.
bravo mihaita! eu te sustin.

p.s. mi-e rau la hoff-topic. :|




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !