Comentariile membrilor:

 =  DH
Corina Gina Papouis
[28.Apr.09 14:15]
postulatul asta il aud cam asa:

am adormit

așteptam nerăbdător dimineața
ca pe americani în '44

odata, preventiv
visele au fost considerate
informații clasificate

aZinoapte
nu s-a downloadat nicio răsturnare
de situație


cu placerea cititului!

Corina


 =  CGP
dan herciu
[28.Apr.09 14:32]
faină variantă, mulțumesc..( am modificat finalul)

o zi frumoasă!

 =  "downloadat"
GHERMAN ADRIAN
[28.Apr.09 20:32]
cand il vad in poezie fac alergie. Nu vad gram de poezie in acest cuvant. Tine de tehnica. Poate in alta alaturare de imagini o fi insemnand ceva. Predomina. probabil se doreste impresionarea necunoscatorilor de varsta inaintata care si-au petrecut viata intreaga printre carti. Revolutia I.T fiind intampinata de ei, precum "Iluminismul"
amical...

 =  lista lui Gherman
dan herciu
[28.Apr.09 21:03]
d-le Gherman îmi cer scuze dacă acest cuvânt v-a creat neplăceri...poate îmi dați o listă și cu alte cuvinte la care sunteți alergic pentru a evita pe viitor alte situații neplăcute:)

cu bine
p.s. vedeți că pentru "amical" există copy right pe site
(sper să nu se supere colegul Alberto:) )

 =  d.herciu-?!
Nache Mamier Angela
[29.Apr.09 12:12]
începutul mai merge ,dar cu 3-4 rânduri prozaice nu întâlnim Poezia ,doar niste musculite zapacite care cad într-un suc antipoetic "downloadat" verb urât ,stângace ,de nepronuntat ,care schilodeste limba ,nefiind prea poetic dintre anglicisme(care se preteaza la o muzicalitate evidentiata de muzica de expresie engleza atât de reputata)

 =  Nache Mamier Angela
dan herciu
[29.Apr.09 12:53]
începe să devină interesant:)

 =  doamna Angela
GHERMAN ADRIAN
[29.Apr.09 13:23]
si inceputul scartaie
"Asteptam NERABDATORI" posibil noi, adica mai multi, printre care si o/unele persoana/peroanele mai in varsta care a/au trait experienta din 44. Poezia "Teren alunecos"

 =  hai să revenim:)
dan herciu
[29.Apr.09 13:56]
în afară de erorile de "tehnică" semnalate, vă provoc pe amândoi să vedem ce ați înțeles din textul asta...fiindcă am impresia că...:)

...asta trecând peste faptul că nu este elegant, D-le Gherman, să purtați o conversație privată cu d-na Nache pe pagina mea:)

 =  d;herciu-raspuns?
Nache Mamier Angela
[29.Apr.09 14:14]
somnul ,visul este defulator ,viate este vis si visul viata...
uneori visele sunt premonitoare
fara vise echilibrul vital ar fi atins si ar deregla fiinta umana
visul este un mister al universului în general(caci si animalele viseaza)
creierul este un ordinator indispensabil...si visele reprezinta somnul ,paradoxal, care aduce cu transa poetica(multi suprarealisti si hiperrealisti se drogau ca sa viseze cu ochii deschisi
visul este dezinhibator
visul este o "vitamina" pentru psihic,fara de care am fi vesnic frustrati ,epuizati,chinuiti de evenimnetele si stresul cotidianului ,este o "scurta vancanta" pentru a aborda ziua ce vine
cu amicitie
in general o opera este "deschisa" la tot felul de interpretari
acest poem este doar o "secventa" dintr-o idee mult mai luminosa si mai larga a autorului ,dar sa ne scuze ca nu suntem poate la fel de "luminati"
un poem are valoare si prin alegerea atenta cuvintelor
un poem ,o data ce a fost postat dvine un fel de "electron liber" deci de aceea mi-am permis libertatea unor interpretari care mi se par plauzibile si conectate la text


 =  Dan
GHERMAN ADRIAN
[29.Apr.09 14:21]
este o discutie particular-publica.
Da... am trecut superficial peste primul vers care trimite existenta intregului text intr-o dimensiune ideatica cu imagini simbolice. Initial crezusem ca e vorba de o paralela facuta intre dezastrul trecut si unul prezent. "ca pe americani în '44" & "aZinoapte
nu s-a ......... nicio răsturnare
de situație"
primul vers e derutant. daca imi placea poezia ma inhamam la o demitizare larga.
(preietenesc) :)

 =  Angela, Adrian - Hi there!
Corina Gina Papouis
[29.Apr.09 17:04]
...am revenit pentru ca mie mi-a placut postulatul si am vrut sa-i mai arunc o privire, in noua lui forma.
discutind semnificatia si utilizarea termenului download (cu at la sfirsit)in contextul in care Dan si-a imaginat postulatul ca fiind o 'noapte militara', (clues? americanii din 44, informatiile clasificate, noaptea Z) nu inteleg negativitatea comentariilor voastre catre acest termen. ca este mai nou? ok... limbajul evolueaza, e fluid, se schimba, deci, to conclude:
"Resistance (to change) is futile":)

...cititi (inca odata!) si primul postulat postat de Dan, va va ajuta sa intelegeti de ce uneori, cind nu esti autorul, nu vei vedea niciodata cum arata gindul acela!

O zi buna tuturor!
Corina


 =  corinei
Nache Mamier Angela
[29.Apr.09 18:08]
fiecare cred ca are dreptul de a ramâne cu interpretarea sa...
mai ales ca tot felul de explicatii si pretinse "chei" si mistere sunt mai lungi ca acest text ,care este orice deloc poetic,hyper-intimist...
ador experimentele dar în acest caz...nu le vad...
împaratul era gol într-o poveste, dar toata lumea îi spunea ca are haine de aur...
referintele nu îmi lipsesc si nici termenii(si poetii) de comparatie...

 =  Corina Gina Papouis
GHERMAN ADRIAN
[29.Apr.09 18:29]
Poezia nu consta numai in criptarea ideilor. Acum un an, doi ma credeam mai istetz... si reactionam la critica rau (domnul Dan este un ingeras):
- Nu intelegeti esenta poeziei!!!!!! vai cat de frumos ganguream in mintea mea :) pana mi-am dat seama ca poezia e si comunicare. Nu doar coduri de bara.

 =  Angela, Adrian - Hi there, again!
Corina Gina Papouis
[29.Apr.09 19:12]
Angela da, ai perfecta dreptate, fiecare are drepturi si unii imparati sint goi...
Adrian nu ai dreptate (de 3 ori, ca in povestea cu imparatii!:))
1 - inca reactionezi rau (la critica:))dar am sa spun totusi ca ti-a luat ceva timp (nu stiu exact cit!) sa-ti dai seama ca poezia este 'si comunicare'!
2 - textul acesta nu este un grupaj de musculite zapacite cu idei criptice.
Este un P o s t u l a t:
*Adevăr fundamental care apare ca evident si care nu are nevoie să fie demonstrat; principiu de bază, normă.
*Enunț logic considerat primul într-un sistem deductiv
3 - Dan nu este un ingeras

Dan, scuze pentru discutii publico-particulare in spatiul tau.

O zi buna in continuare!
Corina

 =  pită, slană și vin de buturugă
dan herciu
[29.Apr.09 23:14]
d-na Nache
nu am vrut să răspund provocării nici la comentariul făcut pe textul "alibi", nici pe interpretarea dată acestui text, dar fiindcă d-voastră continuați pe același ton, și dat fiind faptul că referințele dumneavoastră par excepționale, mă simt obligat să replic:
- eu nu sunt un poet deci referințele dumneavoastră sau în general interpretarea "specialiștilor" în poezie, mă lasă rece
- scriu din plăcere într-un spațiu virtual și mă interesează, în principiu părerea cititorului și prea puțin a criticului
- ca să fiu mai explicit, nu mă deranjează critica (poate încercați cu cei care se consideră poeți cum e d-l Gherman:)),din contră, mă amuză
- referitor la comentariul despre vis, îi spuneam cuiva azi că dacă, prin absurd, gândeam așa ceva în momentul în care am scris eram un "geniu undercover"(sorry ptr. englezism, sper să fie muzical:))
- cred că sunteți blocată în niște stereotipuri și ar fi bine să ne lăsăm unul pe altul să respirăm...după comentariile dumneavoastră nu o să fim nici unul mai bun
- textul de mai sus e foarte simplu...nu e criptic...poate îl citiți mai relaxată...eu nu susțin că e bun sau prost...dar dumneavoastră l-ați făcut praf într-o discuție nediferențiată
- eu vă mulțumesc pentru citirea atentă și constantă (am înțeles dintr-un comentariu de-al dumneavoastră de pe altă pagină că nu comentați decât textele care vă plac...sper că nu v-ați schimbat opinia:) )

o noapte frumoasă!

ps 1 : d-le Gherman...
ps.2 :CGP mulțumesc

 =  dan Herciu -cu stima
Nache Mamier Angela
[30.Apr.09 00:23]
stimate dan herciu,
cred ca adevarul este la mijloc
eu însami accept faptul ca scriu uneori mai bine alteori mai rau
va las sa observati ca permit comentarii la textele mele ...
lamuririle dvs m-au convins dar si uimit :eu va credeam poet ,deci ,deformatie profesionala ,ca profesor ,si autor oarecare,v-am cicalit pe "text"
dar ,va asigur ca în general (din lipsa de timp) scriu mai ales pe textele care mi se par bune ori promitatoare
avem un punct comun:eu am câstigat în 1980(tot la cluj) concursul editurii dacia ,în junete ,1980
sper ca nu v-am ranit,dar "ceea ce nu ne ucide ne face mai puternici",spune un proverb foarte raspândit...
eu am "atacat" textul,deci indirect autorul...AGONIA nu înseamna THE WAR de idei?
poate ca asteptam o explicatie mai clara din partea dvs...
am fost si eu tinta unor critici si stiu ca nu sunt placute
dar nimeni nu ne obliga sa ne expunem(din x motive) vendettei publice...
ma opresc aici cu sentimentul amar ca am facut o gafa
mi se reprosa generozitatea în comentarii,acum vad ca am cazut în cealalta extrema
singurul lucru bun, este ca ati redescoperit ca aveti multi prieteni si admiratori
va felicit si eu pentru premiu (si mai ales ca sunteti curajos,deci inteligent)
cu amicitie
ANM

 =  septentrion...
Petruț Pârvescu
[08.May.09 12:13]
Dane,
bun pohem.... ritm, eleganta, sustinere, asteptare. apropo, unii ii asteapta si ayi pe americani! felicitari!




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !