Comentariile membrilor:

 =  Rugaminte
Enache Corina
[28.Dec.08 23:45]
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu pareri constructive, ca sa stiu unde am gresit si unde nu.

 =  La mulți ani!
Octav Gavrus
[29.Dec.08 08:09]
Corina,

Nu sunt în măsură să îți dau sfaturi dar,
pot spune că mi-a plăcut poezia cât si rugămintea pe care ai transmis-o.

La mulți ani!

 =  de 4 ori restul
Dorian Duma
[29.Dec.08 10:55]
Pai eu sunt destul de bun constructor, ai gresit la versul 8 din a doua strofa ca ai mancat o litera plus ca deznodământul ala palimpsest dar si imuabil m-a uluit de-a binelea si inca nu mi-am revenit. Si cam multe resturi

 =  Multumesc
Enache Corina
[30.Dec.08 06:12]
Va multumesc pentru interventii. Domnule Dorian Duma repetitia are rolul ei,foarte multi autori o folosesc.

 =  dar m-ai pus la punct, recunosc
Dorian Duma
[03.Jan.09 00:48]
Sigur ca are rolul ei, numai sa i-l gasesti.Si balbaitii se repeta, asta nu inseamna ca recita neaparat poeme sau scriu literatura.

 =  raspuns
Enache Corina
[03.Jan.09 17:09]
Domnule Duma, este foarte usor sa faci un tanar balbait, spunand ca nu scrie literatura. Comentariul dv il gasesc rau intentionat, nerespectuos. E mult mai greu sa ii si demonstrezi unui tanar de ce nu este textul lui poezie. Si eventual sa ii spuneti asa, numai marii autori au voie sa se balbaie

 =  despre fiinte si insolenta
Dorian Duma
[03.Jan.09 20:07]
Cum vrei, credeam ca te intereseaza sa scrii literatura, insa cu atitudini de acest fel nu vei scrie niciodata, textele tale vor fi mereu ingropata in atelier unde le e locul. Si ah, nu uita, respectul se castiga nu se ofera gratuit

 =  Cu respect
Enache Corina
[03.Jan.09 20:28]
Domnule Dodu, am citit fosta dv pagina, si ma intreb de ce credeti dv ca sunteti mai respectuos ca mine, din moment ce v-ati retras textele si majoritatea comentariilor dv sunt la offtopic? In loc sa aratati bunavointa cu tinerii autori, dv ii tratati ca balbaiti, si nici macar nu sunteti un administrator, poate doar un scriitor care sta cu o identitate falsa, legandu-se de cei pe care-i considera mai slabi ca el. Spuneti-mi ca nu am dreptate:

 =  costructiv nu inseamna dragalire
Dorian Duma
[03.Jan.09 22:49]
Comentariile mele sunt la off topic pentru ca au fost considerate off topic. Nu discut deciziile administratorilor. Multumita? Noi nu vorbeam de pagina mea, despre pagina mea discutam pe pagina mea, vorbeam de textul tau si sugeram ca ai prea multe repetitii pentru un poem atat de scurt, daca le scoti nu mai ramane mare lucru. Repetitiile au functiile lor, in cazul de fata n-au niciuna, despre asta vorbeam. Iar palimsest si imuabil sunt niste pretiozitati gratuite care nu spun absolut nimic, despre asta vorbeam. Iar comparatia cu balbaitii am facut-o ca sa intelegi mai bine cum stau lucrurile, nu m-am referit la tine, insa, daca nu poti face distinctia, e grav.
O alta problema pe care o atingi este cea a identitatii, care nu are ce cauta in subsolul unei poezii, identitatea mea este cea care este si daca dai o cautare ai sa vezi ca am scris texte cu aceasta identitate. Si daca ai sa cauti si mai bine ai sa vezi ca sunt multi autori care au identitati de autor si nu neaparat de certificat de nastere. Retragerea textelor e o optiune a acestui site, pentru informarea ta.
Parerea mea a fost si ramane constructiva, ti-am semnalat un typo, o repetitie suparatoare si doua cuvinte care ies din context. Daca vrei, mai adaug una, forma textului e carnatita, subiectiv vorbind, nu-mi place, taierea versurilor e o arta in sine pe care daca n-o stapanesti duce la rezultate dezastruase.

 =  costel babos si mentalitatea invechita a postmodernismului optzecist
Enache Corina
[03.Jan.09 23:36]
Domnule Costel Babos, un autor care se respecta nu vorbeste in dodii(de la dodu) despre carnatarii si repetitii. Nu exista reguli in ce priveste forma unei poezii, dupa cum nu exista reguli in ceea ce priveste repetitia. Unii autori au fost obsedati de repetitie, vedeti Bacovia sau mai nou Ivanescu. Ei urmareau linia melodica, psalmica, altii urmaresc sa induca o stare de superfluu, sa enerveze, sa plictiseasca, depinde ce urmareste fiecare. In orice caz, dumneavoastra nu sunteti un poet de valoare (de gustibus) astfel incat sa ii consider opiniile drept sablon. Si literatura inseamna in primul rand libertate. Sau poate ca dv, influentat de dogmele optzeciste, comuniste, ati ramas la vechile prejudecati, si incercati sa le impuneti? Si, nu cred ca v-am permis sa ma tutuiti...

 =  deznodamantul palimsest
Dorian Duma
[04.Jan.09 00:07]
Ai dreptate, Costel Babos nu este un poet de valoare, dar eu supralicitez si voi spune: Costel Babos nici macar nu e un poet, hai sa fim seriosi. Numai ca eu vorbeam (nu de tine, atentie!) ci de textul tau si nicidecum de Costel Babos, iar de mine deloc. Iar placerea unui text nu ti-l da faptul ca tu esti poet sau nu, altfel circuitul s-ar inchide si poetii ar scrie in exclusivitate pentru poeti.
Tu ai dreptate cand spui ca nu exista retete literare, sunt de acord in totalitate. Asta nu inseamna ca oricine scrie o poezie buna pentru ca nu are nici o reteta.
Apoi nu ti-ai facut tema, daca tot ai incercat. Costel Babos nu apartine generatiei 80, ci 90. Destul de grav. Si in legatura comunismul sau ai dat-o in bara rau de tot, din cate stiu Costel Babos a fost arestat si batut mar de comunisti pentru tentativa de trecere a frontierei de stat. Acum nu mai conteaza, oricum a ajuns unde si-a dorit.
Treaba cu tutuitul e chiar o prejudecata, doar nu te-am injurat, ti-am vorbit cuviincios. Daca tii neaparat ca lumea sa se adreseze cu dumneavostra, mentioneaza undeva in profil, sa stie omul. Sau daca preferi majestate, ma rog.
Revin la repetitie, pentru ca in teorie e asa cum spui. Insa, aplicat la textul tau, n-a reusit. Aceasta este o opinie personala ce poate fi contrazisa de alt cititor, desigur. Pana una alta, textul tau e la atelier ceea ce confirma spusele mele si nu ale tale.
Succes, Corina, eu sunt sigur ca vei tine cont de unele feed back-uri, nu neaparat venite de la mine, iti sunt folositoare chiar daca nu sunt insotite de apelativul majestate. Calmeaza-te, ce Dumnezeu, ne irosim timpul pe probleme deja neconstructive, de-acum

 =  Un cuvant
Enache Corina
[05.Jan.09 00:29]
Domnule Costel Babos, faceti o greseala frecventa in comentariile dumneavoastra. Se scrie palimpsest. Cum as putea avea pretentia sa intelegeti un cuvant, fie intr-un cadru poetic, fie nu, atata timp cat dumneavoastra nu stiti sa-l scrieti corect? Stiti, Hugo spunea despre cuvant ca-l domina pe om, ca-l scrie, Arghezi spunea ca orice cuvant are rolul lui in poezie, cine dicteaza cu adevarat relatia om/cuvant, adevarul autorului, trairile si perceptia sa, sau cititorul? A scrie doar pe intelesul cititorului, din start este un esec, la fel cum a nu cunoaste termenii, este o lacuna compromitatoare

 =  ne vedem/ pe alt poem
Dorian Duma
[05.Jan.09 03:21]
Vaaai, Corina draga, tu inca te bati cu tipul asta? Eu in locul tau as mai scrie o poezie doua, mai gogosite decat carnatite, sa-i fac in ciuda. Ceva imuabil, care sa sparga tiparele si sa iese din toate atelierele lumii si a paginilor personale.
Te rog, Corina Enache, arata-i ce poti caraghiosului cu care te-ai luat la tranta, care nici macar nu stie ca palimsest nu se scrie asa, ci altcumva, mancator de litere ce e el nerusinat. Bine ca l-ai facut de rusine, aaai ce ma bucur, Acum ma duc sa mai citesc un carnat, pardon, vreo poezie de-a ta ca au inceput sa mi se para gustoase




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !