Comentariile membrilor:

 =  Da
Ioana Geacăr
[05.Aug.07 19:15]
... bună. Dar fără ultimele două versuri si mai bună.

 =  *
Mâncu Gabriela
[05.Aug.07 22:38]
Va multumesc mult de apreciere si de citire,


 =  slab
ionut caragea
[06.Aug.07 00:18]
mai, chiar nu se poate poezia in romania fara blow job si fara lucky? Sa nu-mi spui ca ai incercat sa-l plagiezi pe Andrei Ruse, macar tanarul poet are o tarie a lui si un teribilism specific varstei.
O voi contrazice pe Geacar si voi spune ca aceasta poezie este un dezastru. Unde este maturitatea poetica in aceasta poezie Gabriela? Care sunt elementele forte ale acestui poem? Unde este expresivitatea, incantarea, fascinarea, unde sunt figurile de stil?

O roscata si proasta pe deasupra facea blow job in toaleta
este fericita ca un individ i-a lasat un pachet de lucky bla bla.

Nu degeaba zicea Cioran ca avem o cultura mica, cu astfel de texte nu ne vom depasi niciodata conditia de onanisti intelectuali.

 =  .....
Ioana Geacăr
[06.Aug.07 00:45]
Ionuț,
am spus bună, nu originală.
Parcă-ți plăcea, și destul de impetuos, apropierea de proză a autoarei, cândva:http://www.agonia.ro/index.php/poetry/182579/index.html
noapte bună!

 =  *
Mâncu Gabriela
[06.Aug.07 00:50]
deci, dupa cum spuneai Cioran a scris SI despre Romania. insa, in "Schimbarea la fata a Romaniei" avea un alt pasaj semnificativ si personalizat pe comentariul tau. ma si mir ca nu ti l-a dedicat: "ne maimutarim tot timpul" emil cioran

 =  dna. Ioana
Mâncu Gabriela
[06.Aug.07 00:57]
Va multumesc inca o data pe seara asta, de data aceasta ptr solidaritate (dc imi permiteti). Poezia la care faceti dvs. referire i'a placut atat de mult lui Ionut ptr ca, asa cum trebuie sa sublinieze de fiecare data, a lucrat cu mine pe acel text.

In plus, textul de fata este inscris la PERSONALE, sa inteleaga si el. De atunci, de cand nu am mai lucrat cu maestrul, pardon de expreie, nu'i mai convine nimic. Asta e. Imi asum eventualele asemanari cu Andrei Ruse. Realitatea se intampla sa fie asemanatoare.

 =  re
ionut caragea
[06.Aug.07 11:00]
Ioana Geacar, sper sa nu mai avem inca o discutie stil vs registru... acea poezie este mai aranjata, rafinata. Poate chiar din cauza ca este aranjata de subsemnatul. A nu se confunda prozaicul cu prozodicul. Iar Gabriela, chiar daca nu ii place sa recunoasca, stie f bine ce stiu, ce pot, nu ar fi nici prima si nici ultima persoana pe care am incercat sa o influentez sa se rupa de acest trend contemporan, vulgar. Mai stiu pe cineva din Constanta si mult mai in varsta care incearca acelasi lucru, aviz amatorilor...
Apreciez poezia de valoare si o voi recunoaste, poate sa fie scrisa si de cei mai inversunati contestatari ai subsemnatului. Asadar Gabriela, lasa blow jobul, lasa lucky, si incearca ceva cu adevarat expresiv, venit din suflet, fara incercarea de a apata.

 =  com
Mihai Tița
[06.Aug.07 13:08]
mie nu-mi place nici aceasta, dar nici cea de la recomandate. cred ca gabrielei ii mai trebuie timp pana sa inceapa sa scrie bine, fara clisee si fara pretentiozitati absurde.

 =  Ionut,
Mâncu Gabriela
[06.Aug.07 11:48]
daca scrii simplu, daca povestesti un sir de evenimente/ trairi in niste versuri cat se poate de simple .... asta nu inseamna ca epatezi... Si in plus... cine este cel care vrea mereu sa epateze cautand cuvinte cat mai groaie, cautand metafore cat mai imposibile incarcand pana la refuz textele? Nu eu, Ionut... stii bine...

Si mai in plus de cele de mai sus... te rog, sincer... inainte de a critica niste versuri sau de fapt orice tip de text... citeste cu atentie, incearca macar sa intelegi firul narativ - "O roscata si proasta pe deasupra facea blow job in toaleta
este fericita ca un individ i-a lasat un pachet de lucky bla bla." - afirmatia asta nu imi demonstreaza decat ca esti pus pe aruncat cu pietre fara sa acorzi macar minimum de atentie textului!
Ma jigneste sincer aceasta lipsa de interes... atata timp cat te bagi la critici!

salutare

 =  *
mihai zabet
[06.Aug.07 21:00]
nu trebuie sa te simti jignita gabisa
jignita de cine?
de un ruibist? care se da drept pohet?
nu e cazul din trei comentarii la obiect pe un text de-al lui ai toate sansele sa-l faci sa stearga textul cu pricina sau sa inchida lista de comentarii ca un las

asa cum a spus si ioana pohema e buna si asa cum a spus si tita mai ai de lucrat dar
si aici exista un dar
drumul este cu siguranta cel bun

pe drumul asta trebuie sa mergi
parerea mea desigur

 =  Mihai si Mihai :)
Mâncu Gabriela
[06.Aug.07 21:33]
Mihai Tita, ai mare dreptate sicrede'ma sincer - nu am afirmat niciodata ca scriu bine :) dar cred sincer ca am invatat cate ceva in ultimul timp si simt eu ca s'a schimbat ceva la mine (lasand la o parte orice alta opinie a oricui altcuiva). Clisee - da! am ! sufar de ele stiu si incerc sa le evit dar pretiozitati absurde... hmmm aici nu sunt de acord.

Mihai, si tu esti un dragut (ca sa intorc complimentul :D) si iti multumesc de incurajari... asa cum am zis mai sus... mai am drum de batut dar cred ca macar directia e buna. Iar tu... cand ai afirmat ca este bun acest poem sau vreun altul al meu din ultimul timp stiu (cred) ca ai facut'o ptr ca ai observat schimbarea si ai simtit nevoia sa ma incurajezi in directia asta. Iti multumesc sincer. :)

prietenesc,

 =  feminitate
Adrian Suciu
[06.Aug.07 23:35]
Nu e nimic vulgar in textul asta. Ba chiar, intr-o lectura care ignora forma, e un text care vorbeste, ascunzind-o, despre DRAMA. Cu atit mai acuta cu cit e perfect asumata. E multa feminitate in textul asta. E prima data cind te citesc dar, ignorind chestiunile de forma si stilistica, sint sigur ca esti pe drumul cel bun: acela care incepe prin a fi sincera in primul rind fata de tine insati si prin a fi capabila sa transmiti, fie si pe frinturi, fiorul care te mina sa scrii. Restul vine (sau nu) (aproape) de la sine.

 =  caragea
Cosmin Dragomir
[07.Aug.07 09:07]
pt ca neintimplator treceam pe aici siciteam aceste comentari, fara sa ma raliez cu nimeni tin musai sa spun ca faza cu autolaudatul- maestre - de genl normal ca poemulala era mai asa si mai asa ca era aranjat de mne, ma trimie (pentru a cita oara)iremediabil la emetiral adica la pastilutele alea care le ighiti ca sa n borasti. cemst ar fi daca as fi scutit de spasme stomacale,dar trebuie sa ma ajuti fara dorftoriceli ci doar sa te abtii de la impopotanari provnciale. cu placere. multumesc anticipat.

 =  *
Mâncu Gabriela
[07.Aug.07 09:47]
Dle Suciu, ma bucur enorm ca, asa cum ati spus si dvs, ati reusit sa treceti de forma mperfecta a scrierii si sa cititi povestea trista "perfect asumata"! Atat de bine ati inteles textul meu... ma bucur enorm pentru asta... sincer!

Stiu ca am texte care imi ies bine si texte care imi ies pur si simplu sincere si imperfecte... pe acestea din urma le trec de obicei la personale ca acesta de fata... E si normal sa mai am de invatat, de lucrat dar asa cum spuneti si dvs... esentialul cred ca il am - simtirea si pornirea de a scrie. Va multumesc mult de citire!

Cosmin... mai ai o pastila si ptr mine? :)

prietenesc,

 =  gabrielei mancu
Irimiea Mihaela Oana
[03.Dec.07 01:33]
draga mea gabriela,
Scriu cu intarziere un comentariu la acest text deoarece am descoperit de foarte putin timp acest site. Totusi, lecturand poezia ta si comentariile aferente, sincer, am ramas stupefiata. In primul rand, te rog nu intelege gresit, poemul acesta nu mi-a produs nici un fior. Poate n-am stiut sa ma transpun intr-o stare asemanatoare celei in care ai scris tu. Sau poate lucrul acesta se datoreaza faptului ca tocmai tu nu ai stiut cum sa ma opresti inlauntrul poemului, astfel incat sa ma impresioneze pozitiv. Nu cred ca ai dorit sa epatezi, dar cred ca nu ai conturat foarte bine ceea ce ai vrut sa sugerezi. Nu am vazut o idee grea in poemul tau si nici o metafora nu a consternat pe retina mea. Asta nu inseamna ca scrii prost, inseamna doar (atentie! numai daca si alte persoane simt la fel ca mine), ca acest poem nu e cum ti l-ai dorit. In al doilea rand, m-au socat pe de-a dreptul schimbul de replici intre cei care ti-au comentat textul. Traim intr-o societate care neaga valori pentru a afisa non-valori. Daca un poem x este comentat de Y, Z, etc, chiar daca parerile sunt nefavorabile, ar trebui cel putin sa raspundem frumos. Macar atat datoram unei societati care oricum am privi-o nu va fi niciodata de partea noastra, dar este societatea in care ne-am nascut. Un repros ce ni se face, argumentat sau nu, trebuie cantarit. Raspunsul nostru trebuie sa fie de doua ori mai greu si mai valabil. A raspunde cu aceeasi moneda ne subclaseaza automat, iar efectul... uite, una ca mine, de exemplu, ramane cu un gust amar, in defavoarea celui care nu a stiut ce anume sa raspunda. Eu, ca individ, nu ma dau batuta cu una cu doua si nu pun o eticheta fransa nimanui. Eu pot sa mai citesc poeme de-ale tale indiferent de valoarea pe care o au. Si asta pentru ca sincer cred ca pot avea intr-o zi o surpriza placuta. Dar sunt oameni care ocolesc un nume doar pentru ca prima lor eticheta nu a corespuns standardelor pe care si-au cladit asteptarile. Iti urez succes in continuare, dar sa nu crezi ca succesul este parerea altora despre tine si textele tale, ci imaginea ta in fata oricaror pareri. Nu lasa aceasta imagine sa se stearga, daca tu crezi in tine si in ceea ce faci, daca ai constiinta ca scrisul e destinul tau in lume si ca a scrie e sinonim autorevelatiei in fata sinenului. Altfel, e in zadar. O Ana




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !