Comentariile membrilor:

+ pofta buna
ASOKA
[15.Apr.02 05:00]
Imm mi-ai dat atata albastru incat m-am hotarat sa las pentru maine ce mi-a mai ramas de mancat...albastru.

 =  Bai ce chestii
costel
[15.Apr.02 06:18]
Pacat, acest text nu convinge.
Ideea ar putea fi, realizarea nu exista. Pacat spun, pentru ca m-ai convins cu alte texte.
In primul rand, dialogurile sunt false. Nefuctionale chiar. Pe un ton scolaresc.
Evita sa folosesti expresii ca "spuse tipul" .Tipul suna prost. Deasemenea suna prost "chestie", care are conotatii sexuale si nici nu e un cuvant recunoscut de DEX.
Finalul e sub critica.
Pacat

 -  Pardon
costel
[15.Apr.02 06:20]
Pardon, am uitat sa-ti iau steluta inapoi.

+ Costel
ASOKA
[15.Apr.02 06:41]
Costel, nu am spus ca este un text perfect...
Poate ca tocmai simplitatea a urmarit-o si face parte din ceea ce a vrut sa transmita...mie asta mi-a placut...si albastrul...asta e o boala a mea mai veche, cine ma cunoaste o stie...
Hai sa nu ne mai jucam de-a luatul steluta...eu cred ca merita citit, chiar daca nu are pretentia de a fi un text foarte elaborat...e bine sa cautam uneori si astfel de texte.
Ma bazez pe ceea ce simt citind acest text si nu pe un ochi critic pe care oricum nu il am format si sincer nu cred ca mi l-as dori.
In concluzie eu ii dau steluta inapoi...pentru ca zic ca merita citit...doar atat.

 =  ASOKA
costel
[15.Apr.02 06:54]
Draga ASOKA, nu ma intereseaza bolile tale de albastru, zau, iar intre un text slab si un text simplu e o diferenta considerabila.
Iar de jucat cu stelutele tu esti cel care o face, eu oricum i-as fi pus un deget jos.
ASOKA, eu stiu ca gusturile nu se discuta, ma bucur sa ti le cunosc pe ale tale.
See you around

 =  Costel..din nou
ASOKA
[15.Apr.02 07:17]
Costel cel mai impartial dintre "incisivi"...
CU BOALA AM GLUMIT...CE DUMNEZEU...

Repet...nu am spus ca este un text "tare"
ci doar un text care , eu simt(fara comentarii)...ca merita citit.

Eu zic ca stelutele astea sunt si pentru texte care merita citite...la fel ca si pentru cele "valoroase"(las deoparte discutia despre valoare)

Cu gusturile ...treaba grea...nu degeaba s-a recurs la logica etc. vorbind pe limba gusturilor mi-e ca aproape nu ne-am mai intelege....:)

Nu cred ca ai reusit sa-mi cunosti gusturile,...cu atat mai putin sa te si bucuri...nu mi le cunosc nici eu ...sincer...sunt dispus la sugestii...:)

Ca veni vorba...nu sunt de acord cu luatul stelutelor...e cam ciudat...si in parte nici cu datul lor...dar ai dreptate ma joc cu ele...dar nu in sensul pesimist al problemei...

P.S...Cred ca o sa se sperie Xilef cand o sa vada comentariile...:)

 =  - incorect
degeaba
[15.Apr.02 08:15]
desi mi-am exprimat intr-un comentariu precedent teama unui asemenea evenement neplacut, si am impresia ca asoka insusi s-a grabit sa ma asigure ca nu am motive de ingrijorare, iata ca inevitabilul s-a produs - mi se pare incorect dintr-o puzderie de puncte de vedere ca un senior sa acorde mai mult de un vot unui text. carevasazica nu vreau ca unii seniori sa fie mai egali decat altii. opinia fiecaruia trebuie sa atarne la fel de greu ca cea a oricarui altuia. asoka - ai facut o greseala in urma careia ar trebui sa ti se ridice privilegiul acordarii de stelute.

 =  Sa mori pentru albastru
Andia
[15.Apr.02 18:21]
Mie mi se pare a fi genul acela de dialog, care da "spil-ul" unui film care altfel n-ar avea spil..Un fel de cheie. Ideea de a fi obsedat de albastru mi se pare o nebunie minunata, sa mananci albastru si sa mori din aceeasi adoratie pentru albastru. Costel se pricepe la dialoguri, stie el mai bine daca un dialog merge sau nu. Dar pentru originalitatea ideii, nu cred ca proza merita un vot contra. O astfel de idee, tin sa ma repet, poate face un film...

 =  >>Andia,ASOKA,costel
Xilef
[16.Apr.02 01:56]
Costel
Da, Costel, dupa cum bine ai remarcat, dialogurile sunt fortate , scolaresti. Asta pentru ca am incercat sa surprind discutia unor personaje "perfecte" in mediocritatea lor. Am vrut ca cel ce citeste sa simita si "maruntul" si "albastrul" .
Sfirsitul penibil - in ton cu personajele.

Multumesc pentru aprecierea celorlalte texte.

ASOKA
Ma bucur ca ai gasit "albastrul". Apreciez naturaletea si pasiunea reactiilor tale (nu e neaparat vorba de cazul prezent)

Andia
Da, foarte aproape de ceea ce am vrut.
Multumesc.

 -  ->asoka
RaduLucian
[16.Apr.02 17:31]
stelutele nu sunt pentru a fi date si luate. sunt pentru a exprima o apreciere pentru un text.
ca atare, consider sintagma "ii dau inapoi steluta" improprie.
de aceea am postat acest comentariu impreuna cu votul rectificator.
va rog sa nu abuzati de aceasta facilitate.
si inca ceva. nu vreau ca autorii cu nivel 100 sa fie reprezentati doar prin numele mic, chiar daca numele intreg ar fi doar un pseudonim inventat. ca atare te rog sa iti completezi rubrica nume pentru a-ti pastra calitatea de senior si membru cu nivel ridicat.
multumesc
radu
editor

 =  raspunsuri,si intrebari
asoka
[17.Apr.02 05:06]
Poate ca am gresit sau poate greseala isi are originea in amagirea noastra ca putem crea sisteme perfecte...
Radu, aprecierile pentru un text le scriem in aceasta casuta..iar atunci cand punem o steluta (si stii ca nu e usor sa faci asta atunci cand o faci cu sinceritate fata de tine)o facem pentru a scoate in evidenta acel text, chiar daca poate nu asta a fost intentia ta , asa se intampla.
Vezi tu, nu urmarim sa premiem pe cineva,nu suntem o comisie scortoasa care acorda un premiu substantial in valuta.
Eu nu sunt un critic, nu am nici diplome nici pretentia ca m-as pricepe sa critic pe cineva la modul "profesionist", eu critic cu sufletul.
Analizand cazul de fata, eu cred ca ar trebui doar sa punem stelute nu sa le si luam pentru ca dupa cum vezi eu am apreciat textul din punct de vedere emotional sau intuitiv daca vrei si raman la parerea ca sub acest aspect are valoare...iar Costel(cu care sa nu va mire nu duc nici un razboi secret,ci dimpotriva am avut ocazia de multe ori sa ma bucur citind proza sa si comentariile facute) l-a abordat din punct de vedere compozitional si are perfecta dreptate raportat statistic la modul cum majoritatea cititorilor percep acest text.Dar de ce sa excludem si acea minoritate care simte altfel?
Nu cred ca ar avea de suferit in nici un fel valoarea finala a unui text din punctul de vedere pragmatic al majoritatii deoarece stelutele se vor strange deasupra lui tocmai intruchipand aceasta sinergie a aprecierii transmutata de la individual catre universal.
In legatura cu expresia pe care am folosit-o si pe care o consideri improprie, poate ca ai dreptate dar nu m-am asteptat sa aiva o asemenea greutate, am folosit-o contextual si intr-un mod simplu definind acctiunea pe care am facut-o si pe care am considerat-o cinstita...poate suna mai bine "ii pun steluta"...glumeam...a fost doar o apreciere pentru text in contextul celor spuse mai sus.
Pentru Degeaba, in primul rand nu este un eveniment neplacut ci unul perfect normal si generator de evolutie eu sper ca in bine.
Apoi spui ca problema asta ai ridicat-o mai de mult si ca eu te-as fi linistit in privinta ei...dupa cat imi aduc eu aminte atunci ti-am explicat ca a fost o greseala a mea...am dat un refresh si votul a aparut de doua ori...si nicidecum ca pledez ideea ca unii ar trebui sa fim mai egali decat altii...
Pentru costel, as vrea sa te implici si tu in aceasta discutie eu zic ca merita...
In concluzie sper sa mai fi clarificat lucrurile atat cat am putut, am facut si o propunere, dar totul depinde de parerile voastre.
Sunt pregatit sa-mi accept greseala daca voi considerati ca gresesc.
Viata este un continuu proces de invatare si acumulare a ceea ce numim valoare, in incercarea noastra de a ne defini pe noi insine ca personalitate.
Toate cele bune.

 =  Pt ASOKA
costel
[17.Apr.02 05:28]
ASOKA,
in principiu, ai dreptate. Are si Degeaba.
Are si Lucian.
Asa este, intre noi nu e nici un razboi, as spune dimpotriva, mie imi esti simpatic. Nu esti ranchiunos si apreciezi o parere chiar daca e negativa, ceea ce e o calitate.
Din partea mea, poti pune stelute oricarui text consideri tu ca merita si te satisface sau te impresioneaza, nu nimic gresit in asta.
Problema e sa nu uzezi de doua ori de vot pentru acelasi text. Sunt sigur ca intelegi asta. E o conventie, hai sa o respectam
Raman prietenul tau

 =  Stelute ...si atit
Nexus
[18.Apr.02 00:34]
Parerea mea e ca ar trebui o stea sa ramina o stea si sa nu fie luata de un "deget in jos". Lasati oamenii sa se bucure chiar daca unii cred ca nu o merita.
Propunerea mea e ca in fata blocului : "foaie verde catifea ce se da nu se mai ia "

 =  nexus
Bea3x
[18.Apr.02 00:46]
Nexus e primul cu care sunt de acord. Mi se pare cel mai corect. Textul e destul de original, dar, dupa cum spunea si costel, nu convinge.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !