Comentariile membrilor:

 =  frunză verde de albastru
Zabet Mihai
[18.Mar.06 21:33]
parcă prea mult iubitul nichita a zis în afară de “despre poeți numai de bine” și “poemul românesc cel mai frumos este Constituția RSR” sau că “scriitorii ar trebui să meargă la strung ca să învețe să scrie poeme” super !!!
penibil modelul ăsta după care se dau toți în vânt
ce ar fi să te trimit un pic în producție la uzina 23 august așa cum vroia mărețul poet nichita ?
cred că generației 2000 îi lipsește mult un pic de proletcultism cu iz de anii ‘50
multe fumuri ar fi spulberate din capetele “anarhiștilor” care au compus celebrul manifest fracturist
cât despre generația 2000 numai de bine !

 =  repoziționează-te socio-literar, Zabet :)
Daniel D. Marin
[18.Mar.06 22:04]
Ceea ce mi se pare mie că faci aici este că încerci să intri cu bocancii în pătuțul unei celebre domnișoare despre care nu ai aflat aproape nimic. Nici măcar că i-au ieșit unele lucruri...
Acuma, nu știm dacă e sigur "domnișoară", concentrează-te, revino.

 =  ?
Zabet Mihai
[18.Mar.06 22:10]
dar dacă ar fi spus “poemul românesc cel mai frumos este lupta mea?” ar mai fi avut cineva curajul să zică azi 18 martie 2006 că nichita stănescu a fost cel mai mare poet al românilor ?
sincer nu văd nici o diferență între constituția rsr și mein kampf
da
ai dreptate trebuie să mă repoziționez
cu cine să votez ?
cu roșii sau cămășile brune ?

 =  despre ce vrei tu, altădată
Daniel D. Marin
[10.Dec.18 14:27]
Acum îmi dau seama că am greșit nemaintrând pe pagina ta, au rămas pe acolo lucruri nediscutate pe care vrei musai să le aduci și aici. Sincer, nu cred că e cazul. Discuția de aici are un singur subiect: GENERAȚIA 00 A EXPIRAT. URMEAZÃ POEZIA

 =  să urmeze poezia
Zabet Mihai
[18.Mar.06 22:27]
îți este frică să demolezi mituri ? te credeam mai curajos
faza asta cu închisul gurii denotă o mare lașitate
o frică paralizantă de libertate
adica e corect politic să discutam despre fluturași și vagine descompuse
nu și despre culoarea politică a barzilor mult iubiți ?
ai idee cât rău a făcut acest om prin orientarea pe care a avut-o ?
de aia ai 100 de euro pe lună
și din cauza lui nichita
să auzim numai de bine
promit că nu mai intervin în subsolul ăsta – te aștept la mine în pagină

 =  atenție!
Paul Bogdan
[18.Mar.06 22:27]
Atenție la linkurile către alte site-uri!!!

 =  ..
Paul Bogdan
[10.Dec.18 14:27]
Și acum, că acest text este în pagină de autor, am să-ți spun că nu cred că este cazul să discutăm tocmai aici despre unii care au făcut tot ce le stă în putință pentru a denigra acest site. Ar fi o atenție nemeritată!
Cred că părerea lui Țupa este edificatorie în acest sens.

 =  Paul Bogdan
Daniel D. Marin
[18.Mar.06 22:59]
Paul Bogdan,
nu e prima oară când se dau link-uri pe acest site. Și de ce-ar fi ultima?
E, în schimb, prima oară când te văd confundând lucrurile (atât de) grav. Închizi o discuție care încă nici n-a început doar așa pentru că (n-)ai tu chef. Și ce pretext mai e și ăsta: "...unii care au făcut tot ce le stă în putință pentru a denigra acest site". Îți spun franc: ești în eroare. Poți să te iei de mână cu Zabet și să spuneți că Nichita a făcut și el tot ce i-a stat în putință să denigreze acest site. Își spun și ție ca și lui Zabet: subiectul e altul! (apropo, putea Răzvan să publice textul și pe un site din Mongolia)

Zabet: nu mi-e frică să demolez nimic, deși rar o fac. Spuneam și eu că ar fi mai frumos să ne focalizăm pe subiectul pe care l-am propus eu... Nu refuz celălalt subiect, dar nu-l discut aici.

PS: uită-te mai bine și vezi cine închide gura!!!! (indiciu: acest text e acum doar în pagina de autor)


 =  ........................
Daniel D. Marin
[18.Mar.06 23:07]
Și dacă încă n-ai înțeles, să mă fac mai clar: articolul ăsta e la polemică (printr-o subtilitate care îmi scapă, nu am putut posta textul nici la "polemică", nici la "articol"). Pune-mi toate poemele în pagina de autor, poate că acolo le e locul, dar nu un articol al cărui singur rost e să se discute pornind de la el!!!!

Și repet (nu că aș accepta cenzura. De orice fel ar fi ea): discuția pe care eu am încercat să o provoc ("provoc" în sensul bun) nu are nici o legătură cu conflicte reale sau închipuite pe care tu, Radu sau alții le aveți cu nu mă interesează cine. Cenzurezi o polemică LITERARÃ și rău faci!! Mi-e și silă să mai spun altceva.

Cele bune (atâtea câte sunt),

 =  părere
Liviu Nanu
[18.Mar.06 23:24]
Cred că cel mai bine ar fi fost să postezi articolul aici, fără să dai link.

 =  ................................
Daniel D. Marin
[18.Mar.06 23:43]
Sau și mai bine ar fi fost să nu vă/mă mai deranjez, nu?

Eu nu știu cum e pentru oameni atunci când au o obsesie, n-am avut niciodată o obsesie (soră cu...).
Data viitoare o să dau link la o revistă porno, doar așa ca să-mi scădeți și nivelul :)
(dacă va mai exista o dată viitoare).

Liviu Nanu, nu pot să aduc în casa cuiva o revistă care nu-i a mea, dar pot să spun: în revista aia, la pagina x se află articolul cutare (și pot să-i indic cu exactitate drumul de la el la chioșcul cu ziare). Tot din motivul ăsta n-am postat aici textul.


 =  see you later
Olga Stefan
[19.Mar.06 01:11]
ai vazut daniel k tot spre 60cisti rage lumea. mai vorbim in 2040:))))

 =  lol
Olga Stefan
[19.Mar.06 01:11]
"trage, nu rage. da nah, (ne)potrivire de taste

 =  ...
Paul Bogdan
[10.Dec.18 14:27]
Dacă Țupa ar fi avut chef să dicute această problemă pe poezie.ro ar fi postat singur un astfel de text. Însă, dacă tu dorești să discuți și să creezi un dialog polemic... nimic mai simplu și acceptabil, pune mânuța și scrie un articol! Îți promit că în jurul articolului scris de tine eu voi fi unul dintre cei care vor susține dialogul.
Privește refuzarea acestui text ca un lucru just. Nu analizăm opinia unora fără voia lor. În schimb, tu ești membru poezie.ro, vei "suferi" toată atenția mea.
În ceea ce privește generația 2000, câteva idei foarte pe scurt, tot atât de scurte cât este și "articolul" tău.
1. Generația 2000 a fost o invenție;
2. În fapt au existat doar câțiva poeți de talie care acum sunt sufocați de clone;
3. Există atât de multă poezie douămiistă încât, creatorii acestei direcții simt nevoia unei desprinderi;
4. Așa zisa generație 2000 a lăsat ceva bun în urmă: grupuri și gășculițe care se susțin reciproc în viața literară;
5. Una din expresiile lui Marin Mincu la vederea antologiei acestui site a fost: de unde domne încă 82 de poeți, eu credeam că i-am găsit pe toți!
... așa că de poate discuta pe această temă pe marginea unui articol scris de tine. Cum ne-ar răspunde Țupa?!

 =  .
Daniel D. Marin
[10.Dec.18 14:27]
Dragă Bogdan,

1. "Dacă Țupa ar fi avut chef să dicute această problemă pe poezie.ro ar fi postat singur un astfel de text" (PB)

Răzvan habar nu are de acest link, pentru că: nu obișnuiesc să-i dau raport legat de nimic din ceea ce fac, iar după cum a ieșit chiar nu simt nici o nevoie să-i spun ce frumos l-am citat. Și apoi cred că el oricum știe: când citez pe cineva nu din sictir o fac.
Pe scurt: nu Răzvan sau altcineva avea chef..., eu aveam!

2. "nimic mai simplu și acceptabil, pune mânuța și scrie un articol!" (PB)

Articolul nu-l scriu, că sunt leneș (din același motiv n-am intervenit decât prea puțin în discuțiile de pe celălalt site pe care mai sunt).

3. "Privește refuzarea acestui text ca un lucru just. Nu analizăm opinia unora fără voia lor"(PB).

Încerc (să privesc "refuzarea..."), încerc, dar nu promit! Cât despre "analizarea... fără voia lor" îmi permit acest "lux" ori de câte ori am chef. Și o faci și tu, dar poate că nu îți dai seama (suntem o țară de mici analiști, ai uitat? :)...

4. Dacă tu ai considerat să treci subiectul de la "fierbinți" în pagina de autor, te privește (pe linia asta n-am de ce să-ți reproșez, nu e site-ul meu), deci eu nu am în continuare nimic de împărțit cu Paul Bogdan (nici ca om, nici ca organizator de site). Am reacționat astfel doar pentru că dacă nu aș fi făcut-o ai fi avut cumva impresia că sunt de acord cu următoarea frază: "nu cred că este cazul să discutăm tocmai aici despre unii care au făcut tot ce le stă în putință pentru a denigra acest site. Ar fi o atenție nemeritată!" (PB), și eu nu sunt de acord (nu mai reiau, am postat deja)!!

Legat de amabilitatea de a răspunde în cele din urmă la un "articol"/"text(uleț)" totuși pe pagina mea, mă bucur, te mai aștept/mai treci/"mă bucură trecerea" (/orice altă formulă care nu îmi trece acum prin minte. Ai observat, se pare că nu ader la ticurile verbale ale unei "comunități" nici după ce postez trei pagini de comentarii :). Așa sunt eu: nu "ader", dar nu din răutate, nu pot!, au putut constata și alții-vezi cazul defunctei -dar poate reînvie- "Europeea");
deci "drag de tine", în buna tradiție a acestui site :). Și aștept și fapte mai mari, cum ar fi reluarea nu știu cărui cenaclu (când/unde?), parcă așa am auzit...

daniel


 =  Olga
Daniel D. Marin
[19.Mar.06 10:27]
see u later :) (or again and again :)

 =  Exploratori, administratori, arheologi
Iulian Contemporan
[10.Dec.18 14:27]
Citind articolul lui Răzvan Țupa am avut sentimentul că autorul a vorbit cam cu jumătate de gură, în sensul că mă așteptam să fie ceva mai amplu și detaliat. Poate va continua cu o serie de articole, cine știe. Mie personal mi-a sugerat o clasificare prin analogie a “literaților” în exploratori, administratori și arheologi. Răzvan Țupa îi preferă pe primii (în paranteză adaug că aici suntem pe aceeași lungime de undă), îi preferă atât de mult încât atribuie celorlalte două categorii roluri destul de ingrate. Într-adevăr, “administratorii”, stând călare pe cașcaval :D sunt cei mai expuși riscurilor de a ciupi de acolo și tentației de a-și apăra poziția. “Arheologii”(de pildă cei care scriu sonete) sunt o specie minusculă cu audiență la fel, nu prea legați de prezent/viitor, alcătuiesc o lume aparte care nu constituie o amenințare la adresa “exploratorilor”. După părerea mea, vina o poartă nu formulele în sine, nici suprasolicitarea lor sau a unor conținuturi, ci sărăcia de conținut, mimarea sofistică venită dinspre “așa se poartă”. Vechea vorbă a lui Eminescu… Iar artă se poate face din orice, dar din absolut orice, atâta vreme cât se face bine.

P.S. 1) A nu se înțelege că emit judecăți de valoare – personal mă bucură atât lectura unui sonet, cât și un experiment avangardist, atâta vreme cât sunt ok.
2) Iertați izul academic al acestui comentariu

Numa` bine,
contemporanul vostru

 =  Adăugire (amendament)
Iulian Contemporan
[19.Mar.06 15:05]
Chiar și lipsa/sărăcia de conținut poate fi manipulată artistic prin ironie sarcasm umor chiar bășcălie, nu`ș` cum să zic

 =  Daniel & cenaclu
Paul Bogdan
[19.Mar.06 15:07]
...cu ajutorul lui Dumnezeu, pe data de 2 aprilie. Detaliile vor fi pe site la începutul săptămânii.

 =  ce inseamna expirat?
constantin cornelia
[29.May.06 02:47]
Si a mai consumat cineva dupa ce a expirat? Probabil ca da si s-au revoltat prin poezie, deplingindu-si indigestia. Sau poate unii au renuntat la cultura.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0