Comentariile membrilor:

 =  de doi bani
Nache Mamier Angela
[22.Feb.13 23:39]
un text cu care nu sunt deloc de acord,un ton inchizitorial,cu ce drept..?
religia nu este toleranta,respect de aproapele sau?
argumente mediocre,de doi bani...m-ati speriat... suntem în evul mediu...
unora le place sa delireze când nu au altceva mai bun de facut!
ce facem cu proust,andré gide ,rimbaud,cocteau etc,etc...homosexuali de geniu...

 =  .
nica mădălina
[23.Feb.13 09:10]
am si eu o sugestie: ce ar fi sa militati impotriva violentei in familie? in cea traditionala pe care vad ca o preferati. ala da e comportament antiuman, nu doar antisocial. ca vad ca tot comparati homosexualitatea cu hotia, criminalitatea samd. ceea ce este halucinant, oricum.

de asemenea, ati putea face o campanie antigreci, carora cultura europeana le datoreaza enorm. si ei erau homosexuali.

daca nu intelegeti diferentele - si nu le intelegeti, asta e evident din ce ati scris - nu nseamna ca cei diferiti nu au dreptul sa fie asa cum sunt.

si nu puneti semnul egalitatii intre o categorie constituita in baza unui element identitar (de asta data fiind vorba de identitatea sexuala) si antisocialul. in aceeasi linie maine poimaine ne trezim ca o sa ne povestiti cum orice alti minoritari (in raport de orice alte criterii) sunt antisociali, doar pentru ca sunt altfel. ceea ce s a tot crezut, de a lungul istoriei si s a ajuns inclusiv la exterminare.

nu zicea el hitler ca evreii sunt sobolani si deci, nefiind oameni, pot fi f fain frumos exclusi din umanitate, ceea ce impune exterminarea lor?

in esenta, ceea ce sustineti aici nu e asa diferit. vi o spun cu tot respectul, dar si ingrozita.

lasati i sa i judece Dumnezeu, daca tot credeti, atunci cand se va ajunge acolo. dar noi, pe aici pe lumea noastra, nu putem judeca decat faptele antisociale, indiferent ca faptuitorul lor e heterosexual sau homosexual. dar a considera homosexualitatea un fapt antisocial in sine...

sau ce propuneti? sa fie bagati in sanatorii, in puscarii, unde? poate da. poate atunci ar fi mai mult spatiu pentru ceilalti sa ramana liberi sa faca ei relele, pe care vad ca e puneti in carca homosexualilor.

sa fim seriosi!...

prin ce Doamne iarta ma atenteaza un homsoexual la dreptul dvs. la familie, cat timp nu sunteti homsexual? va obliga sa fiti ca ei? nu! atunci cu ce drept i ati putea obliga dvs. sa fie ca dvs.?

nu l invocati pe Dumnezeu asa de aprig, posibil ca atunci cand om ajunge pe umea cealalta sa aveti o supriza cu privire la cine e iertat, cine nu, indiferent de una si alta...

si intrebati va daca nu cumva ati fost norocos sa va nasteti majoritar dpdv al orientarii sexuale. e o poyitie comoda. ati facut exercitiul sa va ganditi cum ar fi fost sa va fi nascut minoritar dpdv al orientarii sexuale? ce ati fi facut? v ati fi sinucis, realiyand ce mare pacat ambulant sunteti? ati fi comis pacatul suprem de a va lua viata? sau ati fi suportat stoic eliminarea dvs. din societate?

ganditi va un pic la asta. un pic. dar serios, cu mintea si inima limpeyi, pe cat posibil.

 =  întoarcerea la adevarata lectura a vietii(bis)
Nache Mamier Angela
[23.Feb.13 10:12]
ca sa va linistiti aplicati ce va spun textele sacre:

Iubirea fata de aproapele este formulata de Mantuitorul in cuvintele: "Sa iubesti pe aproapele tau ca pe tine insuti" (Mt. 22, 39).
"Porunca noua dau voua, sa va iubiti unul pe altul, precum v-am iubit Eu" (Ioan 13, 34; 15, 12). "
textul dvs.dovedeste ca îl suparati pe cel de sus...

cei care striga prea tare ,s-au dovedit ei însusi niste homosexuali refulati care nu vroiau sa recunoasca în ei aceasta trasatura ,si au facut rau lor si multor altora agitând slogane si ciomage...
la vârsta dvs. nu va sta bine atâta ura..;acum patru ani aveati o voce de înger...ce s-a întâmplat între timp ?
timpurile evolueaza...
românia este din nefericire aratata cu degetul pentru homofobie,nu departe de somalia si alte tari africane


 =  proces posibil
Nache Mamier Angela
[23.Feb.13 10:49]
in franta un asemenea text e interzis la publicare de catre lege,asociatiile acestor persoane discriminate v-ar face un proces în urma caruia ati plati o amenda pâna la sfârsitul zilelor,ati face prima pagina a celor mai mari titluri de presa ,ati sfârsi rau...democratia este reala aici si se aplica...din fericire nu reprezentati majoritatea ,chiar daca românii sunt aratati cu degetul (adesea pe nedrept) nu sunt toti homofobi...

 =  Scîrbit
Liviu-Ioan Muresan
[23.Feb.13 14:01]
de anumite comportamente, Narcis a hotărît să protesteze în scris. Mi se pare de bun simț acest mod de a protesta. E mai civilizat decît să vomiți pe trotuar. Unii chiar o fac, și asta datorită substanțelor respinse automat de organism. Pentru că organismul se autoreglează. La fel și organismul social. Se poate ca și acesta să regurgiteze din cînd în cînd. Poate i-a venit vremea.

 =  Doamnelor Angela M. și Mădălina N.,
Murza Narcis Ioel
[23.Feb.13 16:35]
Les și Leslie Parrot în cartea lor “Love talk” arată cum, conform unui studiu făcut pe homosexuali (eșantion de câteva mii de personae), doar 2% din ei au avut un singur partener sexual, iar aprox. 50 % au avut fiecare relații cu cel puțin 50 de personae fiecare. Ceea ce trebuie să ne mult de de gândit…virusul se răspândește mai repede decât credem.
Pe de altă parte, Sfânta Scriptură este sfântă și condamnă homosexualitatea (dacă tot invocați și pe Cel de Sus) :
Levitic 18:22:
"Să nu te culci cu un bărbat cum se culcă cineva cu o femeie. Este o urâciune!"
Levitic 20:13:
"Dacă un om se culcă cu un om cum se culcă cineva cu o femeie, amândoi au făcut un lucru scârbos; să fie pedepsiți cu moartea, sângele lor să cadă asupra lor!"
Romani 1:24-28
"... Dumnezeu i-a lăsat în voia unor patimi scârboase; căci femeile lor au schimbat întrebuințarea firească a lor în una care este împotriva firii; tot astfel, și bărbații au părăsit întrebuințarea firească a femeii, s-au aprins în poftele lor unii pentru alții, au săvârșit parte bărbătească cu parte bărbătească lucruri scârboase și au primit în ei înșiși plata cuvenită pentru rătăcirea lor.
Fiindcă n-au căutat să păstreze pe Dumnezeu în cunoștința lor, Dumnezeu i-a lăsat în voia minții lor blestemate, ca să facă lucruri neîngăduite."
1 Corinteni 6:9-10
"Nu știți că cei nedrepți nu vor moșteni Împărăția Lui Dumnezeu? Nu vă înșelați în privința aceasta, nici curvarii, nici închinătorii la idoli, nici preacurvarii, nici malahii, nici sodomiții, nici hoții, nici cei lacomi, nici bețivii, nici defăimătorii, nici răpăreții nu vor moșteni Împărăția lui Dumnezeu."
1 Timotei 1:8-10
"Noi știm că Legea este bună dacă cineva o întrebuințează bine, căci știm că Legea nu este făcută pentru cel neprihănit, ci pentru cei fărădelege și nesupuși, pentru cei nelegiuiți și păcătoși, pentru cei fără evlavie, necurați, pentru ucigătorii de tată și ucigătorii de mamă, pentru ucigătorii de oameni, pentru curvari, pentru sodomiți, pentru vânzătorii de oameni, pentru cei mincinoși, pentru cei ce jură strâmb și pentru orice este împotriva învățăturii sănătoase."...
E-adevărat că Isus promovează iubirea de aproapele și propune mai ales reabilitarea celui căzut în păcat decât uciderea lui. Că ucis și răstignit a fost El însuși pentru păcatele tuturor. Recunosc că nu am fost motivat de cea mai sfântă blândețe când am scris ce-am scris, dar dacă am fost mânios a fost o mânie împotriva păcatului. Nu închisoarea este cel mai bun loc pentru ei, e-adevărat, nici spitalul de nebuni. Dimpotrivă, trebuie tratați cu milă și iubire (că iubirea vrea transformarea în mai bine a subiectului ei!), dar nu lăsați să se manifeste în voie. Cred că cea mai grabnică nevoie a lor este de a fi consiliați de preoți, duhovnici, pastori, sau consilieri creștini profesionali, care-i pot pune, cu ajutorul Lui Dumnezeu, pe calea cea dreaptă, și vor dobândi într-un mediu sănătos afecțiunea de care au nevoie. După cum spuneam, nu te naști moștenind un gen de orientare sexuală minoritar, acesta se învață și poate fi dezvățat.
Altfel se naște tirania minorităților: în America, creștini care nu sunt de acord cu ei sunt dați în judecată (în spatele cuvântului “toleranță” se ascund multe abuzuri – de pildă, „nu sunteți departe de Hitler” – eu, care promovez o atitudine creștină sunt considerat nu departe de cel mai mare criminal al istoriei)...În ce privește comportamentul antisocial, acesta se manifestă (pe lângă coruperea tinerilor și afectarea atâtor vieți) prin faptul că o societate e condamnată la extincție când promovează așa ceva, instinctul social de conservare e serios rănit: cum se mai înmulțesc oamenii?
Cât despre violența domestică, clar că nu sunt de acord, însă era momentul prielnic să aducem în discuție homosexualii, întrucât e luna LGBT.(Cât despre greci, un mare pericol este exagerarea, dacă au fost câteva cazuri izolate, ar fi o răutate să generalizăm!)

Cu mult respect,
Murza Narcis Ioel

 =  Domnului Liviu Mureșan,
Murza Narcis Ioel
[23.Feb.13 16:41]
încântat de revedere și mulțumesc pentru susținere,
doar n-a ajunge și țara noastră ca Babilonul Apocalipsei, "locaș al dracilor, închisoare a oricărui duh necurat!"
să ne rugăm la Dumnezeu și să sperăm spre mai bine,

cu stimă,
același,
Murza Narcis

 =  fanatism
Nache Mamier Angela
[23.Feb.13 17:30]
sunteti manipulat si platit sa spuneti ce spuneti pe un ton fanatic...
sa speram ca asociatiile de aparare a acestor fiinte sa va dea de urma ...
deci daca aveti un fiu homosexual îl exterminati ?
numeroase epoci istorice nu au repudiat homosexualitatea(roma antica, grecia...)
ben laden,talibanii detin acelasi discurs...
suntem liberi sa credem ce vrem dar de acolo a arunca anatema pe fiinte care nu v-au facut nici un rau...este o grava încalcare a drepturilor omului, elementare
ce batrânicios îmi pareti ...suntem în secolul 21

 =  Murza
Leonard Ancuta
[23.Feb.13 17:46]
Antinatural? spui dumneata antinatural? pai antinatural esti dumneata, care esti homofob in sensul ca iti urasti semenii (asta pentru ca nu eram prea sigur ca stii ce inseamna homofob, din moment ce spui ca homosexualii sunt ”antinaturali”)

sa nu te chinui prea mult: da o cautare pe google si te lamureste ce-i cu sexul creierului. pe scurt, sexul creierului la un om se stabileste in jurul vartei de 6-8 saptamani ale fatului, la cca 2 saptamani dupe ce se s-a fixat deja sexul fizic. cu alte cuvinte, sunt cativa care pot avea nefericirea de a fi cu un sex diferit dpdv mental fata de cel fizic, si acest lucru e relativ raspandit adica se intampla cam o data la 10.000 de cazuri. daca nefericirea altora te face pe tine fericit as putea spune ca tu esti de fapt nenatural - sau antinatural.
Asta ca sa nu mai spun despre dreptul oricarei persoane de a-si alege singura, fara nicio opreliste, dreptul la fericire.
nu o sa intru in alte discutii despre fanatism sau involutie culturala. asta pentru ca se presupune ca orice persoana de bun simt stie si intelege faptul că inteligenta nu are bariere de niciun fel, nici sexual, nici de alta natura.

A desconsidera anumiti oameni pentru că au alte optiuni devcat ale tale (indiferent care optiuni - sexuale, politice, religioase, etc) nu arata decat propria limitare - in fapt autodesconsiderarea in fata unui fapt eminamente uman - gîndirea, sau posibilitatea de a alege.

 =  intrebare
eugen pohontu
[23.Feb.13 18:19]
ceea ce este cu adevarat interesant, vis a vis, de textul, vehement, as spune, incriminat, este faptul ca apare ca text acceptat de editori si nu trimis la "colt" sa fie analizat "din umbra".
l-am citit cu atentie si cred ca nu are nici cine stie ce veleitati literare, pe langa inchizitorialele judecati de valoare(sic), atunci, intreb din nou, de ce acceptat ca atare???

 =  just. atitudine discriminatorie
Leonard Ancuta
[23.Feb.13 18:32]
Dl. Eugen Pohontu are mare dreptate. Atat vreme cat constitutia prevede egalitate in drepturi pentru toti oamenii, atata vreme cat dreptul la fericire este liber pentru oricine indiferent de sex, religie, orientare politica, prin Constitutia de Stat, consider ca textul Dlui Murza este discriminatoriu si ar trebui amendat ca atare.

 =  .
radu stefanescu
[23.Feb.13 20:01]
domnule, eu cred ca manifeste de genul asta isi au locul mai degraba pe bloguri, sau la tribuna parlamentului, dar daca tot a ajuns aici, eu as spune doar ca dpdv strict literar, e slabut, iar citatul din Paunescu, in context, e bomboana pe coliva.
in ce priveste titlul, ar fi bine sa scoateti lesbianismul, care e tot homosexualitate, doar ca feminina. asta, ca sa nu stricati impresia chiar de la inceput.

un cititor (iremediabil heterosexual, fiti linistit)

 =  .
nica mădălina
[23.Feb.13 20:32]
lasati, poate domnul murza nu a auzit ca pana la constitutie mai e un alt act care interzice una alta si e aplicabil direct particularilor, precum dumnealui.

poate stiu cei vizati si poate se sesizeaza si la randu le sesizeaza pe cine trebuie si atunci sa vedem domnul murza cum invoca libertatea de exprimare, care nu e absoluta si.. na

dar mi am zis sa apelez la bunul simt si sa nu trmit si eu la chestiuni juridice.

dar da, editorii ar trebui sa ia pozitie. ma ndoiesc insa ca se va intampla, cu tot respectul. dar daca nimic pana acum, nimic nici de acum inainte...

apropo, domnule murza, sa stiti ca nu scrie niciunde n constitutie ca dreptul de a te casatori e restrans in functie de sexul partenerului. asa ca... dar n as vrea sa faceti un infarct ceva la auzul faptului ca practic a noastra constitutie nu interzice casatoriile homosexuale. o face legea, care insa ar trebui sa respecte constitutia. numai ca... hehe, dar nu deschid discutia, ca, repet, mi e sa nu vi se intample ceva de la atata suparare!

 =  la muzeul tăranului român?
Constantinescu Gabriel
[24.Feb.13 08:49]
Libertatea de exprimare nu are cum să fie decât absolută. Sărbătoarea LSBT(lesbiene, gay, bisexuali, transgender) la muzeul tăranului român? De ce nu la operă sau mai bine în parcul acesteia. Hai să fim serioși și să admitem că bătaie mai mare de joc nu putea exista, dar poate că asta se și urmărește. Înțeleg, toleranță, înțelegere și dragoste pentru aproapele tău dar orice manifestare trebuie să aibă și o limită a bunului simț, pentru că aici nu este vorba de greci, romani ori turci ci de sacralitatea tăranului român care avea mai rar apucături homosexuale iar dacă le-a avut tot din import au fost și ele aduse. Dacă LSBT ar fi evoluat în casa poporului probabil nu ar fi fost nici o supărare.

 =  -
Lavinia Micula
[24.Feb.13 15:23]
sunt o sumedenie de factori(fiziologici, erediatri, hormonali, educaționali s.a.) care participă la formarea identității sexuale a individului. nu intru în detalii. prin natura profesiei, am întîlnit suficiente cazuri de homosexualitate. asigur autorul acestui text, că integritatea morală a acestor indivizi este un factor independent de orientarea sexuală.
probabil că textul n-ar fi existat - sau ar fi fost prezentat de pe alta pozitie - dacă dl. Murza, în viața intrauterină, ar fi avut parte de o altă determinare a aparteneței psiho-sexuale.
pe de alta parte, psihanaliza spune că aspetele cele mai ”întunecate„ pe care le observăm în celălat, se află în noi (ce-i drept bine ascunse, camuflate). altfel, cum oare le-am recunoaște în altul?

 =  Fiecare pasăre pre limba ei piere
Mihai Robea
[24.Feb.13 23:16]
Textul de fata e cat e; observ ca si varsta autorului este cea care este.
Ceea ce vad cei mai multi, nu aici - fiindca aproape deloc conteaza - este ca s-a incercat macularea unui simbol prin alegerea unei locatii care nu trebuia avuta in vedere NICIODATA de o asemenea minoritate. Iar acei foarte multi, nascuti in credinta strabuna, ORTODOXA, mai vad ca in aceasta actiune a fost implicata ambasada unui stat aliat. Sa fie vorba de neprofesionalismul unor functionari, de o proasta evaluare a situatiei, de o necunoastere a istoriei României? Fiindca refuz sa leg acest eveniment de altele patru care au avut loc in ultimile zile.

Ceva urat se intampla in acest subsol - ceva care nu are nimic de-a face cu toleranta.

 =  Stimații mei, întrebarea care se pune...
Murza Narcis Ioel
[24.Feb.13 23:28]
Pâna la urmă, stimați domni și stimate doamne, întrebarea care rămâne este : "S-au născut homosexuali? Sau e o problemă de alegere?" Că dacă așa i-ar fi făcut Dumnezeu , tot ce-am scris nu-și prea avea rostul...

Eu las să răspundă la întrebare pe alții mai deștepți decât mine:
( materialul de mai jos este o traducere proprie a unui pasaj din
articolul lui Rich Deem,
http://www.godandscience.org/evolution/genetics_of_homosexuality.html - vă recomand să vă uitați peste el, nimeni nu e destul de deștept încât să nu mai învețe)

"De ce unii oameni sunt gay? întrebarea "de unde provine orientarea homosexuală?" a devenit un subiect pe marginea căruia a "curs multă cerneală" în presă (cel puțin în USA), în urma căruia s-a creat o impresie aproape generală conform căreia homosexualitatea este mai mult o problemă de gene decât de factori de mediu. Totuși, dacă ar studia cineva cât de cât literatura științifică, ar observa că lucrul acesta nu e nici pe departe așa de clar cum s-ar părea. Studiile timpurii care au raportat diferențe pe creierele homosexualilor erau complicate de infecția HIV (de care sufereau unii dintre aceștia) și nu au fost susținute de studii mai profunde și mai bine controlate. Multe studii au raportat că posibile diferențe hormonale au afectat orientarea homosexuală. Totuși, aceste studii erau adesea în contradicție unul cu celălalt, și realitatea e că niciodată nu au măsurat nivelul hormonilor, ci doar au folosit aproximări pentru anumite influențe hormonale, fără vreo evidență directă care să indice nivelul sau dezechilibrul hormonilor. Unele studii făcute pe gemeni au arătat ca s-ar putea să existe vreo influență genetică pentru homosexualitate, deși studii similare au arătat influențe genetice pentru homofobie și chiar pentru opoziție fata de avort. Abuzul timpuriu la copii a fost asociat cu homosexualitatea, dar asta explică doar comportamentul a aprox. 10% din cei care exprima o orientare homosexuală. Faptul că orientarea sexuală nu este constantă pentru multe persoane, și că se poate schimba în timp, sugerează că cel puțin parte din "orientarea" sexuală e de fapt preferință sexuală. Încercările de a găsi o genă "gay" niciodată n-au identificat vreo genă sau material genetic care să fie asociat cu orientarea homosexuală, iar studiile care s-au făcut au infirmat sugestiile cum că ar fi vreo legătura de homosexualitate în regiunea Xq28 a cromozomului X. Problema legată de influența genetică a orientării sexuale a fost recent examinată folosindu-se tehnologia ADN cip, iar rezultatele demonstrează că nu s-a reușit să se identifice gene specifice ca factor de orientare sexuală."

Despre alte lucruri o să mă informez mai mult - de ce să nu transformăm discuția în ceva constructiv ?

La o mai plăcută revedere,
Murza Narcis

 =  viata lui pi (apel la esența)
Ioan-Mircea Popovici
[25.Feb.13 04:12]
nu strică un pic de acord final
într-o barcă
undeva
mai departe de mal
dintr-un alt film
din care se vede mai bine


http://www.iubiresiprejudecata.org/povestea-lui-dumnezeu-din-filmul-viata-lui-pi/

Controversa de fata-i interminabila din cauza confuziilor a doua functii: radicalul si logaritmul, cu domeniile de definitie foarte apropiate... nu strica apelul la esenta... evident, alegerea locului a fost o provocare cu efect in lant...

Cu prietenie, sa fie. Fericiti cei curati cu inima, facatorii de pace, cei prigoniti pentru dreptate...

 =  singura întrebare
adrian pop
[25.Feb.13 09:40]
se poate pune, este cînd vor înțelege oamenii că nu este permis nimănui să încadreze, evalueze, judece, penalizeze, sub orice formă, viața privată.
cînd vor înțelege extremiștii, fanaticii, că la un moment dat "ceilalți" s-ar putea simți la fel de îndreptățiți să le pună sub semnul întrebării, sau între paranteze, existența.

dincolo de faptul că articolul ăsta nu are decît valoarea unei păreri, este un atac periculos la libertatea individuală.
justificări de genul, "s-a întîmplat la mtr" sînt penibile.
de unde și pînă unde revendică cineva spațiul public? cine a stabilit că acolo se poate proiecta doar viața lui isus?

apropo - alfred kinsey, nu kensey, cum semidoct transcrie autorul, a fost un tip kul. studiile sale sociologice, de sexologie, a arătat americanului de rînd, creștin și patriot, că în spațiul privat este la fel de pervers, la fel "păcătos" ca toți cei spre care arată cu degetul. nu-i de mirare că este urît, dogmatic, de ipocriți.

este absolut aberat să te revolți, să consumi energie și resurse, pentru eradicarea unui fenomen eminamente uman, cînd ai o țară plină de curve, hoți, criminali, ticăloși, ipocriți, animale, copii care mor de foame, copii care trăiesc în condiții inimaginabile, femei abuzate, bolnavi lăsați să moară, familii distruse.
sau dacă tot vrei să tratezi subiecte de genu', scrie dom'le de călugării care se "lovesc" sistematic.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0