Comentariile membrilor:

 =  Si totuși........
Maria Prochipiuc
[28.Jul.05 09:35]
Am citit si cealalta scriere a ta, se pare că ai intrat pe poezie după multe lecturări și ți-ai început activitatea cu anlize, e de bine să știi, că de poezie cine mai știe...Mă surprinde testul acesta, dar probabil este mult mai bun decât altele care stau la atelier, dar fiind la început de drum ( aici?? )eu iți sun bun venit și multă inspirație!

 =  Ești o drăguță.
DAVID MEIO
[02.Oct.05 19:06]
Mulțumesc...
Maria. Ești îngerul de la poartă? Nu că îngerul acela ar fi neînsemnat, ba din contra...
Bine te-am găsit, pe tine, Maria!


 =  Ah, asta e poezie?
Mușat Dana
[28.Jul.05 15:50]
David, poezia ta mi-a facut sufletul sa se arunce in spasme. Mai pe romaneste, mi-a venit sa vomit, citindu-ti textul.
daca tu crezi ca asta inseamna poezie, te inseli. poate e un stil nou, inventat de tine. atunci, sa ai succes!
iar subtitlul care generalizeaza m-a oripilat. Tu chiar crezi ca toate femeile miros ca toate curvele despre care probabil ca vorbesti tu aici?
drag, Dana

 =  cine manipuleaza
Mihai
[28.Jul.05 16:07]
Dana, e o chestie de logica aici
o adevarata femeie lasa barbatul sa faca ce are de facut, chiar daca respectivul incearca sa o inventeze sa-i dea noi atributii si noi misiuni. daca face asta ea poate trai o veritabila realitate virtuala, pe spatele lui.

asa zic unii :)
mihai

 =  De ce să nu scrii o astfel de poezie?
Cristina Andrei
[28.Jul.05 16:13]
De ce să nu scrii o astfel de poezie? Din bun simț.
Dacă vrei neapărat să fii misogin, părtinitor, pervers și dezagreabil, există pe lumea asta o mulțime de tropi și milioane de cuvinte care pot sugera, poate chiar mai puternic, tot ce ai scris tu aici în manieră hip-hop de cartier mărginaș.
Poate ai scris poezia ca să atragi atenția în mod special și să fie dezbătută pe aici. OK. Atunci, data viitoare, fă-ne o demonstrație de poezie mai... decentă.
Cristina

 =  parere
Bogdan Groza
[28.Jul.05 16:18]
pe langa textul absolut fara nici o valoare estetica, mai lasi si cititorii in ceata cu versuri de genul: "simțindu-se cățea încălecată" dupa ce mai sus ai folosit cuvantul "am simtit-o... Daca tu inca n-ai "incalecat-o" cum de ea se simtea ca o catea incalecata. De cine anume> Sau era menaj in trei? Apoi, curios nevoie mare sa afli cum miroase o femeie arunci, de dragul rimei, cuvintele " peste,deste ,cleste" Finalul e absolut banal Si daca tot ai fost curios s-o mirosi, mai trebuia s-o si gusti, si sa ne spui si noua ce gust avea. Tot de peste,deste, cleste?
Un text fara nici o valoare estetica. Parerea mea.

 =  Dora a mimat !
Roxana Niculae
[28.Jul.05 16:46]
Păi da Mihai, ce să zic...Ai anticipat dorința Dorei, la inceputul...poeziei.De asta mi-am dat seama când am avansat cu cititul și am descoperit că de fapt, tu erai intins pe spate ca un ...mort? De ce mort? Cât despre "acolo", inițial am vrut să citesc orice altceva.In fond, acolo...poate fi oriunde :)Merii sălbatici au poame lunguiețe ? Și cum miroase un clește ?
:)

 =  Mulțam de comentarii!
DAVID MEIO
[02.Oct.05 19:06]
Dragii mei critici...
Această poezie mi-a fost inspirată de acea Dora, care acum câțiva ani a primit un premiu pentru literatura. Citindu-i cartea, m-a impresionat felul în care își dezvăluia feminitatea "simțindu-se cățea încălecată!".
Așadar nu vă grăbiți să vă pripiți... mai ales că eu de abia am venit pe aici și văd că vreți să mă speriați...
Oricum sunt de acord cu Bogdan Groza care se pare că este foarte familiarizat cu banalul. Am să îți întorc vizita, dom'le...
Hai, la mai mare!!!

 =  Oricum, Dora a mimat :)
Roxana Niculae
[28.Jul.05 16:52]
scuze, am zis mihai in loc de david :)

 =  Tout passera comme la fumée de pommiers blancs.
DAVID MEIO
[02.Oct.05 19:06]
Dragii mei, nu este Dora de pe acest site! Credeți-mă rogu-vă și nu vă mai ofuscați.
Domnului care se mira de "merele pădurețe" cu respect îi atrag atenția că nu a înțeles nimic. Efectiv nu consider că numind acei picuri ai femeii, miere, ea ar fi "curvă" sau alte alea...

 =  titlul, subtitlul si restul
Dora Violet
[28.Jul.05 17:12]
Titlul, une nume. Subtitlul - numele unui film. continututl, indiscutabil ceva ce nu poate fi decit privit cu compasiune. Poem? Nu. Descriptiv. Nu. Tenta post-modernista, avangardista? Nu. Metafore? In alte texte. Idei? Nu este loc. Imagine? A fantasmelor abundente. Erotism in arta? Nici macar.
O simpla lasare a mintii inundate.
Si semnez, ca oricum, ce conteaza? Unii au zimbit, altii s-au consternat, altii s-au strimbat. Eu las numele ca stiu ep cineva care a fost revoltat. Pe autor, pe acceptare. Eu spun iar: cine se scrie, se scrie. Atit.

Dora, cea care nu este Dora

 =  Ultimul cuc
Daniel Bratu
[28.Jul.05 17:17]
textul are calitatile lui, sonoritate, salt peste conventii, depasire de limite, oricare ar fi ele, pana spre teribilism infantil, inutila orice interogare a lui Freud,

snop retezat cu metafore interesante: "ca un mort,sub albul merilor sălbatici/Un cort,/al dorințelor vechi,/cârpit cu trupul unei femei",

prilej de alte interpretari:

Ultimul cuc

Era pe la Pasti
si, scapati, caii verzi imitau de departe
cocosii,
n-avea nevoie
omul acela
cu buze crapate
de oua prea
rosii...

E voie?
La voi e?
Si daca da, ce?
Batea soarta
cu teasta,
privea gospodarul,
la fel si nevasta,
cum isi etala arta
in a le sculpta,
cersetorul,
de zor,
omul acela cu talentul
istovitor
si fruntea lui,
poarta
maramureseana

"Mai omule!", striga gospodina
in timp ce i se
ridica o spranceana,
"vezi ca nebunul
catra mine cata!"

dar acela-si potolise
avantul, deodata,
numai ca ramasese asa,
cu gura cascata,
dormea si prin vise
astepta un fir
de lichid
cu fata in sus
intre picioarele portii,
usor departate,
sortii,
prieteni, pareau ca i-au pus
norocul pe buze,
uscate:

deasupra, departe,
cerul se pravalea ca un stalp luminat,
din care scurs, mat,
galbenusul din cuibul stricat
parasea coaja sparta,
prin lemn,
spre gura deschisa,
prin poarta,
mimand buzelor insetate
inserarea,
divina
cu aroma de nuc,


si-uite-asa a murit
fericit,
ca un caine in China,
ultimul cuc...

 =  Mulțumesc pentru atenție!
DAVID MEIO
[02.Oct.05 19:06]
Dora, bine că nu ai spus, "Primarul care este!".
Dora Pavel, "Agata Murind", "cățeaua încălecată.."
Să vă zic și ce premiu a primit? Păi voi sunteți niște deștepți, nu-i așa!? Și știați că Dora Pavel nu e Dora Violet... Și ce mai știți? Sunt curios, foarte!
Daniele, le ai pe meserie!
Bravo!

 =  Sub albul merilor salbatici
Silvia Van
[28.Jul.05 17:42]
Mie mi s-a parut incitanta poezia. E dreptul meu, nu?

 =  Bilitis...
DAVID MEIO
[02.Oct.05 19:06]
Uite că se echilibrează balanța... mai ales că Silvia, chiar scrie poezie... Silvia, am citit o poezie de a ta, deja... Mi-ai adus aminte de Bilitis...
Promit că am să te citesc, toată...

 =  Agata murind
maria balan
[28.Jul.05 18:04]
premiul Uniiunii Scriitorilor pe 2003. catalogat drept roman intim, psihologic. constatare: exista diferente intre intimitatea inchisa in paginile unui roman, si intimitatea expusa aici.
inteleg ca poemul Dora (parfum de femeie) este un reflex de lectura al cartii laureate.
daca amanuntul s-ar fi gasit specificat in subtitlu (o sugestie pentru autor), inflamarea nu s-ar mai fi produs...
dar...."Agata murind" si-a meritat premiul si cititorii.

 =  O cugetare albă, pentru Maria...
DAVID MEIO
[02.Oct.05 19:06]
Maria...
Nici nu am pretins că ar fi un paralelism perfect aici...
Și chestia cu merii albi... cu efemerul, altfel spus,decât Shlomo... am luat-o de la Esenin...
Fiindcă vezi tu... e secetă de femei... astăzi... Și eu când aflu de vreuna care nu se sfiește să strige, la fel ca Bilitis grecoaica de demult... atunci înebunesc, de plăcere...
Mulțumesc de comentar...

 =  nuci si pietre pe la mall,/ cu prastia aer-sol
Daniel Bratu
[28.Jul.05 19:22]
"daca amanuntul s-ar fi specificat in subtitlu", textul acesta tot n-ar fi fost decat o piatra aruncata in balta de prastia unui mic si pofticios david

 =  volumul de debut
Mihai Iunie
[28.Jul.05 19:57]
volumul de debut al Dorei Pavel este din..... 1984. :/

 =  debutul dorei pavel...
maria balan
[28.Jul.05 21:46]
in '84 Dora pavel a debutat int-un volum colectiv de poezie. primul ei roman este "Agata murind".
In '99 a mai publicat proza scurta.

 =  o poezie a mirosului..
Calin Constantin
[02.Oct.05 19:06]
o poezie a mirosului feminin :) probabil tare in banalitate pentru unii prea "americani"

 =  the preccccios
Ego Ionut
[29.Jul.05 07:39]
mie de fel, imi place banalitate, ca mijloc al poeziei, al drumului catre trebsoara aia de uimeste atinge etc etc.. insa aici din pacate nu se pune problema. pentru prima oara vad si eu evident pretiozitatile cele din poveste cu sau fara inele. Nu exista insa pe aici nici ceva vulgar, gretos, nici ceva banal... pur si simplu textul nu ma covinge ideea de intimitate, intimitatea si DETALIEREA ei in maniera de mai sus, desi ideea abordata zic ca isi are locul in peisajul liric -parere personala, ce am scris pe aici, desigur-

 =  Ionuț...
DAVID MEIO
[04.Aug.05 11:10]
Ionuț, părerea ta contează... mai ales că e o părere exprimată fără intenția de a insulta... așadar, pot accepta total într-un astfel de context, mesajul celui care are un cuvânt de zis.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0