= super | Alberto M. Popesco [04.Oct.09 17:31] |
as reposta fiecare poem in parte. merita aici e geniala văzute de sus, toate vorbele noastre se prăbușesc ca un mal de pământ în liniștea flămândă a mării extrem de amical | |
= IFS | mihail mihail [04.Oct.09 18:17] |
pai cum se vad pescarusi virtuali? ori se vad, ori sunt virtuali? mi-a placut oarecum, primul text, dar eu l-as scutura putin. cam asa (si te rog sa ma ierti ca ti-am ciopartit textul) ni se arată o înserare roșie cum n-am mai văzut pe masa din parc paharele-s pline de apa de ploaie tu te întorci din oraș mirosind a benzină părul tău lasă prin camere o aureolă albastră si parinții s-au scufundat surdo-muți în apele amniotice ale telejurnalelor mâncăm iarăși singuri ca în luna de miere și prin fereastra bucătăriei se văd pescăruși mai rămâne doar imaginea unui leu devorat de furnici sau poate tramvaiul din celălalt veac e mult prea târziu ai uitat lumina aprinsă în baie, îmi spui și adormi susurând | |
= a, inca ceva | mihail mihail [04.Oct.09 18:48] |
de ce miroase a benzina cand se intoarce din oras? asta nu am prea inteles | |
= Despre expresivitatea unor imagini artistice | Ioan Florin Stanciu [05.Oct.09 09:59] |
Domnului Mihail, Se știe că după mulți teoreticieni, termenul de realitate virtuală este folosit în sensul de simulare a realității vizibile, mai degrabă decât de redare fidelă a acesteia. (Asta încercam să sugerez și eu.) Cât despre benzină, volatilă fiind, mirosul ei ne însoțește pretutindeni în oraș, iar cu aproape un veac în urmă, când încerca să sugereze mediul urban, Topârceanu scria: "miros albastru de benzină și nori de pulbere și fum..." | |
= . | iarina copuzaru [05.Oct.09 12:06] |
Sunt pe placul meu aceste dimensiuni ale întîmplării și-ale destinului. O singură obiecție: aveți o construcție care întrerupe cursivitatea -cel puțin, așa mi se pare mie-. Eu am inversat, astfel citind mai ușor: "printre șanțuri, conducte și sârme mai rămâne doar imaginea unui leu devorat de furnici". Dar, pînă la urmă, acest aspect nu are o așa mare importanță. Esențialul constă în ansamblul imaginilor frumos redate. | |